marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing internetowy - reklama natywna
09:37 07.11.2013
... skuteczne w tej sytuacji. Ostatnimi czasy głośno zrobiło się o reklamie natywnej, która wpisuje się w modny ostatnio trend w komunikacji marketingowej, czyli Content Marketing. Reklama natywna to komunikat reklamowy, który nie nosi znamion klasycznej reklamy. Reklama natywna ma być przyjazna dla odbiorcy, ma dostarczać ...
Tematy: reklama natywna, reklama, reklama internetowa, marketing internetowy -
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
14:04 25.09.2013
... serwisu firmowego, przynajmniej moduł, a najlepiej na początek chociaż prosty sklep internetowy jak iStore, WellCommerce czy IAI. Koszt takiego przedsięwzięcia to ... jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci -
Polscy internauci a e-mail marketing
00:40 02.09.2013
... pozytywnie, czy negatywnie? I przede wszystkim - czy taka forma dotarcia do klienta naprawdę działa. Co szesnasta złotówka wydana w ubiegłym roku na marketing w internecie przeznaczona została na kanał e-mailowy. Tak wynika z raportu AdEx publikowanego cyklicznie przez IAB Polska i PwC. Sześcioprocentowy udział w całym, internetowym ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Email marketing: aspekty prawne
00:25 30.07.2013
93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
00:45 20.06.2013
... oraz rabatów, ma jeszcze jedną żelazną zasadę zbierania danych: konkursy. Jeden z najbardziej prominentnych serwisów marketingowych, Marketing Sherpa, co roku w porozumieniu z firmą Marketing Experiments przyznaje międzynarodowe nagrody za najskuteczniejsze kampanie e‑mail marketingowe. W roku 2012 wszystkie trzy wyróżnione kampanie w zakresie ...
Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing -
Polscy internauci a email marketing
09:30 11.03.2013
Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Czym jest branded content?
10:33 28.12.2012
... tylko dać im do tego powód i odpowiednie miejsce (takie, jak dedykowany serwis społecznościowy czy aplikacja konkursowa). Oprócz dystrybucji w społecznościówkach content marketing zapewni także lepszą widoczność w wyszukiwarce. Mierz, optymalizuj i reaguj na zmiany Bez odpowiedniego pomiaru nie jesteśmy w stanie ocenić, czy nasze działania ...
Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy -
Rynek mediów: trendy 2013
09:15 14.12.2012
... przekazują swoje dane osobowe i informacje osobiste, otrzymując w zamian wygodę oraz dostęp do wydarzeń, ofert i treści niedostępnych w inny sposób. Marketing wielokanałowy „Marketing wielokanałowy” oznacza obecność lub dostępność marek na ścieżce, którą podąża konsument w swoich zachowaniach – każdy potencjalny punkt kontaktu jest zintegrowany ze ...
Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe -
Kiedy wysłać newsletter?
08:58 19.11.2012
Najlepsze wyniki newslettery osiągają w ciągu godziny po ich wysłaniu, emaile wysyłane wieczorem są otwierane najczęściej, a niedziela i piątek to dni, w których wiadomości osiągają najwyższy wskaźnik otwarć – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy ...
Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna -
Polscy internauci a konkursy na Facebooku
00:20 15.11.2012
Tylko 4% posiadaczy konta na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nigdy nie bierze udziału w takich konkursach - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W opinii ...
Tematy: marketing internetowy, marketing społecznościowy, Facebook, budowanie marki