eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing internetowy

marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne

  • Media elektroniczne - trendy 2011

    Media elektroniczne - trendy 2011

    00:16 15.01.2011

    ... (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego nowego pomysłu komunikacyjnego. Jednak ...

    Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe
  • Warto dbać o wizerunek firmy w sieci

    Warto dbać o wizerunek firmy w sieci

    14:05 18.10.2010

    ... po prostu zgubne. e-Wizerunek Podobnie jak w tradycyjnych kanałach sprzedaży, powinniśmy zadbać o marketing i wizerunek w Internecie. W sieci rządzą się one w dużej mierze innymi prawami. ... ich użytkowników, a nie na przykład przez konkurencję? Wymagający klient Sklep internetowy, katalog produktów w sieci czy wizerunek stają się kluczowe dla sukcesu ...

    Tematy: marketing internetowy, zakupy przez Internet, ewolucja Internetu, firmowe strony www
  • Reklama i promocja w Internecie a podatki

    Reklama i promocja w Internecie a podatki

    11:59 10.08.2010

    Coraz częściej działania szeroko rozumianego marketingu prowadzone są przez przedsiębiorców w sieci Internet. Działania marketingowe mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania, warto jednak zwrócić uwagę na kilka zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. Pozyskiwanie powierzchni na reklamę w Internecie Niedostrzeganym ...

    Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe
  • Promocja produktu nie tylko w Internecie

    Promocja produktu nie tylko w Internecie

    13:11 20.07.2010

    ... innych - lepiej sprawdza się coś innego. Przecież nieważne, co jest lepsze - ważne żeby było skuteczne! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu
  • Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    00:47 15.03.2010

    Każdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany. ...

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Firmy internetowe i ich relacje z klientami

    Firmy internetowe i ich relacje z klientami

    03:45 29.01.2010

    ... rezygnację z korzyści, wynikających z wykorzystania istniejących już internetowych kanałów marketingowych, niektóre przedsięwzięcia stosują takie rozwiązanie. Komunikator internetowy ICQ w początkowej fazie rozwoju pozyskiwał nowych użytkowników dzięki rekomendacjom dotychczasowych użytkowników, a więc przez wykorzystanie nieformalnych kanałów ...

    Tematy: firma w internecie, handel internetowy, sprzedaż internetowa, marketing internetowy
  • E-marketing coraz popularniejszy

    E-marketing coraz popularniejszy

    00:20 25.12.2009

    ... 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy trend - 9. na 10 ...

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • E-mail marketing w Polsce 2009

    E-mail marketing w Polsce 2009

    13:40 16.10.2009

    Aż o 22 procent wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku wykorzystało e-mail marketing. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji wykorzystała profesjonalny system e-mailingowy. Z prognoz wydatków na 2010 rok wynika, że marketerzy ...

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    01:10 17.09.2009

    ... produktu; w związku z tym ludzie przestali wierzyć reklamom. Jeżeli w ogóle jeszcze je zauważamy, to usuwamy je z naszej świadomości. Internet jest inny. Marketing internetowy nie przeszkadza odbiorcy – polega na dostarczaniu użytecznych treści dokładnie w tym momencie, w którym nabywca ich potrzebuje. Przed nadejściem ery internetu dobry ...

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama
  • Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana

    Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana

    11:51 13.05.2009

    ... , do czego to może doprowadzić? Niewątpliwie potrzebne jest natychmiastowe porozumienie pomiędzy użytkownikami a właścicielami serwisów internetowych. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: