marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Media elektroniczne - trendy 2011
00:16 15.01.2011
... (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego nowego pomysłu komunikacyjnego. Jednak ...
Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe -
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
14:05 18.10.2010
... po prostu zgubne. e-Wizerunek Podobnie jak w tradycyjnych kanałach sprzedaży, powinniśmy zadbać o marketing i wizerunek w Internecie. W sieci rządzą się one w dużej mierze innymi prawami. ... ich użytkowników, a nie na przykład przez konkurencję? Wymagający klient Sklep internetowy, katalog produktów w sieci czy wizerunek stają się kluczowe dla sukcesu ...
Tematy: marketing internetowy, zakupy przez Internet, ewolucja Internetu, firmowe strony www -
Reklama i promocja w Internecie a podatki
11:59 10.08.2010
Coraz częściej działania szeroko rozumianego marketingu prowadzone są przez przedsiębiorców w sieci Internet. Działania marketingowe mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania, warto jednak zwrócić uwagę na kilka zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. Pozyskiwanie powierzchni na reklamę w Internecie Niedostrzeganym ...
Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe -
Promocja produktu nie tylko w Internecie
13:11 20.07.2010
... innych - lepiej sprawdza się coś innego. Przecież nieważne, co jest lepsze - ważne żeby było skuteczne! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu -
Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?
00:47 15.03.2010
Każdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany. ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
03:45 29.01.2010
... rezygnację z korzyści, wynikających z wykorzystania istniejących już internetowych kanałów marketingowych, niektóre przedsięwzięcia stosują takie rozwiązanie. Komunikator internetowy ICQ w początkowej fazie rozwoju pozyskiwał nowych użytkowników dzięki rekomendacjom dotychczasowych użytkowników, a więc przez wykorzystanie nieformalnych kanałów ...
Tematy: firma w internecie, handel internetowy, sprzedaż internetowa, marketing internetowy -
E-marketing coraz popularniejszy
00:20 25.12.2009
... 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy trend - 9. na 10 ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
E-mail marketing w Polsce 2009
13:40 16.10.2009
Aż o 22 procent wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku wykorzystało e-mail marketing. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji wykorzystała profesjonalny system e-mailingowy. Z prognoz wydatków na 2010 rok wynika, że marketerzy ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery -
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
01:10 17.09.2009
... produktu; w związku z tym ludzie przestali wierzyć reklamom. Jeżeli w ogóle jeszcze je zauważamy, to usuwamy je z naszej świadomości. Internet jest inny. Marketing internetowy nie przeszkadza odbiorcy – polega na dostarczaniu użytecznych treści dokładnie w tym momencie, w którym nabywca ich potrzebuje. Przed nadejściem ery internetu dobry ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama -
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
11:51 13.05.2009
... , do czego to może doprowadzić? Niewątpliwie potrzebne jest natychmiastowe porozumienie pomiędzy użytkownikami a właścicielami serwisów internetowych. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online