eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kampanie marketingowe
  • Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    13:54 24.06.2010

    Ponad połowa polskich przedsiębiorców twierdzi, że marketing jest w istocie sztuką manipulowania klientem. Co ciekawsze, podobnego zdania jest ¾ społeczeństwa. Jest to wynik zatrważający, a kwestia ta wymaga komentarza. Źródłem nieporozumienia jest w pierwszej kolejności pomieszanie pojęć. Niemal 40% przedsiębiorców i 65% społeczeństwa stawia znak ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama
  • Boom na social media trwa

    Boom na social media trwa

    00:45 01.05.2010

    Boom na social media trwa nadal w najlepsze. PR-owcy i marketerzy zafascynowani doniesieniami o sukcesach wielu firm wykorzystujących ten kanał komunikacji, stadnie zakładają konta na Blipie, Twitterze i Faceboku. Tym bardziej, że w teorii zarządzania kontami w mediach społecznościowych wygląda to bardzo prosto. Wystarczy założyć firmowe konto, „ ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, marketing social media, marketing społecznościowy
  • Skuteczna strategia marketingowa

    Skuteczna strategia marketingowa

    02:20 22.01.2010

    ... nie chce się wychodzić poza utarte, bezpieczne schematy. Drodzy marketerzy, drodzy decydenci zarządzający budżetami marketingowymi – jeśli chcecie wzmocnić swoje działania marketingowe, spróbujcie wygenerować ideę i sprzedać ją w różnorodnych formach reklamowych. Tylko sprzedawane muszą być prawdziwe wartości marki. To pozwoli wciągnąć klienta na ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki
  • Marketing social media

    Marketing social media

    13:53 08.12.2009

    ... klientów, ale przede wszystkim na słuchanie ich opinii poprzez badania marketingowe. Gromadzenie oddanych i potencjalnych fanów wokół aktywności marki w sieci otworzy nowe ... na jego zlecenie przez agencję Edelman PR. Kolejnym przykładem na nieczystą kampanię marketingową jest viralowa akcja przedświąteczna Sony dla produktu PSP. Blog ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe
  • Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    07:15 30.07.2009

    ... kto wsłuchuje się w oczekiwania i potrzeby innej osoby. Ale twórcy reklam bywają zbyt zadufani w przypadku własnej intuicji. Bez insightu konsumenckiego działania marketingowe mogą być tak nieskuteczne, jak ogrzewanie przy otwartym oknie. Natomiast przy prawidłowo zidentyfikowanych, najważniejszych dla konsumentów sprawach skuteczność kampanii może ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, działania marketingowe, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe
  • Konkurs "Klejnoty PR 2004"

    Konkurs "Klejnoty PR 2004"

    00:04 15.12.2004

    ... , wydarzenia i zjawiska, jakie miały miejsce w branży PR i marketingu w mijającym roku. W ten sposób chcieliśmy też sprawdzić na ile organizowane przez rok kampanie utkwiły w pamięci i które z nich mają szanse na dłużej zapisać się w annałach. - powiedział Witold Sokołowski, redaktor wortalu Epr.pl. Jak przystało ... WIĘCEJ

    Tematy: konkursy, Klejnoty PR 2004, Public Relations, konkurs

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: