-
Najczęściej cytowane media V 2016
... roku prezydentury Andrzeja Dudy. Na dalszych pozycjach Do Rzeczy oraz Gazeta Polska. Najczęściej cytowanym miesięcznikiem był Forbes za sprawą publikacji rankingu najbogatszych łodzian. Pokonał magazyny Twój Styl oraz Playboy. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych dominowała TVN24, która wyprzedziła TVN oraz TVP info. TVN24 ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... mierzyć ich skuteczność. Kilka miesięcy po tym badaniu Dentsu Aegis Network Polska razem z ARC Rynek i Opinia stworzyły »House of Influence« – narzędzie pozwalające porównywać ... zyskiwać kosztem mediów tradycyjnych, ale jak statki wciąż pływają po morzach, tak telewizja jeszcze długo będzie na fali”. Nowe media wciąż jeszcze będą skrywały w sobie ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... mniej niż w I połowie minionego roku. Na drugiej pozycji uplasowała się telewizja (20%), a trzecie miejsce przypadło w udziale magazynom. W dwóch ostatnich przypadkach nakłady ... i producenci. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” e-konsumenci bardzo chętnie kupują odzież i obuwie w sieci i planują zwiększenie ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... .pl). Jak pokazuje raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” Polacy bardzo chętnie kupują w Internecie odzież oraz akcesoria i dodatki. To ... udział w media miksie o 6 punktów procentowych. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja (12%), a na trzecim magazyny (9%). Oba zmniejszyły swoje udziały w media miksie, odpowiednio o 8 i ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 41/2017
... najpopularniejsze. Na rynku pojawiają się kryptowaluty, które wprowadzają też różne firmy. Polska gospodarka, jak ją widzą inni.. Standard & Poor's podwyższyła prognozę wzrostu Polskiej gospodarki na ... danego adresu e-mail. I tak w przypadku odbiorców usług takich jak telewizja czy internet, złodzieje wiedzą doskonalone z jakiej firmy korzysta dana ...
-
Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?
... Lewandowskiego) i PlayStation Polska. Chociaż sport to najlepszy przykład zbiorowych emocji, to jak się okazuje, odbiorcy postów wcale ze sobą nie rozmawiają, tylko każdy krzyczy coś oddzielnie. Użytkownicy Facebooka najczęściej zaczynają wzajemnie dyskutować – w efekcie komunikacji marek i mediów – reagując na wydarzenia. Telewizja wpisuje się ...
-
Nissan Leaf Tekna - po prostu samochód. Tyle, że elektryczny…
Polska mentalność to coś, co czasami doprowadza mnie do zwątpienia. To ona sprawia, że Polacy są wrogo nastawieni do nowości takich jak samochody elektryczne. Nie wiem jak to jest, że przyjęły się u nas takie przejawy nowoczesności jak smartfony, telewizja satelitarna czy płyty ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Santander Bank Polska, który przeznaczył ponad 29 mln zł na rebrandingową kampanię w mediach. ... znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), oferty na kartę i telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych We wrześniu w pierwszej ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Santander Bank Polska, który wciąż inwestuje w kontynuację rebrandingowej kampanii w mediach. Kolejne pozycje ... w zestawieniu znalazły się m.in. sieci komórkowe, oferta na kartę, telewizja cyfrowa oraz oferta łączona (TV, Internet, telefon). Motoryzacja: marki o największych ...
-
#10yearchallange. Jak zmienił się ruch w sieci?
... , w obecnym roku więcej czasu spędzimy online niż przed telewizorem. Tradycyjna telewizja jest stopniowo zastępowana przez platformy VOD (ang. video on demand) ... poziomu smartfona” – mówi Łukasz Bromirski, Dyrektor ds. technologii w Cisco Polska. „Również w biznesie dominuje trend mobilności – współczesne technologie pozwalają na pracę i ...
-
20 najważniejszych faktów z 20-letniej historii Wi-Fi
... umieściło ją nawet na pierwszym miejscu. Wyżej znalazło się tylko jedzenie – 30%. Dla przykładu, seks (10%), telewizja (8%) oraz alkohol (4%) były w tyle za Wi-Fi. 2018: Wi-Fi jako główny czynnik ekonomiczny: Globalna wartość ekonomiczna ... przed nami zupełnie nowy świat możliwości" – mówi Łukasz Bromirski, Dyrektor ds. Technologii w Cisco Polska ...
-
Olga Tokarczuk i literacka Nagroda Nobla. 60 tys. wzmianek w mediach
... się materiały radiowe (214,6 mln przy 1769 informacjach). Telewizja wypadła pod tym względem znacznie gorzej - 434 informacje z dotarciem na poziomie ... polskiej noblistki – długą welurową suknię w kolorze atramentowym – stworzyła na tę okazję polska projektantka Gosia Baczyńska. Strój był nieprzypadkowy. Autorka przyznała, że zawierał ...
-
Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?
... w drugiej połowie marca we wszystkich kanałach mediowych mierzonych przez Gemius (telewizja, radio, internet) odnotowano istotny wzrost aktywności. Zaznaczył się on ... omawianym okresie dużej zmianie. – komentuje Michał Włodarczyk, Dyrektor Zarządzający, Gemius Polska - Skąd więc znaczący wzrost liczby kontaktów z reklamami? Z jednej strony wynikać ...
-
Co polscy nastolatkowie wiedzą o finansach? Wyniki badania PISA
... o finansach (34 proc. względem 50 proc. średniego wyniku z krajów OECD). Wyżej od pedagogów znajdują się natomiast znajomi (58 proc. Polska, 51 proc. OECD), telewizja lub radio (odpowiednio 55 proc., 50 proc.). Z badania wynika, że ważnym źródłem informacji jest Internet, który w rankingu plasuje ...
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... w rublach wyniósł zaledwie 4%. Pandemia przyspieszyła widoczne od lat trendy. Telewizja jest nadal najpopularniejszym (średnio) medium wśród mieszkańców analizowanych 15 ... 78% swojego publicznego budżetu komunikacyjnego na kampanię informacyjną. Serbia, Polska i Rosja przeznaczyły około połowy wydatków. Najmniej wśród wszystkich analizowanych ...
-
Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?
... jak to wygląda nie pod względem liczby użytkowników, ale popularności w rozmowach Internautów? SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem ... produkcja szeroko omawiana. Ipla i jej rebranding do Polsat Box Go Telewizja internetowa Polsat Box Go ze streamingiem, która powstała z połączenia serwisów Ipla ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... cyfrową w tempie średnio 11% rocznie, podczas gdy radio wzrośnie o 5%, telewizja o 3%, a czasopisma o 3%. W 2023 r. udział reklamy cyfrowej w reklamie OTC wyniesie 49%, w porównaniu ... w raporcie to Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Polska, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i USA, które łącznie odpowiadają ...
-
Oto fakty i mity na temat subskrypcji
... stąd warto zostać pionierem modelu subskrypcyjnego i podjąć działania wcześniej niż inni. Polska plasuje się wśród krajów o umiarkowanej otwartości na tego typu usługi. Jednak ... nie są kojarzone z tym pojęciem, to media, usługi telekomunikacyjne, ubezpieczenia czy telewizja. Na tle badanych krajów Polacy wyróżniają się świadomością konsumencką, tylko ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... (39 proc.) zagląda na portale informacyjne. Dużo niższe wyniki odnotowuje polska prasa drukowana, po którą sięga zaledwie 12 proc. (po wydania ... media społecznościowe, które wyparły tradycyjne media, takie jak prasa czy telewizja, nawet w wydaniu cyfrowym. Zmienił się także sposób, w jakim Gen Z konsumuje treści. Z mediów społecznościowych ...
-
Kiedy i jaki podatek od wygranej w loterii, konkursie i pokera online?
... wygranych w konkursach i grach organizowanych i ogłaszanych przez środki masowego przekazu (prasa, radio i telewizja) oraz konkursach z dziedziny nauki, kultury, sztuki, dziennikarstwa i sportu, a ... Z kolei, gdy podatnik osiągnie dochody z gry stacjonarnej w pokera wtedy polska ustawa o grach hazardowych nie ma zastosowania i należy opodatkować takie ...
Tematy: nagroda w konkursie, podatek od nagrody, podatek od wygranej, podatek od nagród, podatek od gier, wygrane w konkursach a podatki, sprzedaż premiowa, konkursy, gry hazardowe, gry online, gry losowe, poker, poker online, zakłady hazardowe, zwolnienia z PIT, zwolnienia podatkowe, źródła przychodów podatkowych, rozliczenie nagrody, PIT-8AR