-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... Instytut Badań Społecznych Pollster ma na celu zbadać, w jaki sposób marki są w stanie nakłaniać do działań wykorzystujących różne ekrany i media cyfrowe. ... % - z płatnego VoD (to nieco częściej kobiety). Najsilniejszą marką wciąż pozostaje Ipla, natomiast najbardziej popularne są vod.pl i zalukaj.tv (wybierany przez najmłodsze osoby). Użytkownicy ...
-
Kim są europejscy gracze?
... skłania do wniosku, że technologie powerline nie są w tym kraju tak popularne jak gdzie indziej, jednak z biegiem czasu można się spodziewać zmian tego ... . Stabilność, priorytetyzacja ruchu i wydajność to jedne z głównych zalet routerów FRITZ!Box marki AVM, co potwierdzają bezwzględne liczby. Jedynie 5% graczy, którzy wymienili router FRITZ!Box jako ...
-
Hejtujesz w internecie? Twoja kariera zawodowa stoi pod znakiem zapytania!
... poszanowania praw drugiego człowieka. - Tymczasem największe firmy, globalne organizacje, znane marki, spółki giełdowe, są szczególnie wyczulone na takie zachowania. Pracownicy, a ... tej pory standard w koncernach globalnych, stają się również coraz bardziej popularne w polskich firmach. Najczęściej dotykają problemów równego traktowania, uczciwego i ...
-
Jak zarobić pierwszy milion, czyli co buduje sukces start-upa?
... odniósł międzynarodowy sukces wymienia się najczęściej Brand24, platformę do monitoringu marki w internecie. Wymyślili ją w 2011 roku trzej studenci Politechniki Wrocławskiej: Michał Sadowski ... Z.com wystartował, gdy łącza szerokopasmowe nie były jeszcze tak popularne, a oglądanie wideo w przeglądarkach wymagało instalacji dodatkowych kodeków. Chwilę ...
-
Peugeot 508 1.6 e-THP S&S Active budzi zaufanie
... duży zakres regulacji. Nawet postarano się o wygodne zagłówki, co nie jest ostatnio popularne... Z kolei na tylnej kanapie zmieszczą się trzy osoby rozsądnych gabarytów, ... wyłożyć na stół całość. Przynajmniej nie od razu. Właśnie dlatego w ofercie francuskiej marki znajdziemy kredyt od 6 do 96 miesięcy (spłacanych w PLN-ach) z opłatą wstępną od ...
-
10 argumentów za wynajmem długoterminowym
... z reguły we wszystkich opracowaniach na ten temat przewijają się te najbardziej popularne. Ja jednak chciałbym zwrócić uwagę na inną, specyficzną formę finansowania, ... doradcę w firmie leasingowej o maksymalne poziomy rabatów cenowych na konkretne marki. Przysługują one właśnie podmiotom korzystającym z opcji najmu długoterminowego. Zdarzają się ...
-
Opony zimowe: nowe czy używane?
... małych aut. Zaczynamy doceniać komfort i bezpieczeństwo, a to właśnie duże marki inwestują w najlepsze technologie i mieszanki, udoskonalają produkty, testując je na ... Koncerny oponiarskie zalecają wybór opon w oryginalnym rozmiarze, podawanym przez producenta pojazdu. Popularne jest przekonanie, że zimą lepiej wybrać opony o nieco mniejszej ...
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... zapytań stanowią nie lada okazję do publicznego wyeksponowania marki i jej potencjału. W tych przedświątecznych okolicznościach producenci z różnorodnych branż mieli zdecydowanie ... się ogłoszeniami na temat oczekiwanego prezentu. Można powiedzieć, że popularne kanały społecznościowe zostały wykorzystane przez użytkowników jako zastępstwo tradycyjnego ...
-
Czy Autosan się odrodzi?
... H9… W latach 60. powstało jedynie 15 prototypowych polsko-jugosłowiańskich maszyn tej marki. I w tym samym czasie rozpoczęły się też prace nad autobusem Sanok 09, ... z Sanoka, wersje miejskie tych pojazdów (H9-35), z automatycznie otwieranymi drzwiami, ale popularne Autosany znalazły zastosowanie głównie w PKS. Można powiedzieć, że „zalały” polskie ...
-
Inwestycja Elfa Pharm w ŁSSE
... w drogeriach, aptekach, jak i za pośrednictwem telezakupów, które są niezwykle popularne w Tajwanie. Nasze kosmetyki sprzedawane są już m.in. w Dubaju, Malezji, Singapurze ... przez zagranicznych dystrybutorów i konsumentów. W Azji udało nam się wprowadzić dwie marki – kontynuuje Topolski – ekonomiczną linię Green Pharmacy, oraz nieco droższą Vis ...
-
Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive dla prezesów bez kompleksów
... Koreę Południową? Nie, to nie jest żart. Na szczycie gamy modelowej Hyundaia znajduje się bowiem Genesis, czyli flagowy model tejże marki. I jak pokazał test, może być on naprawdę rozsądną alternatywą dla popularnej konkurencji. Karoseria Jak wygląda koreańska limuzyna? Godnie. Co ważne ...
-
Kuszące Infiniti Q50
... złotych. Porównując to do trójcy z Niemiec oferta z Azji jest bardzo kusząca. Oczywiście prestiż marki jest troszkę mniejszy, ale przyznajcie ile Infiniti widzicie na ulicy? Jeśli coś jest mniej popularne to nie oznacza od razu, że gorsze. I to w przypadku Q50 się potwierdza. Poza ...
-
Subaru BRZ – takich już prawie nie robią
Dwudrzwiowe, sportowe coupe to obecnie wymierający gatunek, pielęgnowany jedynie przez azjatyckie marki. Na Dalekim Wschodzie, gdzie drifting to codzienność, takie twory jak BRZ, GT86 czy Lexus RC są bardzo popularne. W Europie już chyba niekoniecznie? Europejscy producenci jakoś zapominają o tworzeniu takich samochodów, w których ...
-
5 powodów, dla których warto angażować się w filantropię
... w działania na rzecz swojej społeczności staje się coraz bardziej popularne, a i coraz więcej pracowników podejmuje kroki, by rozpocząć swoją samodzielną przygodę z ... różnymi przesłankami, np. z chęci budowania pozytywnego wizerunku czy pozycji marki w środowiskach lokalnych. Wolontariat pracowniczy to narzędzie, które przynosi konkretne korzyści ...
-
Działalność gospodarcza: jak założyć firmę we Włoszech?
... są to produkty mięsne i nabiał. Wśród innych towarów z Polski, które są popularne na rynku włoskim wymienić należy środki transportu, tytoń, metale i produkty ... także słabą znajomość polskiej oferty eksportowej oraz brak rozpoznawalności polskiej marki. Rynek włoski jest bardzo atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców, choć niewątpliwie dość trudny ...
-
Lexus RC300H - sportowa hybryda
... wspomaga również samochód podczas gwałtownego przyspieszania. Takie rozwiązanie jest już dość popularne na rynku motoryzacyjnym. Moc całego układu przekazywana jest na tylną oś, ... też jazda RC nie różni się zbytnio oprócz podróżowania innymi limuzynami tej marki. Nie czuć w nim w ogóle prędkości, przez co często można przekroczyć zakazane przepisy. ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... otworzyć konto w banku, dokonać przelewu i czy wiąże się to z jakimiś skomplikowanymi formalnościami. Popularne są także pytania odnoszące się do podwyższania i obniżania opłat za prowadzenie ... stylu życia coraz mniej czasu jest na czekanie, dlatego w interesie każdej marki leży, a już szczególnie z tej branży – z ich usług korzystamy codziennie – ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
... wszystkie publikowane w mediach społecznościowych wzmianki na temat pośrednictwa (w tym popularne słowa i zwroty, a także nazwy największych agencji mieszkaniowych), okaże się, ... sposób działania. Media społecznościowe skróciły niemalże do minimum dystans dzielący marki od konsumentów, co szczególnie w branży nieruchomości ma wyjątkowe znaczenie. ...
-
Brexit raczej nie pomoże e-commerce
... (o ok. 1% miesięcznie) w odwiedzinach sklepów oferujących modę, a jak wiadomo brytyjskie modowe marki i sklepy online cieszą się ogromną popularnością w całej Europie. ... pewnością zadziała na niekorzyść brytyjskiej gospodarki i może negatywnie wpłynąć na popularne sklepy odzieżowe. Amerykański portal ekonomiczny Bussines Insider przewiduje również ...
-
Praca zdalna nadal dla wybrańców
... pracownicy, a powinni docenić również pracodawcy. Bo jak wynika z raportu marki Leitz korzyści z pracy w domu pozytywnie przekładają się nie tylko na jakość ... taki system pracy? Z ankiety MonsterPolska.pl wynika, że rozwiązanie to jest najbardziej popularne w firmach dużych, zatrudniających powyżej 1000 pracowników. Wśród osób pracujących zdalnie 17 ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
... . Lublin, w porównaniu z innymi miastami, to stolica kobiecego stylu. Sukienki to element garderoby, który sprzedaje się tutaj najlepiej. Polacy uwielbiają marki premium oraz popularne międzynarodowe brandy. Imponują nam Włosi, którzy są prawdziwymi ekspertami modowymi. Co ciekawe, dostosowujemy się do mody i podążamy za nowymi ...
-
TUW-y rosną w siłę
... . Korporację, która musi mieć wykupione ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, czyli popularne OC. Oczywiście, ta korporacja może pójść do dużego ubezpieczyciela komercyjnego i negocjować ... . Czy na pewno sama? Czy nie za pośrednictwem eksperta określonej marki? Tak, będzie w tym procesie udział eksperta. Eksperta, który pomoże wejść w określoną ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking VIII 2016
... kalkulacji kosztu polis, które internauci wykonali z uwzględnieniem swoich założeń (np. marki auta i stażu „za kółkiem”). Dzięki tym danym, powstaje ranking wyróżniający ... się miejscami z Link4 (pierwsza pozycja na koniec lipca br.). To oznacza, że dwa popularne towarzystwa (AXA Direct oraz Link4), musiały równo podzielić się zwycięstwami w czterech ...
-
Jak sfinansować kupno nowego samochodu?
... samochód, np. 3-letni jest wart mniej niż nowe auto z salonu. Jednak w przypadku marki takiej jak Mercedes-Benz, ten spadek wartości jest dość niski - dzięki temu możemy w ... na polskim rynku już od jakiegoś czasu. Tego typu rozwiązania są bardzo popularne np. w krajach Europy Zachodniej, jednak na polskim rynku zdobywają popularność wolniej, niż ich ...
-
Japońskie samochody, polskie wybory. Czego szukają Polacy?
... , pierwsza Mazda 6 została wyprodukowana dopiero w 2002 roku szybko zyskując popularność. Jak widać najchętniej wyszukiwane Japończyki to sedany oraz hatchbacki, ale popularne są również wersje kombi oraz SUVy. Toyota zdecydowanie jest liderem na rynku japońskich aut używanych – stanowi prawie jedną trzecią wszystkich ...
-
Najpopularniejsze samochody używane III kw. 2016. Niemcy rządzą
... któremu udało się awansować z czwartego miejsca. W porównaniu z zeszłorocznym rankingiem widać rosnące zainteresowanie Oplem Astra. Spadek zainteresowania odnotowało natomiast najbardziej popularne kombi, czyli Volkswagen Passat. Niemieckie modele znów bezkonkurencyjne Nieprzerwanie od 2013 roku na rynku aut używanych dominują niemieckie koncerny ...
-
Land Rover Discovery i Warsaw Moto Show 2016
... , ale za to dość w Polsce popularne. Nowa Rio, dzięki niebanalnemu wyglądowi na pewno jeszcze bardziej umocni pozycję Kii, czyli biedniejszego krewniaka Hyundaia na naszym rynku. Wśród aut z najwyższej półki cenowej na targi trafiły też takie marki jak: Rolls Royce, Aston Martin, Porsche ...
-
Firma w Czechach - jak założyć i prowadzić działalność?
... Volkswagen Group, a większościowym udziałowcem koncernu Unipetrol jest polski Orlen. Lepsze postrzeganie marki A jak polskie produkty odbierają nasi południowi sąsiedzi? Okazuje się, że ... jest przelew bankowy. Płatności gotówkowe są również możliwe, ale mniej popularne. Zwłaszcza w międzynarodowych transakcjach na duże kwoty mogą być stosowane ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2016
... estetyczne. Nie bez znaczenia są również takie kwestie jak prestiż marki, unikalność, a także opinie i rekomendacje osób trzecich – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce ... zadeklarowało, że inwestuje lub planuje zainwestować w sztukę. Nieco mniej popularne jest inwestowanie w luksusowe zegarki, alkohole i samochody. – Sytuacja, którą ...
-
Renault Megane GrandCoupe dCi 110 EDC Intens
... tu znacznie więcej ciekawych elementów designu. Nowy nurt stylistyczny francuskiej marki to także charakterystyczne oświetlenie. Przednie reflektory z diodowymi rogami i ... mają odpowiednie twardość i wielkość. Ciekawostką jest wykończenie, welurowo-skórzane - coraz mniej popularne połączenie, a szkoda, bo estetyczne i dość praktyczne. A jak jest na ...
-
Sprzedaż nowych samochodów 2016
... w Polsce była Skoda. Drugą pozycję zajął Volkswagen, a trzecią Toyota. Klienci indywidualni najchętniej wybierali Toyotę, a w drugiej i trzeciej kolejności odpowiednio Opla i Skodę. Marki popularne zajmują aż 87,5% rynku (wzrost r/r: +15,7%) i to one dyktują tempo wzrostu całej grupie samochodów osobowych. – Warto jednak zwrócić uwagę ...
-
Święto Zakochanych: gdzie, z kim, za ile?
... popis kreatywności – mają oni wiele pomysłów na tegoroczne prezenty, o czym świadczy brak jednego wiodącego trendu w podarunkach. Czekoladki i biżuteria to wciąż popularne rodzaje walentynkowych zakupów, jednak w tym roku większą popularnością cieszą się odzież i obuwie. Jest to związane z popularnością bluz i T-shirtów dedykowanych parom ...
-
Najpopularniejsi polscy sportowcy. Lewy, Żyła czy Chodakowska?
... ciągle intensywnie oglądają sukcesy naszych sportowców. Sport rusza również w digital marketingu. Marki sportowe rozglądają się za gwiazdami sportu i chcą ocenić ... liderów opinii. Obecnie przyglądamy się sportowcom; w październiku 2016 porównywaliśmy osoby popularne w kontekście zdrowia. Liderów opinii opisujemy na podstawie badań ilościowych CAWI ...
-
8 wskaźników najważniejszych w e-commerce
... interakcji. Może się tak dziać na przykład w przypadku niewłaściwej komunikacji marki i zupełnie innych oczekiwań klientów. Jednak w przypadku sklepu internetowego znacznie ... oferty sklepu tak, aby zawierała zarówno produkty zwiększające ruch na stronie (popularne, lecz o niskiej marży), jak i produkty o wysokiej konwersji (które przynoszą większość ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... najwidoczniej sprawę, że jest to jeden ze sposobów na zwiększenie zysków i popularności swojej marki – mówi Marta Puczyńska, dyrektor działu sprzedaży i marketingu w home.pl. - Internet daje im możliwość ... internetowych klientów korzysta podczas zakupów w sieci z komputera lub laptopa (63 proc. wskazań). Mniej popularne są telefony komórkowe ( ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem