-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... to sektor pozostałe (będący największym sektorem reklamującym się w dziennikach, obejmujący m.in. usługi dla biznesu, reklamę społeczną, fundacje, partie polityczne, nieruchomości i edukację oraz ciepłownie, elektrownie i inne, które to najbardziej ograniczyły wydatki w tym medium), w przypadku którego obniżka budżetu reklamowego sięgnęła ponad ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... w sektorze pozostałe, który jest największym sektorem reklamującym się w dziennikach, obejmuje m.in. usługi dla biznesu, reklamę społeczną, fundacje, partie polityczne, nieruchomości i edukację oraz ciepłownie, elektrownie, inne. Sektor ten zmniejszył swoje inwestycje reklamowe w dziennikach o prawie 10,9 mln zł (dynamika -20,3%). Największy ...
-
Umowy deweloperskie w 2024 bez rekordu
... że w kolejnych latach liczba zawieranych umów deweloperskich kształtowała się następująco: 2013 r. - 37 525 umów 2014 r. - 50 953 2015 r. - 65 145 2016 r. - 80 606 2017 r. - 96 973 2018 r. - 103 599 2019 ... jednocześnie pamiętać, że takie umowy dotyczą wyłącznie budowanych mieszkań i domów, a odsetek nieukończonych nieruchomości w całej ofercie ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]