-
Nowe opony samochodowe. 5 najważniejszych kwestii
... gdy kupujemy nowe ogumienie. 5. Klasa Marki oferują opony samochodowe plasujące się w różnych segmentach – ekonomicznym, średnim oraz premium. Najważniejszą relacją w poszczególnych ... do analogicznego okresu roku poprzedniego, największe wzrosty odnotowały opony klasy premium (blisko 22%) i ekonomicznej (blisko 19%). Opony klasy ekonomicznej ...
-
Letnie opony są już za twarde na tę pogodę. Czas na opony zimowe lub całoroczne
... hamowania z 2 przejazdów była dłuższa aż o 30 metrów niż opon premium i wyniosła aż 82 metry! Opona zimowa premium potrzebowała 51 metrów do zahamowania, całoroczna 64 metry ... do konkretnej marki i modelu samochodu, co może wpłynąć na zachowanie pojazdu na drodze. Lepiej kupić nieco tańsze opony klasy średniej – ale nowe – niż używane premium. Są one ...
-
Mikro i małe firmy w czasie recesji i wzrostu gospodarczego. Wyniki badań mogą zaskakiwać
... 3 godziny dziennie; Czytelnictwo prasy, w najbardziej atrakcyjnych grupach przedsiębiorców – konsumentów, kupujących dobra premium i luksusowe, jest niemal takie samo jak poziom oglądalności TV. Różnice wahają się od 11 pkt. proc (kupujący popularne marki samochodów) do jedynie 3 pkt. (kupujący drogą elektronikę, podróże, luksusowe zegarki); Wśród ...
-
Jaką prasę czytają bogaci Polacy?
... o dochodach ponad 5 tys. zł i czytelnictwo tygodników w tej samej grupie docelowej. Ranking aspirujących (osoby o dochodach poniżej 5 tys. zł) kupujących marki luksusowe oraz premium samochodów i czytelnictwo dzienników wśród ogółu kupujących takie samochody (osoby o dochodach poniżej i powyżej 5 tys. zł). Ranking aspirujących (osoby o dochodach ...
-
10 trendów w marketingu na 2024 rok
... kroku, duże marki muszą popracować nad takimi obszarami jak zwinność, tempo wprowadzania produktów na rynek, stawianie konsumenta w centrum uwagi i podejmowanie decyzji w oparciu o rzetelne dane. Siła marek premium – Wraz z inflacją, która uderza konsumentów po kieszeni, a także rosnącym udziałem marek własnych w rynku, marki zwracają się ...
-
Polski rynek dóbr luksusowych z rekordem, sztuka zyskuje na znaczeniu
... , charakteryzujących się dojrzałością i wielopokoleniową tradycją, Polska pracowicie nadrabia zaległości, przyciągając zarówno międzynarodowe marki, jak i dając przestrzeń do tworzenia się rodzimych producentów dóbr premium. Kluczowe trendy, takie jak personalizacja, świadomość ekologiczna czy rosnąca popularność dóbr luksusowych z drugiego ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2012
... marek luksusowych Z raportu KPMG wynika, że do najbardziej znanych marek samochodów luksusowych i premium należą w Polsce BMW, Jaguar, Porsche, Ferrari i Mercedes. Respondenci badania za najbardziej prestiżowe uznali natomiast marki Rolls-Royce, Maybach, Lamborghini i Ferrari, a za najbardziej pożądane Porsche, Lamborghini, Ferrari i Jaguar ...
-
Jak pozycjonować cenowo swój produkt wśród konkurencji?
... premium. Spójna polityka cenowa Dobre relacje z partnerami na pewno są argumentem przemawiającym za dalszą współpracą z producentem. Ponadto, najwięcej zyskują marki ...
-
Peugeot 508 SW PSE, czyli atrakcyjne kombi
... także naprawdę świetną jakość wykonania. Producent krok po kroku buduje wizerunek premium, dlatego nie może oszczędzać na materiałach. Dominują to miękkie, starannie spasowane ... SW PSE skrywa najmocniejszy zestaw, jaki był oferowany w seryjnym modelu tej marki. Kluczowy jest tu doładowany silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra. Uzupełniają go dwie ...
-
Ile kosztuje influencer marketing? Różnice w stawkach zaskakują
... Marki technologiczne od lat wiedzą, że właśnie na tej platformie konsumenci szukają rzetelnych opinii przed zakupem droższych produktów, dlatego inwestują w długofalowe współprace. Instagram pozostaje kluczowym medium dla marek z segmentu premium ...
-
Czym nie wypada jeździć szefowi?
... marki, do produkowania aut bardziej reprezentacyjnych – Touarega i Phaetona. Zresztą nowy Passat także ma już wiele rozwiązań zarezerwowanych dotychczas dla segmentu premium ...
-
Dobra luksusowe: powolny wzrost napędzany turystyką
... konsumentów, którzy przy ograniczonym budżecie sięgają po łatwo dostępne towary luksusowe oraz bardziej dostępne marki. Osoby o średnich dochodach (klienci aspirujący) wpływają natomiast na wzrost sprzedaży marek premium oraz na zwiększenie zainteresowania rynkiemużywanych towarów luksusowych (wartym w 2014 r. 16 miliardówEuro). Tańsze kanały ...
-
BMW 218i Active Tourer Luxury Line: van, który nie boi się zakrętów
... wnętrza - to jest naprawdę premium i w stu procentach w stylu Bawarczyków. Tu ... marki, żeby udać się do salonu BMW po vana. Z drugiej strony, czy miłośnik marki mimo wszystko jest w stanie zaakceptować przedni napęd? Pozostawię to pytanie otwartym. Osobną kwestią jest cennik, który nie jest zbyt łaskawy dla portfela - w końcu to auto klasy premium ...
-
Mercedes-Benz E 220 d nie ma słabych stron
... nawiązań zarówno do C-, jak i S-Klasy. Projektanci czerpią bowiem garściami z aktualnego nurtu stylistycznego marki. I nie jestem tym zaskoczony, bo jest on niezwykle udany, aczkolwiek trzeba ... 195 500 zł. Mało który klient decyduje się jednak na auto premium bez jakichkolwiek dodatków. A tych w prezentowanej "sztuce" było aż nadto. Auto zostało ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 19/2018
... zakupu konieczne jest zaproszenie. – Coraz więcej osób jest zainteresowanych samochodami premium i luksusowymi. Pojawia się coraz więcej zapytań na temat samochodów personalizowanych, tzw ... i siła nabywcza jest większa – ocenia przedstawicielka Ferrari Katowice. Luksusowe marki stopniowo rozszerzają też portfolio. Ferrari, które skupiało się przede ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... . Celem zorganizowanych w ww. formie spotkań miało być wyeliminowanie nieuczciwych praktyk na rynku usług Premium Rate, szczególnie w związku z narastającą liczbą skarg dotyczących wyłudzeń za pośrednictwem usług SMS Premium. Prezes UKE zaproponował zasady, które powinny być niezwłocznie i dobrowolnie zastosowane przez wszystkich uczestników ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... i dodatki – inwestycje sektora spadły o 10,6%. Firmy, które istotnie zwiększyły inwestycje to marki H&M oraz Big Star. Liczba aktywnych reklamowo firm wzrosła w 2012 roku ... o niższych kosztach ekspozycji. Udział najlepszych lokalizacji typu Super Premium oraz Premium zmniejszył się na rzecz lokalizacji typu Standard. Ich udział w inwestycjach ...
-
Peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi EAT8 GT
... wyszło im znakomicie. Pas przedni jest typowy dla modeli francuskiej marki. To oznacza zadziornie spoglądające reflektory z kłami LED. Pomiędzy nimi wkomponowano ... całości są dedykowane, pięcioramienne felgi aluminiowe. Wnętrze Aspiracje do klasy premium odzwierciedlają materiały wykończeniowe. Zwolennicy niemieckich modeli mogą wszystkim wmawiać, ...
-
Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?
... oferty, ale różniące się ceną, czyli oferty tanie, standardowe i premium. Marka korporacyjna identyczna z marką produktową jest w takiej sytuacji faktycznie ograniczeniem. Takie ... w branżach pokrewnych. Oddzielenie marki holdingu od marki produktowej W praktyce zmiana nazwy holdingu rozdzieliła markę firmy od marki produktowej. Jutrzenka jest ...
-
Najpopularniejsze tablety
... pięciu najpopularniejszych tabletów klasy średniej. Ranking tabletów premium (ceny od 2000 złotych) Najpopularniejsze tablety premium zdominowane są przez jednego producenta - Apple ... i tabletami premium w top 10 jest zbliżone. W pierwszej grupie najpopularniejsze są urządzenia firmy Goclever. Aby zakupić podstawowy tablet tej marki wystarczy ...
-
Smartfony to już phablety. Przekątna ekranu ciągle rośnie
... Berlinie swoimi najnowszymi modelami pochwaliła się także marka Sony, prezentująca dwie wersje Xperii Z5. W wersji Premium smartfon wyposażony został w ekran o przekątnej 5,5 cala. Użytkownicy wybrać mogą także „kompaktowy” ... za duże. Na szczęście jednak oprócz nowych modeli „Plus”, „Ultra” lub „Premium”, wiodące marki dostarczają swoim użytkownikom ...
-
Volkswagen Touareg R-Line 3.0 TDI - technologia ponad wszystko
... . Na test nowego Touarega czekałem z niecierpliwością. W końcu to nowy flagowy model marki Volkswagen, przynajmniej na europejskim rynku, gdzie Phaeton nie jest już ... . Pod wieloma względami nowy Touareg przypomina auta premium, ale brakuje mu jeszcze trochę dopracowania i tego specyficznego premium feeling. Oczywiście dodatki i pakiety są tutaj ...
-
Opel Grandland X Ultimate 2.0 CDTi - nowoczesny konserwatyzm
... wywnioskować, że mimo odgórnie narzuconych wytycznych panowała duża dowolność dla marki Opel w dziedzinie strojenia podwozia. Widać, że platforma ma duże możliwości dywersyfikacji ... technologicznych, Citroen stawia na niecodzienny design i komfort, DS to marka premium, a Opel? Opel moim zdaniem spodoba się konserwatystom. Tym, którzy lubią mieć ...
-
4 sposoby na skuteczny profil zawodowy w LinkedIn
... użytkowników. Na LinkedIn można założyć stronę firmową (LinkedIn Page) i stronę marki (Showcase Page). LinkedIn Page to strona podstawowa, na której można umieścić opis ... użytkowników przeglądających profil w ciągu ostatnich 90 dni. Rozważ także wykupienie wersji Premium, która zawiera zestaw funkcji niedostępnych dla konta basic m.in. możliwość ...
-
Mercedes-Benz E 220 d 4MATIC, po prostu świetny samochód
... marki ma za sobą ewolucję stylistyczną. Mówiąc jaśniej, każdy element karoserii jest tu nowy, ale podany w taki sposób, by całość wciąż jednoznacznie wskazywała, że to E-Klasa. I bardzo dobrze. Klienci premium ... wspomnieć także o estetyce, która ma istotne znaczenie w autach klasy premium. Gdy ekrany są wygaszone, nietrudno dostrzec odciski palców. ...
-
Jaki samochód można kupić do 30 tys. zł?
... . Czasem powstaje dylemat: auto mniej znanej marki, mniejsze, młodsze, z niższym przebiegiem, czy jednak zaufać marce premium, nawet kosztem dużej liczby przejechanych kilometrów i zaawansowanego ... Z kolei DS3 z 2016 roku (158 000 km, 1.6, 99 KM), reprezentuje markę premium od Citroëna. W tej kategorii wiekowej nietrudno znaleźć auto dopasowane do ...
-
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
... zależności i powiązania z marką korporacyjną i innymi ofertami pozycjonowanymi jako Premium. Celem budowania opracowań architektury portfolio jest podniesienie skuteczności i ... pod pojęciem strategii architektury portfolio? Architektura marki to sposób, w jak marka firmy i wszystkie ofertowe marki, submarki, linie ofertowe i asortymenty, którymi ...
-
Wyniki MasterCard w Europie III kw. 2009
... MasterCard i Citi z sukcesem połączyły swoje siły. Aby lepiej wykorzystać platformę premium MasterCard World Signia, do karty Citi Miles & More Ultima zaoferowane zostały ... (Finance Manager). Wprowadzenie tego rozwiązania w Polsce było równoczesne z wprowadzeniem marki Maestro do portfela produktów debetowych banku Millennium. W Rosji, po ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... oferty (pozycjonowanej jako marka premium), wszystkie działania operacyjne w firmie podporządkowane zostały wspólnym celom. Materiały reklamowe zyskały wyrazistość i spójność. Powołano plan marketingowy, a budżet promocji marki został ściśle pozwiązany z aktywnościami wpisującymi się w przewagę rynkową marki: (www.probaodpornosci.pl). Efektem ...
-
Nazwa produktu a marketing międzynarodowy
... i wyróżników marki Ukierunkowaniu komunikatów do docelowej grupy Budowania zainteresowania, przykuwania uwagi Powielania jako oznaczenie marki. W wypadku Żubrówki poza umiędzynarodowieniem nazwy, celem zmiany nazwy produktu może być także chęć jego repozycjonowania. Tak unikalny produkt zasługuje na wizerunek i pozycjonowanie Premium. Nowa nazwa ...
-
Hyundai Genesis - sedan nowej generacji
... konstrukcja podwozia, komfort jazdy na poziomie samochodów najlepszych europejskich marek premium, najnowsze systemy bezpieczeństwa i komfort prowadzenia to mocne strony Genesisa. W każdym detalu samochodu widoczna jest filozofia marki Hyundai określana jako ‘Modern Premium’. Również dzięki temu, Genesis zapewnił sobie najlepszą w swojej klasie ...
-
Komfortowe Infiniti Q50 2.2d 7AT
... we wnętrzu materiałów i plastików. Jest premium i… już. W stylistyce widoczne jest wyraźne podporządkowanie wszystkich elementów osobie zasiadającej za kierownicą, które wzmacnia wizerunek modelu jako samochodu atrakcyjnego dla kierowcy, co jest przecież kluczową cechą wszystkich modeli marki. Warto również zwrócić uwagę na przestronność ...
-
Opony zimowe: nowości na sezon 2014/2015
... przyjrzał się najciekawszym modelom z klasy premium oraz klasy ekonomicznej. Opony klasy premium Continental WinterContact TS 850 P To opona premium, stworzona z myślą o samochodach osobowych ... Michelin Alpin 5 To już piąta wersja bardzo cenionej opony klasy premium od marki Michelin, która powstała z myślą o samochodach osobowych. Producent przez 4 ...
-
Wykończenie mieszkania "pod klucz": na co możesz liczyć?
... cenowy projektu. Przygotowaliśmy programy wykończenia wnętrz pod klucz w opcji Smart, Premium oraz Premium Plus. Wszystkie programy dostępne są w czterech wariantach kolorystycznych. Najbardziej popularny ... i oferują produkty z fabryk hiszpańskich oraz włoskich. Wśród nich znajdziemy takie marki jak: Venis, Tau, Dune, Flaminia, czy Islatiles, a także ...
-
Volvo V60 Cross Country D4 Geartronic Summum - daje odpocząć
... krawędzi karoserii, wyraźnie zwiększony prześwit, przestylizowane zderzaki oraz nakładki na progi. Projektanci marki połączyli więc odrobinę sportu z elegancją i modnymi, terenowymi dodatkami. I wcale ... trzeba natomiast zapłacić 187 900 zł. Dużo? Porównując do konkurencji premium, zdecydowanie nie. Polska oferta Volvo obejmuje oczywiście szerokie ...