-
Ile kosztują najtańsze, nowe mieszkania?
... Osiedle Natura 2 zostanie wyposażone w garaże podziemne, windy oraz pakiet Aria Eco Smart, w ramach którego części wspólne będą wspomagane energią z paneli fotowoltaicznych, ... mieszkań w pierwszym etapie inwestycji. Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic Pod koniec 2020 roku rozpoczęliśmy przedsprzedaż mieszkań w nowych etapach ...
-
Jak pandemia zmieniła plany inwestycji mieszkaniowych?
... zmniejszać koszty eksploatacyjne mieszkań, w tym w standardzie system Smart House bez dodatkowych opłat. Najnowszą zmianą jest przystosowanie w wybranych ... przestrzenie zachęcające do tworzenia mikrolokalnych społeczności. Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic Lokcdown spowodował, że większe znaczenie dla nabywców mają takie ...
-
4 tysiące odejdzie z IBM i PwC
Tuż po przejęciu firmy konsultingowej PricewaterhouseCoopers IBM zamierza zredukować liczbę pracowników w obu firmach o 4 tysiące, podaje Wall Street Journal powołując się na "dobrze poinformowane źródła" wewnątrz koncernu. Nie wiadomo, ile osób odejdzie w każdym z przedsiębiorstw. Nie będą to pierwsze redukcje personelu u "Big Blue" - w tym roku ...
-
Dochodowa branża medialna
Jak wynika z najnowszych szacunków PricewaterhouseCoopers, przez najbliższe pięć lat branża rozrywkowa i medialna będzie doświadczać umiarkowanego, ale stałego wzrostu na średnim poziomie 4,8% rocznie, a do 2007r. wartość tego segmentu rynku osiągnie 1,2 bln Euro. Jak twierdzi Kevin Carton, główny analityk działu mediów PricewaterhouseCoopers - " ...
Tematy: branża medialna -
Inwestycje technologiczne w Europie - raport
Z raportu PricewaterhouseCoopers Money for Growth 2002 wynika, że wartość inwestycji private equity w europejski rynek technologiczny wyniosła 5,3 miliarda euro. Francja pozyskała 23% inwestycji i wyprzedziła Wielką Brytanię. Firmy tworzące oprogramowanie nadal otrzymują najwięcej funduszy inwestycyjnych (1,3 miliarda euro). W roku 2002 ...
Tematy: -
Handel detaliczny w Polsce i Europie
W raporcie "Handel detaliczny i dobra konsumpcyjne. Strategie sukcesu w Rosji oraz w Europie Środkowej i Wschodniej, ze szczególnym uwzględnieniem Polski" PricewaterhouseCoopers analizuje bieżącą sytuację i warunki rozwoju tego sektora. Celem najnowszego raportu PricewaterhouseCoopers jest dostarczenie inwestorom z branży handlu detalicznego i ...
Tematy: handel detaliczny -
Większe wydatki na rozrywkę
Z przygotowanego przez PricewaterhouseCoopers raportu wynika, że internet i technologie bezprzewodowe przyczynią się w najbliższych latach do wyraźnego wzrostu wydatków na rozrywkę. Według analityków, do roku 2009 wartość światowego przemysłu medialno-rozrywkowego będzie rosnąć w tempie 7,3% rocznie. Tym samym wpływy branży wzrosną z 1,3 bln USD w ...
-
Ceny nowych samochodów w Europie
Ceny nowych samochodów w Polsce nie zmieniają się, mimo że w Europie rosną - wynika z najnowszego raportu opracowanego przez PricewaterhouseCoopers (PWC). Nie myślmy jednak, że w naszym kraju samochody kupujemy po atrakcyjnych cenach w porównaniu ze wszystkimi członkami UE. Za nowe auto w Polsce trzeba zapłacić tyle ile w bogatszej Francji i ...
-
Pierwszy telefon z modułem UWB
Dzięki współpracy firm IC Design House, Staccato Communications i SK Telecom, powstał pierwszy prototyp telefonu komórkowego kompatybilnego z rozwijającą się technologią radiokomunikacji UWB. Technologia UWB charakteryzuje się wysoką ...
-
Podatki w Polsce na 71. miejscu
Bank Światowy i PricewaterhouseCoopers ganią polskiego fiskusa. Ich zdaniem Polska jest na 71. miejscu w rankingu przyjazności systemów podatkowych - donoszą "Puls Biznesu" i "Konfederacja Pracodawców Polskich". W rankingu opisano 175 krajów świata. Jak wynika z przedstawionego raportu, system podatkowy Polski jest zawiły i skomplikowany. Ponadto ...
-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2006
Zgodnie z wynikami badania "Pracodawca Roku 2006", przeprowadzonego przez AIESEC Polska wśród studentów z 43 uczelni wyższych w całej Polsce, zwycięzcą została firma PricewaterhouseCoopers. Firma wygrała ranking już po raz trzeci z rzędu. Badanie „Pracodawca Roku" w tym roku swoim zasięgiem objęło około 5000 studentów z 43 uczelni wyższych, z ...
-
Branża PR w mediach III 2007
Marcowe zestawienie publikacji na temat public relations zdominował jeden temat - PR Polski. Wśród siedemdziesięciu publikacji o tej tematyce znalazły się fragmenty raportu PricewaterhouseCoopers na temat wizerunku siedmiu największych polskich miast oraz rozważania dotyczące wizerunku Polski. W marcu 2007 roku zostało opublikowanych 156 artykułów ...
-
IAB: reklama online w USA bije rekordy
W 2006 r. zysk z reklamy internetowej w USA wyniósł 16,9 mld dol. To aż o 35 proc. więcej niż w roku poprzednim - wynika z rocznego raportu sporządzonego przez Interactive Advertising Bureau oraz PricewaterhouseCoopers. Zysk z reklamy online w IV kwartale 2006 r. wyniósł 4,8 mld dol. i również był o 35 proc. wyższy niż w tym samym okresie 2005 r. ...
-
Podatki skomplikowane ale życzliwi urzędnicy
System podatków w Polsce powinien być uproszczony, a przepisy podatkowe znacznie bardziej stabilne niż obecnie - uważają przedsiębiorcy. Wyniki sondażu przeprowadzonego przez PricewaterhouseCoopers i PKPP Lewiatan wskazują, że przedstawiciele biznesu zdecydowanie opowiadają się za klarownym, przejrzystym systemem podatkowym (np. w zakresie ...
-
Debiuty giełdowe: wzrost aktywności w Europie i na GPW w III kwartale 2007
Najnowsze kwartalne badanie PricewaterhouseCoopers dotyczące debiutów giełdowych (IPO Watch Europe), prezentujące liczbę oraz wartość pierwotnych ofert akcji (IPO - Initial Public Offering) na najważniejszych giełdach europejskich, wskazuje na 19% wzrost liczby debiutów w Europie w trzecim kwartale 2007 r., w porównaniu z analogicznym okresem roku ...
-
Debiuty na GPW w IV kwartale 2007
Z danych zebranych przez PricewaterhouseCoopers wynika, że liczba spółek planujących debiut na warszawskim parkiecie wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie. Rozwojowi polskiego rynku kapitałowego sprzyja także aktywność na uruchomionym w sierpniu 2007 r. rynku NewConnect. W czwartym kwartale 2007 r. na warszawskim parkiecie odnotowano aż 42 ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w I kw.2008 r.
Najnowsza kwartalna ankieta PricewaterhouseCoopers dotycząca debiutów giełdowych (IPO Watch Europe), badająca zarówno liczbę, jak i wartość pierwotnych ofert akcji (IPO) na najważniejszych giełdach europejskich, wskazuje na gwałtowny spadek liczby debiutów w Europie w pierwszym kwartale 2008 r. w porównaniu do analogicznego okresu roku ...
-
Rynek IPO w Warszawie w I kw. 2008 r.
Według ostatniego raportu ProcewaterhouseCoopers IPO Watch Europie, podsumowującego pierwszy kwartał na rynku IPO w Europie, warszawska giełda zajęła drugie miejsce pod względem liczby debiutów. W pierwszych trzech miesiącach tego roku na rynki prowadzone przez GPW weszło 18 nowych spółek. W tym okresie na europejskich parkietach zadebiutowało w ...
-
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
Do 2012 roku wartość globalnego rynku mediów i rozrywki sięgnie 2,2 biliona dolarów przewiduje raport "Global Entertainment and Media Outlook: 2008-2012" firmy PricewaterhouseCoopers. Szacuje się, iż wzrost polskiego rynku mediów i rozrywki wyniesie ponad 9 proc. i osiągnie wartość 14 225 mln dol. w 2012 r. Analitycy przewidują, że znaczący wpływ ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
W ostatniej prognozie, opublikowanej w sierpniu 2008 r., firma eMarketer przewidywała wzrost wydatków na reklamę online w USA z 24.5 miliarda USD w 2008 r. do 28.5 miliarda USD w 2009 r. eMarketer porównywał swoje prognozy wydatków na reklamę online z kwartalnymi raportami Związku Pracodawców Branży Internetowej (ang. Interactive Advertising ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w IV kw. 2008r.
Europejskie rynki IPO odnotowały w minionym kwartale najniższą aktywność od pięciu lat. Warszawa wiodącym rynkiem w Europie pod względem liczby debiutów oraz drugim - po Londynie - pod względem wartości przeprowadzonych IPO - wynika z badania IPO Watch Europe firmy PricewaterhouseCoopers. Najnowsza kwartalna ankieta PricewaterhouseCoopers ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce wyniosła w 2008 roku 1,174 mld złotych. Tym samym Internet prześcignął inne dotąd popularne kanały reklamowe: radio i outdoor, stając się drugim po telewizji nośnikiem przyciągającym największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w I kw. 2009r.
Najnowsza kwartalna ankieta PricewaterhouseCoopers dotycząca debiutów giełdowych (IPO Watch Europe), wskazuje iż mamy za sobą najgorszy kwartał od kiedy ankieta jest prowadzona, tj. od początku 2001 r. W I kw. 2009 r. miało miejsce zaledwie 18 IPO o łącznej wartości 9 mln euro, co oznacza drastyczny spadek zarówno w porównaniu do analogicznego ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w 2008 r.
W 2008 roku na światowych giełdach miało miejsce załamanie aktywności w zakresie IPO. Spadek był szczególnie widoczny na rynku europejskim, który po raz pierwszy od 2003 roku został wyprzedzony pod względem wartości IPO przez Chiny oraz po raz pierwszy od 2004 roku przez Stany Zjednoczone. Niestabilność rynków finansowych, obserwowana od drugiej ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
Pierwszych wzrostów w branży mediów i rozrywki możemy oczekiwać w 2010 r. a wartość rynku do 2013 r. osiągnie 1,6 biliona USD - to główne wnioski z najnowszego raportu pt. Global Entertainment & Media Outlook 2009-2013 ("Perspektywy dla branży rozrywki i mediów 2009-2013 na świecie"), opracowanego przez PricewaterhouseCoopers. PwC podaje, iż ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w II kw. 2009r.
Najnowsza kwartalna ankieta PricewaterhouseCoopers dotycząca debiutów giełdowych (IPO Watch Europe), badająca zarówno liczbę, jak i wartość pierwotnych ofert publicznych (Initial Public Offering - IPO) na najważniejszych giełdach europejskich, wskazuje, iż mamy za sobą kolejny słaby kwartał - w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2009 r. miało ...
-
Polska a kryzys gospodarczy
Według najnowszego raportu firmy doradczej PricewaterhouseCoopers "Raport z transformacji. Twarde Lądowanie", Polska, Czechy, Rosja, Słowacja i Słowenia stanowią filary regionu, najlepiej radzące sobie z kryzysem gospodarczym. Bułgaria, Węgry, Chorwacja i Estonia to kraje, którym kryzys mocno "podciął skrzydła", przychodząc po kilku latach silnego ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w III kw. 2009r.
Najnowsza kwartalna ankieta PricewaterhouseCoopers dotycząca debiutów giełdowych (IPO Watch Europe), badająca zarówno liczbę, jak i wartość pierwotnych ofert publicznych (Initial Public Offering - IPO) na najważniejszych giełdach europejskich, wskazuje, iż na rynku pierwotnym widoczne są pierwsze oznaki ożywienia po kilku kwartałach niemal ...
-
Warszawska GPW I-IX 2009 r.
Wedle najnowszego raportu IPO Watch Europe przygotowanego przez firmę PricewaterhouseCoopers, warszawska giełda utrzymuje wysoką pozycję na europejskim rynku ofert pierwotnych. Po trzech kwartałach bieżącego roku, GPW znajduje się na drugim miejscu w Europie pod względem liczby debiutów oraz na trzecim pod względem wartości ofert. W regionie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych - wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku. Suma przychodów największych ...
-
Spółki na GPW: którym grozi upadłość?
Po trzecim kwartale 2009 r., 64 przedsiębiorstwa notowane na warszawskiej GPW mogą być narażone na zwiększone ryzyko upadłości, a 94 spółki cechuje niepewna sytuacja finansowa. W ostatnich miesiącach roku wciąż najbardziej zagrożona jest branża deweloperska, podczas gdy w nowy rok w najlepszej kondycji mają szanse wejść firmy z sektora mediowego, ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w IV kw. 2009r.
Najnowsza kwartalna ankieta PricewaterhouseCoopers dotycząca debiutów giełdowych (IPO Watch Europe), wskazuje na znaczący wzrost aktywności w czwartym kwartale 2009 r. Zarówno liczba jak i wartość ofert znacząco wzrosły w porównaniu z poziomem odnotowanym w ciągu poprzednich 9 miesięcy, kiedy to giełdy w dużym stopniu odczuwały skutki recesji i ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w I kw. 2010r.
Najnowsza kwartalna ankieta PricewaterhouseCoopers dotycząca debiutów giełdowych (IPO Watch Europe), badająca zarówno liczbę, jak i wartość pierwszych ofert publicznych (Initial Public Offering - IPO) na najważniejszych giełdach europejskich, wskazuje, że giełda londyńska odzyskała pozycję lidera pierwszych ofert publicznych w pierwszym kwartale ...
-
Agencje interaktywne w 2009 r.
IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopes (PwC) ogłosiły wyniki badań realizowanych w ramach projektu IAB CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Mimo kryzysu obroty agencji wzrosły o 6,3% względem 2008 roku. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi podjął się przeprowadzenia badania IAB CreativeEx, ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w II kw. 2010r.
Najnowsza kwartalna ankieta PricewaterhouseCoopers dotycząca debiutów giełdowych (IPO Watch Europe), badająca zarówno liczbę, jak i wartość pierwszych ofert publicznych (Initial Public Offering - IPO) na najważniejszych giełdach europejskich, wskazuje, że w okresie od kwietnia do czerwca 2010 r. już piąty kwartał z rzędu miało miejsce zwiększenie ...