Sieć Inteligentna Energis
2005-07-02 01:33
Przeczytaj także: KPN Telecom w Polsce
Platforma umożliwia korzystanie z telekonferencji, usług przedpłaconych oraz zaawansowanych rozwiązań numerów usługowych obejmujących między innymi interaktywne usługi głosowe IVR i automatyczną dystrybucję połączeń ACD. Oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Energis będzie tworzył nowe zastosowania i w ten sposób stymulował wzrost najbardziej obiecującego segmentu rynku telefonii stacjonarnej - usług sieci inteligentnych.Rozwiązania zostały zbudowane na bazie technologii grupy European Computer Telecoms (ECT). Zakupiona przez operatora platforma jest w pełni redundantna i łatwa do rozbudowania w miarę rosnących potrzeb klientów.
Usługi sieci inteligentnej Energis dają możliwość projektowania i wdrażania scenariuszy biznesowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Pozwalają zróżnicować obsługę połączeń telefonicznych w zależności od szeregu parametrów takich jak np.: czas, numer wywołujący, ilość połączeń przychodzących w danej chwili, numery telefoniczne, z których są wywoływane połączenia.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Polacy nie płacą rachunków za telefon. Telekomy czekają na ponad 1,4 mld zł
-
Polska sieć 5G jedną z najgorszych w regionie. Dlaczego i jak to zmienić?
-
Telefony komórkowe: zwyczaje, opłaty i oszczędności
-
Rachunki domowe, czyli dbamy o terminowość (niektórych) płatności
-
Netia, Orange i Play oddadzą konsumentom opłaty za usługi dodatkowe
-
Zadłużenie wobec telekomów to 1,32 mld zł
-
Długi Polaków wobec telekomów wzrosły w czasie pandemii o 280 mln zł
-
Tajemnica telekomunikacyjna a udostępnianie danych abonenta na potrzeby postępowania cywilnego
-
Polak w świecie telekomunikacji. Doceniliśmy ją w czasach COVID-19