Marki piwa w Internecie
2012-01-25 00:11
Przeczytaj także: Spożycie piwa spada, zaległości browarów rosną
fot. mat. prasowe
Popularność
Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekście marki Redd’s
fot. mat. prasowe
Informacje o raporcie
Raport przedstawia analizę opinii internautów w oparciu o dane pochodzące z monitoringu publicznego i polskojęzycznego Internetu, obejmującego treści zamieszczone w dniach od 19 do 28 listopada 2011. Raport ukazuje ilość wzmianek na temat wybranych marek w ciągu 10 dni, źródła opinii, stosunek negatywnych treści względem pozytywnych oraz ranking najpopularniejszych piw.
![Sprzedaż i produkcja piwa spada, zaległości rosną [© pixabay.com] Sprzedaż i produkcja piwa spada, zaległości rosną](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/branza-piwowarska/Sprzedaz-i-produkcja-piwa-spada-zaleglosci-rosna-246656-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Pokolenie Z - jak cyfrowe doświadczenia budują lojalność klientów na lata
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Polacy unikają reklam w telewizji. Ponad 77% sięga po telefon podczas przerw