Telewizja w e-mailu
2004-12-09 00:01
Przeczytaj także: Denerwujące reklamy
Dodatkowym atutem Internetu jako medium są jego możliwości reklamowe. Potwierdzeniem tego jest możliwość umieszczania spotów TV w witrynach internetowych, jak również najnowsza forma e-reklamy – VideoMail.Poprzez wykorzystanie powszechnego formatu .wmv można wysłać drogą e-mailową telewizyjny spot reklamowy. Możliwe jest wyświetlenie telewizyjnego spotu reklamowego w sposób spersonalizowany. Spot reklamowy w e-mail może być wysłany do dowolnej grupy celowej. Jedynym ograniczeniem są zmienne demograficzno-społeczne, według których jest podzielona baza rekordów, z której korzysta klient.
VideoMail jest zwykłym dokumentem HTML z ofertą reklamową. W treść reklamy wkomponowany jest ekran o dowolnych rozmiarach, w którym jest emitowany film reklamowy w formacie .wmv. Film w mailu można obejrzeć w poczcie poprzez WWW, jak również odczytać za pomocą popularnych klientów poczty elektronicznej, takich jak Outlook Express czy Microsoft Outlook.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Reklamy telewizyjne już nie ryczą
-
Skuteczność reklamy
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
-
Skuteczna kampania reklamowa
-
Cztery kółka na szklanym ekranie
-
5,5 miliarda fałszywych reklam usuniętych w 2023 roku
-
Po postanowieniach noworocznych zostały już tylko niechciane reklamy
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku