Narwani internauci
2004-08-30 00:05
Przeczytaj także: Internet w Polsce
Użytkownicy przyzwyczajeni do sprawnie funkcjonujących usług sieciowych także w kontaktach bezpośrednich i telefonicznych oczekują błyskawicznej reakcji o każdej porze dnia i nocy. Są niecierpliwi, nie lubią czekać ani stać w kolejkach. Brak cierpliwości przejawiają zwłaszcza mężczyźni, którzy są gotowi zrezygnować z usługi, jeśli np. wiąże się ona z rozmową telefoniczną podczas której będą musieli czekać ponad 3 minuty.Wśród najsilniej denerwujących czynników, Brytyjczycy wymienili automatyczne sekretarki, towarzyszącą przełączaniu rozmów muzykę, brak precyzyjnej informacji o długości okresu oczekiwania, a także podejmowanie przez obsługę grzecznościowych rozmów, nie związanych bezpośrednio z usługą oraz wolne połączenia internetowe.
Jak sugeruje Cable & Wireless, firmy usługowe muszą wypracować nowy model kontaktów z klientami, dopasowany do oczekiwań ery internetu. W przeciwnym razie nie pomoże wysoka jakość usług i wydatki na reklamę, bo klienci i tak uciekną po 180 sekundach.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Wakacje 2023: w internecie trwa dyskusja o kierunkach i liniach lotniczych
-
Kto zagląda na rosyjskie strony internetowe?
-
Wiek internautów a handel elektroniczny
-
Internet w regionie CEE 2010-2011
-
Internet jednym z głównych źródeł widomości
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
-
Internet w Polsce III-V 2005
-
Brak już czasu na internet?
-
Internet w Polsce XI-XII 2004