Telewizja do lamusa?
2004-04-04 15:15
Przeczytaj także: Oglądanie telewizji nie odchodzi do lamusa
Mężczyźni i kobiety z tej grupy wiekowej to najaktywniejsi zwolennicy Internetu. Choć stanowią zaledwie 24% populacji Stanów Zjednoczonych, generują aż 40% odwiedzin na stronach internetowych."To najbardziej pożądana przez reklamodawców kategoria wiekowa i równocześnie grupa, która ignoruje telewizję w godzinach najwyższej oglądalności" – stwierdził Michael Zimbalist, prezes OPA. "Najbardziej zdumiewający jest fakt, że 30% z nich codziennie odwiedza strony o tematyce rozrywkowej. To dużo więcej niż 19%, które regularnie czyta pisma o podobnej tematyce" – dodaje Zimbalist.
Amerykanie w wieku 18 do 34 lat są ponadprzeciętnie aktywni w korzystaniu ze wszystkich możliwości, jakie oferuje Internet – od pobierania muzyki, po czytanie recenzji filmowych. Ta grupa wykorzystuje Sieć zarówno jako źródło rozrywki, jak i źródło informacji o rozrywce. Z tego powodu OPA zapowiada szczegółowe badania zachowań młodych Amerykanów, reprezentujących pierwsze pokolenie które dorastało korzystając z Internetu. Ich stosunek do mediów może bowiem wyznaczać trend, który nasili się w przyszłości.
oprac. : Beata Szkodzin / 4Press
Przeczytaj także
-
Wiadomości TVP 1 nie dla kobiet? Gdzie jest równouprawnienie?
-
Polscy seniorzy a oglądanie telewizji
-
Oglądalność TV w wakacje 2010
-
Ile osób obejrzy Mistrzostwa w RPA?
-
Boże Narodzenie: rodzinne święta z telewizją?
-
Cyfryzacja: niewiedza Polaków wciąż duża
-
Oglądanie telewizji: nawyki widzów w 2008r.
-
Telewizja: rosną oczekiwania Polaków
-
Weekendy majowe a telewizja 2008