Portal z promocjami
2004-03-25 00:02
Przeczytaj także: Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce
Korzyścią dla firm jest bezspornie fakt, iż Internauta odwiedza portal Promocje.ezin.pl z własnej woli, nie będzie więc postrzegał on ofert promocyjnych jako natrętnych. W dobie walki ze spamem działa to zdecydowanie pozytywnie na image firmy i przysparza jej zadowolonych klientów.Istnieje również możliwość wykupienia domen (np. firma.promocje.ezin.pl) kierujących klienta od razu do promocji danej firmy. Ułatwia to publikację w innych materiałach promocyjnych oraz mediach (prasa, telewizja, radio) informacji o możliwości dotarcia do aktualnej oferty promocyjnej firmy.
"Portal skonstruowany jest w taki sposób, aby firmy mogły samodzielnie wprowadzać swoje promocje i decydować jak długo promocja będzie widoczna na portalu, jakie dobiorą zdjęcia, opisy itp. Opublikowanie jednej promocji na serwisie to koszt od 50 groszy - tyle kosztuje wydrukowanie jednego małego folderu lub kilku ulotek." – mówi Tomasz Moor.
Portal również udostępnia firmom bazę wiedzy z publikacjami opisującymi sposoby prowadzenia promocji, ich rodzaje i sposoby zwiększania konkurencyjności własnych produktów i usług.
Promocje.ezin.pl zostały stworzone przez wrocławską firmę IT MAGIC specjalizującą się w tworzeniu portali i rozbudowanych serwisów internetowych opartych o aplikacje zarządzania treścią.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Fałszywe promocje, czyli jak się chronić przed sztuczkami marketingowymi?
-
10 porad od Mikołaja na zakupy świąteczne
-
Black Friday 2023 w Polsce i Europie w liczbach
-
7 porad, jak nie wpaść w zakupowe pułapki w Black Friday
-
Black Friday z Dyrektywą Omnibus - koniec windowania cen
-
Black Friday czy Fake Friday? Jak zorganizować promocje zgodne z Dyrektywą Omnibus
-
Black Friday: tak musi być zaprezentowana cena
-
Black Friday w cieniu dyrektywy Omnibus
-
Black Friday i Cyber Monday ucieczką przed podwyżkami cen na święta?