eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Usługi powszechne TP SA w 2008

Usługi powszechne TP SA w 2008

2009-03-16 01:13

Przeczytaj także: Usługi powszechne TP SA I-VI 2008

10) wskaźnik jakości transmisji danych w paśmie fonicznym za pomocą modemów - przepływność wyniosła 52000 bit/s (powinna wynosić co najmniej 44000); dla porównania wynik za I półrocze wyniósł 52000 bit/s; w roku 2007 wartość ta wyniosła 44000 bit/s (powinna wynosić co najmniej 40000).

Z analizy wynika, że następujące wskaźniki jakości usługi powszechnej TP S.A. za okres 2008 roku, nie spełniają wymagań decyzji Prezesa UKE:

1) Czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 99 % zamówień (powinno być co najwyżej 24) - w ujęciu strefowym parametr ten nie spełniono w 8 strefach; w wynikach za I półrocze parametr ten nie spełniono w 16 strefach; w roku 2007 wynik ten w ujęciu krajowym wyniósł średnio 55 dni (powinno być co najwyżej 24) - w ujęciu strefowym wymagania spełniono jedynie w strefie Łomża – 24,

2) Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich – w ujęciu strefowym parametr ten nie spełniono w 5 strefach; w wynikach za I półrocze parametr ten spełniono we wszystkich strefach; w roku 2007 wynik ten (powinien być co najwyżej 11) w ujęciu strefowym nie spełniono w 19 strefach.

Do pobrania:

poprzednia  

1 2 3

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: