eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Programy lojalnościowe w stagnacji

Programy lojalnościowe w stagnacji

2008-12-01 14:04

Przeczytaj także: Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?


Systematyczność lojalnego klienta

fot. mat. prasowe

2 główne bariery uczestnictwa w programach lojalnościowych

2 główne bariery uczestnictwa w programach lojalnościowych

Systematyczność, a raczej „nieuzasadniona systematyczność” to główna wada programów lojalnościowych dla niemal 40% ich uczestników. Wbrew pozorom, nieatrakcyjne nagrody nie są głównym minusem programów lojalnościowych dostępnych na rynku, ale długa droga, jaką trzeba przebyć, by je zdobyć.

Co więcej, konsument na tej drodze do nagrody często pozostaje sam. Tymczasem w ideę programów lojalnościowych mocno wpisana jest relacja i „towarzyszenie” klientowi, poprzez efektywną komunikację.

Prostota jest kluczem także do lojalności. Wyniki badania pokazują, że niemal 30% uczestników programów lojalnościowych na bieżąco śledzi swój udział w programie, jednak niewiele mniejszą (23%) grupę stanowią ci, dla których proste zasady i stała informacja byłaby udogodnieniem.

fot. mat. prasowe

Model korzystania z programów lojalnościowych

Model korzystania z programów lojalnościowych

Informacje o badaniu
W ramach cyklicznego, realizowanego od 8 lat programu badań dotyczących promocji i programów lojalnościowych raport BTL Monitor 2008 łączy w sobie część ilościową oraz część jakościową. Badanie CAPI (N= 800) zrealizowano od 12 do 28 lipca 2008 r. Badanie CAWI (N=306) od 22 do 25 lipca 2008 r.. Badanie jakościowe metodą zogniskowanych wywiadów grupowych w sierpniu 2008 roku.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: