Programy lojalnościowe w stagnacji
2008-12-01 14:04
Przeczytaj także: Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?
Systematyczność lojalnego klienta
fot. mat. prasowe
2 główne bariery uczestnictwa w programach lojalnościowych
Co więcej, konsument na tej drodze do nagrody często pozostaje sam. Tymczasem w ideę programów lojalnościowych mocno wpisana jest relacja i „towarzyszenie” klientowi, poprzez efektywną komunikację.
Prostota jest kluczem także do lojalności. Wyniki badania pokazują, że niemal 30% uczestników programów lojalnościowych na bieżąco śledzi swój udział w programie, jednak niewiele mniejszą (23%) grupę stanowią ci, dla których proste zasady i stała informacja byłaby udogodnieniem.
fot. mat. prasowe
Model korzystania z programów lojalnościowych
W ramach cyklicznego, realizowanego od 8 lat programu badań dotyczących promocji i programów lojalnościowych raport BTL Monitor 2008 łączy w sobie część ilościową oraz część jakościową. Badanie CAPI (N= 800) zrealizowano od 12 do 28 lipca 2008 r. Badanie CAWI (N=306) od 22 do 25 lipca 2008 r.. Badanie jakościowe metodą zogniskowanych wywiadów grupowych w sierpniu 2008 roku.
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
-
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
-
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
-
Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych
-
Programy lojalnościowe zyskują popularność
-
Lojalność klienta coraz cenniejsza
-
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jak stosować nowe przepisy?
-
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe
-
Programy lojalnościowe - trendy 2022