Kanały tematyczne: reklama VII 2008
2008-08-09 02:09
Przeczytaj także: Reklama w telewizji II 2008
Według danych firmy AGB Nielsen Media Research, wpływy stacji z reklam w lipcu przekroczyły 15 mln złotych, co stanowi 52 proc. wzrost w porównaniu z tym samym okresem w ub. roku. Czas reklamowy wzrósł o prawie 9 godzin.Na drugim miejscu znalazła się MTV Polska z 13,84 mln zł wpływów (4 proc. więcej niż w lipcu 2007 roku), następne są AXN - 13,17 mln zł (114 proc.), 4fun.tv - 10,87 mln zł (160 proc.), Discovery - 10,44 mln zł (135 proc.) i VH1 - 6,79 mln zł (86 proc.).
TVN24, lider oglądalności w gronie kanałów tematycznych, zanotował spadek wpływów reklamowych o 11 proc., do 6,44 mln zł. Pozostałe dwa kanały informacyjne: TVP Info i Superstacja zanotowały odpowiednio 5,05 mln i 1,66 mln zł. wpływów.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.