eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Kanały tematyczne: reklama VII 2008

Kanały tematyczne: reklama VII 2008

2008-08-09 02:09

Spośród kanałów tematycznych najwięcej na reklamach w lipcu zarobiła Viva Polska - wynika z badań AGB Nielsen Media Research.

Przeczytaj także: Reklama w telewizji II 2008

Według danych firmy AGB Nielsen Media Research, wpływy stacji z reklam w lipcu przekroczyły 15 mln złotych, co stanowi 52 proc. wzrost w porównaniu z tym samym okresem w ub. roku. Czas reklamowy wzrósł o prawie 9 godzin.

Na drugim miejscu znalazła się MTV Polska z 13,84 mln zł wpływów (4 proc. więcej niż w lipcu 2007 roku), następne są AXN - 13,17 mln zł (114 proc.), 4fun.tv - 10,87 mln zł (160 proc.), Discovery - 10,44 mln zł (135 proc.) i VH1 - 6,79 mln zł (86 proc.).

TVN24, lider oglądalności w gronie kanałów tematycznych, zanotował spadek wpływów reklamowych o 11 proc., do 6,44 mln zł. Pozostałe dwa kanały informacyjne: TVP Info i Superstacja zanotowały odpowiednio 5,05 mln i 1,66 mln zł. wpływów.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: