Zacofani pracownicy
2003-09-07 01:24
Przeczytaj także: Mobilna i elastyczna praca w cenie
Niska znajomość nowych technologii sprawia, że co piąty pracownik korzysta z pomocy kolegów przy zapisywaniu lub drukowaniu dokumentów, czy np. tworzeniu tabel. Z powodu słabej znajomości obsługi komputera pracowników, brytyjskie firmy wydają rocznie średnio 49 tys. funtów na zewnętrzne wsparcie.City & Guilds przyznało, że badania które objęły około 400 dyrektorów finansowych różnych firm pokazały, że pracodawcy nie mają pomysłu na to, jak rozwiązać ten problem. Co piąta firma przyjmowała nowych pracowników, którzy posiadali zaledwie podstawową umiejętność obsługi komputera, a były także takie, gdzie pracodawca nie pytał wcale o tą umiejętność.
W opinii rzecznika City & Guilds, Paula McCloskey'a solidne doświadczenie IT powinno się stać warunkiem wstępnym przy poszukiwaniu nowych pracowników, gdyż stanowi ono podstawę dla dalszego rozwoju pracownika.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Zadowolenie Polaków z pracy 2010
-
Pracownicy o rynku pracy w Polsce 2010
-
Satysfakcja z pracy w 2010 r.
-
PKPP Lewiatan: Pracujący Polacy 2007
-
Co ma największy wpływ na satysfakcję z pracy?
-
Pracownicy w Polsce cenią stabilność zatrudnienia
-
Czy Polacy pracują za dużo? Aż 64% uważa, że tak
-
Wysokość wynagrodzenia znowu najważniejsza dla pracowników
-
Polacy o pracy. Jak do niej podchodzą?