Stereo.pl S.A. przejęła Pstryk.pl
2008-01-02 13:23
Przeczytaj także: Stereo.pl S.A. kupiło serwis Bileteria.pl
Obecnie Stereo.pl znajduje się w czołówce polskiego rynku sklepów internetowych sprzedających muzykę, filmy, książki i inne produkty kultury. W minionych latach obroty Stereo.pl systematycznie rosły i wyniosły 2,6 mln zł w 2005 roku, 8 mln zł w 2006 roku a przewidywany obrót w roku 2007 zamknie się w kwocie 20 mln zł.Sklep Pstryk.pl jest m.in. dystrybutorem pełnej gamy produktów firmy Leica. Zmieniając właściciela stawia na rozwój i inwestycje. Pozostanie samodzielną marką działającą w strukturach spółki Stereo.pl S.A., również wzbogacając w zakresie fotografii ofertę Stereo.pl.
Dotychczasowym właścicielem i operatorem podczas długoletniej działalności, Pstryk.pl była spółka MILLROY Rafał Łochowski i Krzysztof Łochowski. Nowy właściciel, chcąc zachować dotychczasowy model działalności i styl prowadzenia witryny, powierzy zarządzanie marką Rafałowi Łochowskiemu, na stanowisku Dyrektora Business Unit Foto. Na swoich stanowiskach pozostaną też wszyscy obecni pracownicy.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Fuzje i przejęcia: co stoi za osłabioną koniunkturą?
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2024
-
Zakupy online (ale nie spożywcze) wybiera już 88 proc. Polaków
-
33 przejęcia z udziałem funduszy private equity w 2023 roku
-
Akt o usługach cyfrowych. Jak wpłynie na e-commerce?
-
Kiepskie wyniki fuzji i przejęć w sektorze nowych technologii. Dlaczego?
-
Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
-
Wartość fuzji i przejęć w Polsce spadła o połowę. Co się stało?