WebService wdraża EMP/CRM
2003-08-07 00:04
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
Wdrożenie systemu zgodne jest z pozycjonowaniem WebService jako firmy wyspecjalizowanej w zarządzaniu kompleksowymi projektami informatycznymi i marketingowymi."Z uwagi na specyfikę prowadzonych projektów zdecydowaliśmy się na wdrożenie rozwiązania w modelu Open Source, które na podstawie zdefiniowanych w toku analizy wymagań dostosowaliśmy do naszych unikalnych potrzeb" mówi Tomasz Karolak - Dyrektor Zarządzania Projektami w WebService.
Wdrożony system nie tylko wspomaga proces zarządzania projektami poprzez zapewnienie środowiska do planowania i nadzorowania realizowanych zadań w ramach wszystkich prowadzonych projektów, lecz zawiera również moduły charakterystyczne dla systemów klasy CRM: moduł firm i kontaktów, repozytorium plików czy moduł help desk. Do pełnego wykorzystania aplikacji wystarczy przeglądarka internetowa, nie jest wymagana instalacja żadnego dodatkowego oprogramowania. System posiada rozbudowany moduł do zarządzania prawami dostępu, dzięki czemu np. możliwe jest prowadzenie polityki ?chińskiego muru? w przypadku symultanicznej realizacji projektów dla konkurujących ze sobą klientów. Elektroniczna wymiana dokumentów ułatwia szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji, a scentralizowane repozytorium dokumentów uzupełnione o przemyślaną politykę backup, zapewnia WebService gwarancje bezpieczeństwa przechowywanych informacji na wysokim poziomie. System oprócz funkcji wspomagających zarządzanie projektami zbiera informacje o czasie realizacji zarejestrowanych w nim zadań. Zbierane informację pokazują z dużą dokładnością powstające w trakcie realizacji projektu koszty i służą do weryfikacji etapu planowania projektu.
Wdrożony system EMP jest tylko częścią zmian prowadzonych w pierwszym półroczy 2003 roku przez WebService. Razem z elektronicznym biurem projektu i nowoczesnym systemem księgowym, WebService realizuję politykę optymalizacji głównych procesów biznesowych zachodzących w firmie.
oprac. : Justyna Oracz / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
-
Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
-
Nierzetelny jak polski handlowiec?
-
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
-
3 główne trendy na rynku CRM
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
-
Najważniejsze trendy w e-commerce