eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Niska jakość usług w sklepach obuwniczych

Niska jakość usług w sklepach obuwniczych

2007-02-20 00:54

Przeczytaj także: (Nie)lojalność polskich klientów


Podsumowanie

Wyniki sklepów w Polsce okazały się być znacznie gorsze i to w każdej kategorii. Poniżej szczegóły:

fot. mat. prasowe

Podobnie gorsze były wyniki poszczególnych marek. Przykładowo salony CCC, Bata, Humanic czy Gino Rossi oferują średnio znacząco lepszą obsługę w sklepach na terenie Czech i Słowacji niż w Polsce. Tym niemniej najwyżej oceniona została marka Aldo, zarządzana przez polską Ultimate Fashion, która uzyskała 83,7% na 100 możliwych do zdobycia punktów. Drugie miejsce zajął Deichmann z wynikiem 78,8%, a trzecie czeski Stival z wynikiem 78,8%. Giełdowy Gino Rossi z wynikiem 72,7% uplasował się na miejscu piątym, a CCC z wynikiem 65,9 na miejscu dziesiątym.

Informacje o badaniu
W omawianym badaniu tajemniczy klienci INTERNATIONAL SERVICE CHECK® przeprowadzili łącznie 56 wizyt w Polsce i 21 na rynkach Czech i Słowacji. Dla każdej z 21 marek przeprowadzono od 3 do 6 wizyt testowych w wytypowanych salonach. W sumie sprawdzono 85 punktów w 20 miastach. Termin badań: 16.01.2007 – 03.02.2007.

poprzednia  

1 ... 3 4

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: