eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Monitoring mediów w polskich firmach

Monitoring mediów w polskich firmach

2007-02-10 01:45

Przeczytaj także: Branża PR w mediach XII 2006

fot. mat. prasowe

Dlaczego nie monitorują Państwo mediów?

Dlaczego nie monitorują Państwo mediów?

Dla 67 proc. respondentów media monitorują firmy profesjonalnie zajmujące się tą dziedziną. 29 proc. biorących udział w badaniu robi to we własnym zakresie, a 4 proc. korzysta z usług agencji PR. Natomiast wyniki monitoringu mediów 74 proc. respondentów analizuje samodzielnie. Z usług firm monitorujących media w tym zakresie korzysta 18 proc. biorących udział w badaniu.

Wśród najważniejszych czynników wpływających na wybór firmy monitorującej, najczęściej (315 razy) wskazywano jakość serwisu i obsługi (na podstawie monitoringu próbnego lub wcześniejszych doświadczeń). Duże znaczenie dla respondentów ma także zakres monitorowanych mediów (209 wskazań). Na trzecim miejscu wymieniano cenę (203 wskazania), a następnie indywidualne podejście do potrzeb klienta, które wskazano 139 razy. Co ciekawe, dla specjalistów ds. komunikacji najmniejsze znaczenie ma reputacja firmy oferującej monitoring (tylko 95 wskazań).

Informacje o badaniu
Badanie na temat monitoringu mediów zostało przeprowadzone pomiędzy 11 a 18 stycznia 2007r. Raport opracowano na podstawie 465 ankiet nadesłanych do redakcji PRoto.

poprzednia  

1 2

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: monitoring mediów, branża PR, media

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: