Ochrona poczty z Trend Micro
2006-11-04 00:02
Przeczytaj także: Trend Micro Internet Security 2008
Podobnie jak inne urządzenia Trend Micro, InterScan Messaging Security oferuje ochronę już na poziomie bramy internetowej. Rozwiązanie obejmuje mechanizmy ochrony przed spamem i phishingiem. Program antywirusowy został zbudowany na bazie technologii IntelliTrap, pomagającej chronić przed zagrożeniami i umożliwiającej filtrowanie zawartości wiadomości e-mail. Program zapewnia kontrolę w obrębie firmy, a także chroni przed utratą poufnych informacji. Wszystkie funkcje zabezpieczeń są zarządzane centralnie z poziomu konsoli urządzenia uruchamianej z poziomu przeglądarki internetowej.fot. mat. prasowe
Trend Micro InterScan Messaging Security
Trend Micro InterScan Messaging Security
Nowa wersja Network Reputation Services jest zintegrowana z urządzeniem InterScan Messaging Security, dostępna jest także jako oddzielny produkt. Usługa oparta jest na nowym portalu, który umożliwia klientom ustanowienie reguł dla określonego środowiska poczty elektronicznej. Istnieje również możliwość określenia specyficznych reguł dotyczących czarnych i białych list wiadomości e-mail. Jedna z usług pozwala wprowadzić ograniczenia wiadomości e-mail w oparciu o lokalizację geograficzną lub usługodawcę internetowego nadawcy.
fot. mat. prasowe
Trend Micro InterScan Messaging Security
Trend Micro InterScan Messaging Security
![Bezpieczeństwo sieci z Trend Micro [© Nmedia - Fotolia.com] Bezpieczeństwo sieci z Trend Micro](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Trend-Micro/Bezpieczenstwo-sieci-z-Trend-Micro-Qq30bx.jpg)
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Wizz Air wraca do Modlina i uruchomi 11 nowych tras do 8 krajów
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads