eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Oglądalność serwisów internetowych w USA

Oglądalność serwisów internetowych w USA

2006-10-03 13:01

Przeczytaj także: comScore: najlepsze strony internetowe


Zapowiedzi FED i kwartalne wyniki przyczyną zwiększonego ruchu w sieci

Ruch na stronach handlowych wzrósł 10 proc. do 12,4 milionów odwiedzających, co było następstwem ogłoszonych w drugim kwartale wyników finansowych oraz zapowiedzią Banku Rezerw Federalnych o nie podwyższaniu stóp procentowych. Pierwsze miejsce w tej kategorii ma Fidelity Investments z 3,7 milionami odwiedzin (8-procentowy wzrost), za nim plasuje się Sharebuilder.com z 2,3 milionami odwiedzających (112-proc. wzrost) oraz Scottrade Sites z 1,7 miliona gości (wzrost o 20 proc.).

“Sierpień był miesiącem, kiedy inwestorzy znacznie chętniej korzystali ze swoich kont by ocenić wpływ kwartalnych wyników finansowych, niepewności geopolitycznej i ciągłych obaw odnośnie kierunku zmian stóp procentowych po ogłoszeniu przez FED, że docelowe stopy kredytów overnight nie będą zwiększone.

Sezon footbolowy również w internecie

Drugą co do wielkości pod względem zarobków była NFL Internet Group, która wzrosła 71 proc. i zanotowała 13,4 miliony odwiedzin. Jeśli chodzi o kategorie sport, NFL Internet Group została sklasyfikowana na miejscu czwartym. Wyprzedziły ją ESPN z 17,9 milionami odwiedzin, Fox Sports on MSN z 14,1 milionami gości i Yahoo! Sports z 13,8 milionami.
Internetowe sklepy sportowe również zanotowały wzrost ruchu na swoich stronach. Na czele znalazły się FootballFanatics.com ze wzrostem na poziomie 68 proc. i liczbą odwiedzin w wysokości 900 tysięcy oraz NFLshop.com, która odnotowała 139-proc. wzrost i 820 tysięcy gości.

W sierpniu Yahoo! Sites utrzymały pierwszą pozycję w rankingu, przyciągając ponad 131,1 milionów internautów. Po ponownym sklasyfikowaniu w lipcu, Dell skoczył o 12 pozycji i znalazł się ostatecznie na 35 miejscu, zyskując 18,1 milionów unikalnych odwiedzin, co stanowiło 23-procentowy wzrost w stosunku do miesiąca poprzedniego. Ticketmaster, Citysearch, WebMD Health i Craigslist.org po ponownej klasyfikacji znalazły się odpowiednio na 42, 46, 48 i 49 miejscu.
Advertising.com utrzymała czołową pozycję w sierpniowym rankingu Ad Focus przyciągając na swoje strony aż 85 proc. wszystkich użytkowników Internetu w USA. W rankingu Ad Focus ValueClick, Tribal Fusion i Google awansowały o jedno miejsce i teraz plasują się odpowiednio na 2, 4 i 7 pozycji. Burst Media przesunęła się o 3 pozycje w górę i ostatecznie znalazła się na 10 miejscu docierając do 53 proc. amerykanów korzystających z Internetu, co stanowiło wzrost z 48 proc. w lipcu. Sieci reklamowe ContextWeb i Undertone Networks zadebiutowały w rankingu plasując się na pozycjach 25 i 28. W rankingu Ad Focus ujęte zostały także Youtube.com i Classmates.com.

poprzednia  

1 2

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: