eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media IX 2019

Najczęściej cytowane media IX 2019

2019-10-08 13:14

Najczęściej cytowane media IX 2019

Jakie media cytowano najczęściej we wrześniu? © Pio Si - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów we wrześniu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów liderem ponownie został portal Onet.pl. Zmiana na miejscu drugim, na które z miejsca trzeciego awansuje Wirtualna Polska. Rzeczpospolita spada z miejsca drugiego na miejsce trzecie. Zaraz za podium uplasowały się kolejno Gazeta Wyborcza, TVN24 i TVN.

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VIII 2019

Według danych IMM we wrześniu na informacje Onet.pl powoływano się ponad 4,4 tys. razy. To o 2,1 tys. powołań mniej niż w ostatnim rankingu, jednak portal utrzymuje poziom cytowań z poprzednich miesięcy. Podobnie jak w sierpniu, wrześniowy wynik Onet.pl jest związany z ujawnienia przez portal tzw. „afery hejterskiej” w Ministerstwie Sprawiedliwości.

W rankingu głównym, wśród piętnastu najczęściej cytowanych w sierpniu redakcji, znalazło się pięć dzienników, cztery stacje telewizyjne, trzy portale, dwie stacje radiowe oraz jeden tygodnik.

Prasa


We wrześniu 2019 roku najczęściej cytowanym tytułem prasowym była "Rzeczpospolita". "Gazeta Wyborcza" bez zmian na miejscu drugim. Na trzecim „Dziennik Gazeta Prawna”.

Wśród najczęściej cytowanych tygodników sierpnia zmiany na podium. Liderem zostaje tygodnik „Sieci”. „Wprost” spada na pozycję drugą. „Do Rzeczy" na miejscu trzecim.

Bez zmian na podium wśród najczęściej cytowanych miesięczników. Liderem wciąż jest „Forbes”, na miejscu drugim "Press", a na trzecim - "Playboy".

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz siódmy zajął portal Onet.pl.


fot. mat. prasowe

Prasa

Najczęściej cytowanym tytułem prasowym we wrześniu była „Rzeczpospolita”.


fot. mat. prasowe

Tygodniki

Najczęściej cytowanym tygodnikiem we wrześniu był „Sieci”.


fot. mat. prasowe

Miesięczniki

Wśród miesięczników, podobnie jak w lipcu i sierpniu, prowadzi „Forbes”.


Telewizja


Wśród stacji telewizyjnych we wrześniu 2019 liderem ponownie została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i Polsat News. TVP Info na miejscu czwartym.

fot. mat. prasowe

Telewizja

TVN24 po raz kolejny prowadzi pod względem liczby powołań w innych mediach.


Radio


RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz Program Pierwszy Polskiego Radia.

fot. mat. prasowe

Radio

Stacją radiową, na którą najczęściej powoływano się we wrześniu było RMF FM.


Portale internetowe


Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejną pozycję zajęła Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.

fot. mat. prasowe

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym był Onet.pl.


Media ekonomiczne


Wśród mediów ekonomicznych liderem września został ponownie "Dziennik Gazeta Prawna". Na kolejnych miejscach uplasowały się „Puls Biznesu” oraz portal Business Insider.

fot. mat. prasowe

Media ekonomiczne

Pierwsze miejsce ponownie zajął „Dziennik Gazeta Prawna”.


Media regionalne


Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu we wrześniu znalazło się Radio Kraków, drugie miejsce ponownie należy do „Głosu Wielkopolskiego”, a trzecie do Radia Poznań.

fot. mat. prasowe

Media regionalne

Liderem we wrześniu było Radio Kraków.


Badanie przeprowadzono przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 września 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 34928 razy (26255 w portalach internetowych, 4210 w prasie, 3281 w telewizji i 973 w radio).

Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r. W styczniu 2018 roku badanie zostało rozszerzone o analizę cytowań w portalach internetowych. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych i przedruków.


oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: