2016-09-23 12:19
Przeczytaj także: M-commerce vs e-commerce: 1:0
fot. mat. prasowe
E-commerce vs. m-commerce
Urządzenia mobilne gonią komputery, smartfony coraz częściej są używane podczas zakupów.
– W tegorocznej edycji badania 41 proc. kupujących deklaruje korzystanie z tego urządzenia w procesie zakupowym. To skok o 4 pp. w porównaniu do ubiegłego roku, gdy na wykorzystanie smartfonów podczas zakupów internetowych wskazało 37 proc. To pokazuje, jak bardzo współczesny klient ceni sobie możliwość zajrzenia w dowolnym czasie do zasobów internetu, w tym social mediów czy ulubionych aplikacji, oferujących zniżki czy kupony na wybrane produkty w ulubionych miejscach. Co więcej, wyniki pokrywają się z badaniem e-Izby: „Kupuje mobilnie”, w którym dodatkowo wskazujemy, że smartfon inspiruje do zakupów – mówi Sass-Staniszewska.
oprac. : eGospodarka.pl
Jeśli zakupy w sieci, to zdecydowanie na laptopie
10 trendów e-commerce w 2015 roku
Urządzenia mobilne a zakupy
Startuje wyprzedaż w T-Mobile
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
Polacy nie są gotowi na zakupy online w metaverse
Cyber Week 2022: Black Friday i Cyber Monday z rekordami
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
Witam, chciałabym założyć biznes online sprzedając produkty poprzez serwis zagraniczny dla kupujących na całym świecie. Jak wygląda w ...
Mam konkretne pytanie z zakresu e-commerce (e-sklep). Na którą domenę pozycjonować nowy e-sklep: www.dc-market.pl czy www.dcmarket.pl ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Zakup mieszkania na kredyt 2% nie będzie problemem
Zerowy PIT dla seniorów - czy faktycznie się opłaca? Sprawdź wyliczenia ekspertów podatkowych.
Planujesz zakup auta elektrycznego? Do wyboru masz ponad 100 modeli
Długi Polaków wobec sądów to prawie 750 mln zł
Ustawa Antylichwiarska 3.0 - co się zmieniło?
Historyczny rekord brytyjskiego FTSE 100
UKNF łagodzi warunki oceny zdolności kredytowej. Jak to wpłynie na rynek mieszkaniowy?