Współpraca Zlotarybka.pl i Microsoft
2006-02-21 00:12
Przeczytaj także: Marzenia i plany życiowe Polaków
Pomysł Polskiego Portalu Marzeń www.zlotarybka.pl oparty jest na idei wzajemnej pomocy w realizacji marzeń. Internauci dzielą się nimi, publikując je w portalu i nawzajem wspierają się w ich urzeczywistnianiu stając się dla siebie „złotymi rybkami”. W akcję mogą zaangażować się również podmioty gospodarcze, chcące realizować się w obszarze działań społecznych i charytatywnych. Microsoft w ciągu roku planuje realizację kilkudziesięciu marzeń opisanych w serwisie.„Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie w spełnianie marzeń opisanych na Polskim Portalu Marzeń www.zlotarybka.pl, ze względu na oryginalność tej akcji i wielką siłę, jaką ze sobą niesie. Idea wzajemnej, bezinteresownej pomocy wydała nam się na tyle ciekawa, że postanowiliśmy wesprzeć ją realizując wybrane marzenia Internautów. Wierzę, że posiadanie marzeń jest cechą osób patrzących z nadzieją i optymizmem w przyszłość, dlatego z przyjemnością utwierdzimy ich w przekonaniu, że marzenia mogą się spełniać” – powiedział Bartłomiej Danek, rzecznik prasowy polskiego oddziału Microsoft.
Microsoft wesprze również pomysłodawcę akcji oraz właściciela i animatora Polskiego Portalu Marzeń, Dyżurnego Marzyciela Kraju - Sławomira Rybkę, uczestnicząc w częściowym finansowaniu kosztów związanych ze zbieraniem materiałów, podróżami i wydaniem książki „Marzenia Polaków”, które planowane jest na drugą połowę 2007r.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Marka Microsoft najczęściej wykorzystywana przez hakerów
-
Hakerzy podszywają się pod Walmart, Microsoft i Wells Fargo
-
Veeam Backup for Microsoft 365 z nowymi funkcjami
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
-
Walmart, DHL i Microsoft - pod te marki najchętniej podszywają się hakerzy
-
Rządy coraz częściej pytają Apple i Google o dane użytkowników
-
Phishing zmienił cel. Pod jaką markę podszywają się teraz cyberprzestępcy?
-
Brand phishing atakuje. W III kw. 2022 na celowniku najczęściej DHL
-
LinkedIn, Microsoft i DHL najczęściej wykorzystywane przez hakerów w II kw. 2022