eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Jak usprawnić SEO na Google+

Jak usprawnić SEO na Google+

2014-06-25 00:45

Jak usprawnić SEO na Google+

Jak usprawnić SEO na Google+ © Rawpixel - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (4)

Niedawne zmiany na samym szczycie w zespole Google+ wywołały mnóstwo spekulacji. Czy platforma przejdzie drastyczne zmiany w ciągu następnych dwunastu miesięcy? Według Google, wprowadzane ulepszenia w najbliższej przyszłości będą oparte głównie o obecny design i raczej nie powinniśmy spodziewać się rewolucji. Wszystko w oparciu o stopniową ewolucję. Nie wiadomo jednak jak się ona potoczy, dlatego też warto zadbać o to, aby konta osobiste i firmowe były w razie czego gotowe na zmianę.

Przeczytaj także: Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?

Dlaczego warto publikować na Google+?

Twoja strona na Google+ to coś więcej niż tylko kolejny kanał komunikacji. W ciągu ostatnich dwóch lat, Google wprowadziło wiele zmian w algorytmach - w szczególności w zakresie tego, jak Google znajduje i ustala priorytety dla treści wyświetlanych w wynikach wyszukiwania. Nikogo już nie dziwi, że SERP'y coraz częściej pokazują treści publikowane właśnie na Google+.

Zmiany te, widoczne są nie tylko dla osób akurat zalogowanych na koncie G+ ale również dla przeciętnych użytkowników którzy jeszcze nie korzystają z tego portalu społecznościowego. Niezależnie od tego jakie zmiany Google wprowadzi w przyszłości, aktualnie wpisy na Google+ są indeksowane tak jak każda inna strona internetowa. Oprócz samego procesu publikowania treści, Google+ jest pełne możliwości w zakresie poprawy SEO.

Niezależnie od tego czy masz już stronę, czy dopiero zabierasz się za jej stworzenie, poniżej znajduje się kilka wskazówek w zakresie SEO na stronie Google+.

1. Zoptymalizuj sekcję linków

Każda strona na Google+ daje możliwość dodania istotnych dla biznesu linków w sekcji "Linki" którą znajdziesz w zakładce "O Stronie" na samym środku profilu:

fot. mat. prasowe

Optymalizacja linków

Każda strona na Google+ daje możliwość dodania istotnych dla biznesu linków w sekcji "Linki" którą znajdziesz w zakładce "O Stronie" na samym środku profilu:


Wklejenie URL'a Twojej strony jest oczywistym, pierwszym wyborem. Warto jednak dodać inne linki (np. blog, inne profile w social media oraz pozostałe strony na których chcesz zwiększyć ruch). Poniżej widać sekcję linków Mari Smith, autorki i konsultantki marketingowej:

fot. mat. prasowe

Linki

Wklejenie URL'a Twojej strony jest oczywistym, pierwszym wyborem. Warto jednak dodać inne linki (np. blog, inne profile w social media oraz pozostałe strony na których chcesz zwiększyć ruch).


Korzyści SEO:

Wklejenie tych linków bezpośrednio do profilu nie tylko zwiększy widoczność poszczególnych stron na Twoim koncie. Pozwoli również ocenić Google wartość poszczególnych stron dla osób które poszukują Twojej działalności w Internecie. Linki te pomogą również odwiedzającym na szybką identyfikację Twojego profilu i zakresu działalności jaką prowadzisz (być może prowadząc do kliknięcia na jeden z linków i przejścia na stronę).

 

1 2

następna

oprac. : Grupa TENSE Grupa TENSE

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: