eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Reklama w prasie I-III 2007

    Reklama w prasie I-III 2007

    13:20 24.04.2007

    Wszystkie dzienniki, monitorowane przez Expert Monitor, zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale tego roku o blisko 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 8,91 proc. Druga ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości

    Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości

    03:08 22.04.2007

    ... zwiększyły swoje wpływy reklamowe o blisko 16 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy telewizyjnej wciąż pozostaje TVP, która zebrała łącznie 666,9 mln zł. ... w porównaniu z 17,13 proc.), nie zdołała przekuć tego sukcesu na wpływy z reklamy. Firmy zwiększyły w niej wydatki na reklamę zaledwie o 2,6 proc, przez co Polsat ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji I-III 2007

    Reklama w telewizji I-III 2007

    01:17 21.04.2007

    ... reklamowych, zarabiając 453,5 mln zł. To więcej o ponad 67 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. W samym tylko lutym, reklamy przyniosły TVN 132,3 mln zł zysku. Drugą pozycję zajął Polsat z wynikiem niemal o 50 mln niższym od lidera. Stacja Solorza-Żaka wzbogaciła ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Polski rynek reklamy 2007-2009

    Polski rynek reklamy 2007-2009

    01:43 05.03.2007

    ... Jak wynika z raportu, niemałe znaczenie dla dynamiki rynku reklamy w roku 2007 będzie miało wejście na rynek nowego operatora komórkowego pod marką „Play”, który dzięki ... prognozują w latach 2007 – 2009 średnią dynamikę wzrostu wartości rynku reklamy na poziomie 8,5% - 9,5% rocznie. CR Media Consulting prognozuje, że w latach 2007 – 2009 stale ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamowy 2006

    Rynek reklamowy 2006

    13:19 07.02.2007

    ... reklamę w telewizji (+12 proc.). Porównywalny przyrost odnotowały radio (+10,1 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+10,4 proc.). Najgorzej radziły sobie segmenty reklamy w dziennikach (+3,0 proc.) i magazynach (+3,6 proc.). Najwięcej inwestycji reklamowych ulokowano w telewizji - 2,77 miliarda złotych, co stanowi 49,9 proc. ogółu inwestycji. Najwyższy ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa
  • Prasowy sukces Google?

    Prasowy sukces Google?

    00:04 02.01.2007

    Efekty pomysłu Google na sprzedaż miejsca reklamowego w prasie codziennej znacznie przekroczyły oczekiwania koncernu. System, który firma testuje od listopada, umożliwia reklamodawcom zamawianie reklam w dziennikach prasowych. Wyniki wstępnych prób, w których udział wzięło stu reklamodawców oraz 66 dzienników, trzykrotnie przewyższyły zakładaną ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, reklama w prasie, prasa, rynek reklamy
  • Reklama w telewizji XI 2006

    Reklama w telewizji XI 2006

    00:03 02.01.2007

    ... mln zł. To niewielki wzrost - rok wcześniej osiągnął on przychody niższe jedynie o 0,65 proc. Trzecia pozycja należy do TVP1. Za reklamy na antenie telewizyjnej Jedynki reklamodawcy zapłacili w listopadzie 154,41 mln zł, czyli o 9,69 mln zł więcej niż przed rokiem. Na ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji XI 2006

    Reklama w telewizji XI 2006

    00:03 16.12.2006

    ... listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Obiecujące perspektywy dla reklamy

    Obiecujące perspektywy dla reklamy

    00:31 11.12.2006

    ... jest Universal McCann, który zapowiada 4,8 proc. wzrost wydatków na reklamę w Stanach Zjednoczonych. ZenithOptimedia przepowiada 4,1 proc. wzrost, natomiast GrupMm szacuje rozwój reklamy na rynku amerykańskim na 2 proc. W prognozach globalnych agencje były zgodne, różnice w ich szacunkach sięgały zaledwie 0,1 proc. Analityk Merrill Lynch, Lauren ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna
  • Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    00:23 07.12.2006

    ... ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej wzrośnie o 15,6 proc. (w porównaniu do 2006 r.), w 2008 r. - o 14,4 proc. ... internet. Z prognoz ZenithOptimedia wynika, że już w 2007 r. dynamika reklamy internetowej wyniesie 28,2 proc. W tym roku internet przebije pod ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 17 18 19 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: