eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Reklama w telewizji X 2006

    Reklama w telewizji X 2006

    13:02 27.11.2006

    Telewizja TVN odnotowała w październiku największe wpływy reklamowe pod względem cennikowym spośród wszystkich czołowych stacji - wynika z ostatnich danych firmy Expert Monitor. TVN zarobił w październiku br. 255,31 mln zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Polski rynek reklamy 2007-2008

    Polski rynek reklamy 2007-2008

    13:34 20.11.2006

    ... 2004 Internet notował udział w wydatkach reklamowych na poziomie 1,6%. Według prognoz CR Media Consulting, w latach 2007 – 2008 średnia dynamika wzrostu rynku reklamy wyniesie 8,5 – 9,5%. Takie szacunki wynikają między innymi z prognoz wzrostu gospodarczego w latach 2006 – 2008 na poziomie bliskim 5% oraz prognoz wzrostu inwestycji w tym ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, rynek reklamy
  • Reklama w prasie I-IX 2006

    Reklama w prasie I-IX 2006

    00:16 06.11.2006

    Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor. Najwyższe wpływy - 81,6 mln zł odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Starlink: rynek reklamowy zwolnił

    Starlink: rynek reklamowy zwolnił

    14:49 05.11.2006

    ... rynek reklamowy w Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach ... (+ 11,9 proc.), radio (+ 11,6 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+ 10,0 proc.). Zestawienie zamykają segmenty reklamy w dziennikach (+ 2,7 proc.) i magazynach (+ 4,6 proc.). Na reklamę w mediach najwięcej wydawały sektory: finanse i usługi marketingowe (+ ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej
  • Reklama radiowa IX 2006

    Reklama radiowa IX 2006

    00:21 29.10.2006

    Z danych firmy Expert Monitor wynika, że niemal wszystkie ogólnopolskie stacje radiowe odnotowały większe wpływy z reklam niż rok temu. Jedynie w Radiu BIS przychody reklamowe spadły - z 0,86 mln zł (styczeń-wrzesień 2005) do 0,52 mln zł w analogicznym okresie bieżącego roku. Najlepsze wyniki osiągnął RMF FM, który zarobił w omawianym okresie ok. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Reklama w prasie IX 2006

    Reklama w prasie IX 2006

    00:19 25.10.2006

    Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Mniejsze wydatki na reklamę

    Mniejsze wydatki na reklamę

    00:17 17.10.2006

    ... reklamę. Badania potwierdzają, że nacisk na poziom wydatków na reklamę wywiera wzrastająca konkurencja. Najlepiej widać to w wydatkach internetowych. Podczas gdy reklamy w innych dziedzinach cechują się spadkiem, reklama online nieustannie się rozwija. Na wysoką średnią w tym obszarze wpłynęła bardzo dobra pierwsza połowa ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej
  • Reklama w prasie VIII 2006

    Reklama w prasie VIII 2006

    00:04 24.09.2006

    Gazeta Wyborcza (Agora) miała w sierpniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej - 6,3 mln zł wpływów (spadek ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów

    Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów

    00:02 10.08.2006

    ... nieprawidłowości. "Jednak mając na uwadze skargi telewidzów Biuro Reklamy TVP w porozumieniu z Wydziałem Kontroli Technicznej począwszy od marca 2005 emituje reklamy z obniżonym o 3 decybele poziomem dźwięku" - informuje rzecznik TVP. Szef Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce Bohdan Pawłowicz wyjaśnia z kolei, że każda stacja ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy telewizyjne, reklamy, rynek reklamy, telewizja
  • Outdoor zyskuje, telewizja traci

    Outdoor zyskuje, telewizja traci

    10:39 24.07.2006

    Dom mediowy PRO Media House opublikował cykliczny raport podsumowujący wydatki na telewizję i media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 31 proc. (z ponad 377,6 mln zł do 495,4 mln). Swe ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: