eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Reklama w telewizji - czerwiec 2007

    Reklama w telewizji - czerwiec 2007

    01:10 09.07.2007

    W czerwcu br. na reklamę w telewizji wydano 837,3 mln zł, czyli o 15,4 proc. więcej niż przed rokiem - wynika z danych TNS OBOP. Wśród stacji telewizyjnych największe cennikowe wpływy z reklam zanotował Polsat - 188,1 mln zł, o 11 proc. wyższe niż w czerwcu 2006 r. Plasujący się na drugiej pozycji TVN odnotował w tym okresie 173,6 mln zł wpływów z ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy w Europie rozwija się

    Rynek reklamy w Europie rozwija się

    11:32 05.07.2007

    ... dla całego świata wyniesie 5,5 proc., poniżej tej średniej będzie rósł rynek między innymi w: USA - 3,3 proc., całej Ameryce Północnej - 3,5 proc. i Europie ... 6,4 proc. Sieć domów mediowych ZenithOptimedia podniosła również prognozy dla rozwoju reklamy internetowej. W poprzednich raportach szacowano, że udział Internetu w globalnym rynku reklamowym ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej
  • Reklama w prasie V 2007

    Reklama w prasie V 2007

    00:17 02.07.2007

    Dzienniki zarobiły w maju br. na reklamach 222,76 mln zł, czyli minimalnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w maju br. 86,4 mln zł. W porównaniu analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 3,86 proc. Druga pozycja przypadła ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Reklama radiowa V 2007

    Reklama radiowa V 2007

    01:07 26.06.2007

    Ogólnopolskie rozgłośnie radiowe notowały w maju br. spadek wpływów reklamowych w porównaniu z ubiegłym rokiem - wynika z danych Expert Monitor. RMF FM w maju br. miał 37,94 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 2,44 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Polsat Sport liderem kanałów tematycznych

    Polsat Sport liderem kanałów tematycznych

    00:25 12.06.2007

    Polsat Sport - lider kanałów tematycznych pod względem wpływów reklamowych, zarobił w maju 28,57 mln zł, czyli dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (14,05 mln). Na drugim miejscu znalazł się TVN24 z wynikiem 17,8 mln zł. Na trzeciej pozycji jest muzyczna stacja MTV Polska, która zarobiła 17,5 mln zł. W maju 2006 roku, wpływy ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji V 2007

    Reklama w telewizji V 2007

    01:27 10.06.2007

    ... reklamy telewizyjnej wciąż wzrasta. Liderem wśród stacji telewizyjnych był w maju Polsat, który wyprzedził TVN. Polsat przegonił ... pozycji, z wynikiem 164 mln zł znajduje się TVP1. Rok wcześniej Jedynka zarobiła 132,7 mln zł. TVP2 za reklamy dostała ponad 121,7 mln zł, czyli o 9 mln więcej niż w maju 2006 r. - wynika z danych AGB Nielsen Media ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama radiowa IV 2007

    Reklama radiowa IV 2007

    00:57 02.06.2007

    Największe rozgłośnie radiowe zanotowały w kwietniu br. spadek wpływów reklamowych w porównaniu z ubiegłym rokiem - wynika z danych Expert Monitor. RMF FM w kwietniu br. miał 32,4 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 0,85 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Starlink: rynek reklamowy I-III 2007

    Starlink: rynek reklamowy I-III 2007

    01:10 17.05.2007

    ... nie kształtuje się zbyt pozytywnie. W medium tym na nowo rozpoczęła się wojna rabatowa. Tak jak dotychczas dużą część napływających na rynek pieniędzy przejmuje telewizja. Budżety z radia i dzienników odpływają ponadto do internetu - dodaje Chełmecki. Najwięcej na reklamę wydały branże: środki czystości (+20 ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji IV 2007

    Reklama w telewizji IV 2007

    00:44 10.05.2007

    TVN zarobił na reklamach w kwietniu 2007 roku prawie 211 mln zł, czyli o niespełna milion więcej niż Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach zarobił w kwietniu tego roku TVN, który miał 210,84 mln zł wpływów reklamowych, czyli o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Przerwa reklamowa w komórce

    Przerwa reklamowa w komórce

    01:06 29.04.2007

    Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania. Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi. Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, rynek reklamy, targetowanie reklamy, reklama w komórce

poprzednia  

1 ... 10 ... 16 17 18 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: