eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › Rynek mediów i reklamy
  • 12 prognoz dla rynku mediów 2019

    12 prognoz dla rynku mediów 2019

    11:30 10.12.2018

    ... mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli marek, agencji mediowych oraz platform mediów. W raporcie przedstawiono 12 najważniejszych trendów, które w nadchodzącym roku wywrą największy wpływ na rynek mediów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, media społecznościowe
  • Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.

    Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.

    13:55 19.08.2014

    ... półroczu bieżącego roku polski rynek reklamy i mediów mógł cieszyć się wzrostem sięgającym niemal 2 procent, co w ujęciu wartościowym oznacza zwyżkę sięgającą ponad 66 milionów złotych. Motorem napędowym tej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Rynek mediów i reklamy 2014-2018

    Rynek mediów i reklamy 2014-2018

    09:37 10.06.2014

    ... wartość w 2018 roku ma osiągnąć globalny rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną się głównymi siłami napędowymi wzrostu. Polski rynek w analizowanym okresie będzie rósł w tempie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Rynek mediów: trendy 2014

    Rynek mediów: trendy 2014

    13:24 13.12.2013

    ... prób przekazu premierowych materiałów marketingowych poprzez kreatywne wykorzystanie cyfrowych mediów zewnętrznych (digital outdoor) lub nowych możliwości, jakie stwarzają ekrany noszone ... budowania interakcji między różnymi ekranami, wykorzystując interesujące metody, jak np. reklamy TV ze znakiem # (hashtag). Największe sukcesy odniosą jednak ci ... WIĘCEJ

    Tematy: Rynek mediów i reklamy, telewizja, Rynek mediów, telewizja cyfrowa
  • Rynek mediów i reklamy 2013-2017

    Rynek mediów i reklamy 2013-2017

    11:11 06.06.2013

    ... będą rozwijały się te segmenty rynku mediów i rozrywki, które są związane z technologiami cyfrowymi, czyli dostęp do Internetu, reklama w Internecie oraz gry wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej średniorocznie o ponad 10 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Rynek mediów i reklamy 2012-2016

    Rynek mediów i reklamy 2012-2016

    10:33 15.06.2012

    ... rynek polski - z ponad 10% udziałem w całkowitej wartości rynku książki – jest jednym z bardziej pochłoniętych rewolucją cyfrową” – zauważa Tomasz Prucnal, menedżer w zespole ds. sektora telekomunikacji, mediów i rozrywki PwC. Wnioski końcowe z raportu Rynek mediów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    10:44 13.12.2011

    ... telewizyjnymi w sposób, jakiego sobie dotąd nie wyobrażaliśmy. Wskutek burzliwego rozwoju mediów społecznościowych, TV stanie się jeszcze bardziej podatna na ich ... rynku i agencje kreatywne) podejmują już to wyzwanie i tworzą rozwiązania, umożliwiające ocenę reklamy oraz jej kreatywną modyfikację w czasie rzeczywistym. Odniosą sukces ci, którzy ... WIĘCEJ

    Tematy: media cyfrowe, reklama online, virtual togetherness, gamification
  • Media, technologie i telekomunikacja 2010

    Media, technologie i telekomunikacja 2010

    13:06 20.01.2010

    ... to główne przewidywania dla sektora TMT w 2010 r. Dział Technologii, Mediów i Telekomunikacji (TMT) firmy doradczej Deloitte opublikował doroczne prognozy na najbliższy ... pierwszych w pełni trójwymiarowych kanałów w Europie i Stanach Zjednoczonych. Jednakże rynek ten czeka też wiele wyzwań związanych z zasięgiem i zyskownością. Pod koniec ... WIĘCEJ

    Tematy: Rynek mediów i reklamy, media, rozwój technologii, zmiany technologiczne
  • Rynek mediów i reklamy 2009-2013

    Rynek mediów i reklamy 2009-2013

    12:51 18.06.2009

    ... rynek mediów i ... mediów również w Polsce. Prasa Z raportu wynika, że globalny rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych trzech latach zmniejszy się o dodatkowe 24 procent. Wydatki na reklamę w 2013 roku osiągną tym samym poziom 83,5 miliardów USD, co oznacza 4,5 procentowy spadek rok do roku. Rynek reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Rynek mediów i reklamy I kw. 2009

    Rynek mediów i reklamy I kw. 2009

    00:10 21.05.2009

    ... rynek mediów zmniejszył się wartościowo w pierwszym kwartale 2009 w stosunku do analogicznego okresu 2008 o 8,8%. Wielkość rynku wyniosła ... motoryzacyjna (-22,3%) oraz usługi finansowe (-22%). Prognoza zmiany wielkości rynku MPG prognozuje skurczenie się rynku reklamy w całym roku 2009 o 10%, przy założeniu, że nie zmieni się do końca roku obecnie ... WIĘCEJ

    Tematy: Rynek mediów, Rynek mediów i reklamy, media, Rynek reklamy

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: