eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Rynek mediów i reklamy
  • Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    10:44 13.12.2011

    ... telewizyjnymi w sposób, jakiego sobie dotąd nie wyobrażaliśmy. Wskutek burzliwego rozwoju mediów społecznościowych, TV stanie się jeszcze bardziej podatna na ich ... rynku i agencje kreatywne) podejmują już to wyzwanie i tworzą rozwiązania, umożliwiające ocenę reklamy oraz jej kreatywną modyfikację w czasie rzeczywistym. Odniosą sukces ci, którzy ... WIĘCEJ

    Tematy: media cyfrowe, reklama online, virtual togetherness, gamification
  • Media, technologie i telekomunikacja 2010

    Media, technologie i telekomunikacja 2010

    13:06 20.01.2010

    ... to główne przewidywania dla sektora TMT w 2010 r. Dział Technologii, Mediów i Telekomunikacji (TMT) firmy doradczej Deloitte opublikował doroczne prognozy na najbliższy ... pierwszych w pełni trójwymiarowych kanałów w Europie i Stanach Zjednoczonych. Jednakże rynek ten czeka też wiele wyzwań związanych z zasięgiem i zyskownością. Pod koniec ... WIĘCEJ

    Tematy: Rynek mediów i reklamy, media, rozwój technologii, zmiany technologiczne
  • Rynek mediów i reklamy 2009-2013

    Rynek mediów i reklamy 2009-2013

    12:51 18.06.2009

    ... rynek mediów i ... mediów również w Polsce. Prasa Z raportu wynika, że globalny rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych trzech latach zmniejszy się o dodatkowe 24 procent. Wydatki na reklamę w 2013 roku osiągną tym samym poziom 83,5 miliardów USD, co oznacza 4,5 procentowy spadek rok do roku. Rynek reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Rynek mediów i reklamy I kw. 2009

    Rynek mediów i reklamy I kw. 2009

    00:10 21.05.2009

    ... rynek mediów zmniejszył się wartościowo w pierwszym kwartale 2009 w stosunku do analogicznego okresu 2008 o 8,8%. Wielkość rynku wyniosła ... motoryzacyjna (-22,3%) oraz usługi finansowe (-22%). Prognoza zmiany wielkości rynku MPG prognozuje skurczenie się rynku reklamy w całym roku 2009 o 10%, przy założeniu, że nie zmieni się do końca roku obecnie ... WIĘCEJ

    Tematy: Rynek mediów, Rynek mediów i reklamy, media, Rynek reklamy
  • Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują

    Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują

    12:33 15.03.2009

    ... starsi użytkownicy mediów. „Fakt, że omawiana grupa pokoleniowa poszukuje w mediach głównie treści rozrywkowych niesie za sobą potencjalne zagrożenia dla mediów publicznych, które ... Deloitte wykazało również, że reklamy telewizyjne najsilniej wpływają na decyzję konsumenta w sprawie zakupu produktów. Reklamy zamieszczane w prasie i Internecie mają ... WIĘCEJ

    Tematy: Rynek mediów i reklamy, media, Rynek telekomunikacyjny, telekomunikacja
  • Media, technologie i telekomunikacja 2009

    Media, technologie i telekomunikacja 2009

    00:10 25.01.2009

    ... właśnie w takich czasach. Raport „TMT Predictions 2009” można traktować jako zbiór spostrzeżeń najważniejszych graczy na rynkach technologii, mediów i telekomunikacji. W roku 2009 rynek TMT czekają interesujące zmiany, przede wszystkim spowodowane spowolnieniem gospodarczym, ale również będące skutkiem dojrzewania pewnych trendów rynkowych, które ... WIĘCEJ

    Tematy: Rynek mediów i reklamy, media, rozwój technologii, zmiany technologiczne
  • Rynek mediów i reklamy 2008-2012

    Rynek mediów i reklamy 2008-2012

    01:37 25.06.2008

    ... rynek reklamy zewnętrznej - drugi największy w regionie CEE - osiągnął w 2007 r. wartość 219 mln dol. i będzie rósł na poziomie 12,6 proc. do 397 mln dol. w 2012. Raport stanowi dziewiąte wydanie publikacji PricewaterhouseCoopers pt. "Global Entertainment and Media Outlook: 2008-2012" ("Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Rynek reklamy, Rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Deloitte: rynek mediów 2008

    Deloitte: rynek mediów 2008

    02:07 31.01.2008

    ... być rosnąca niechęć do reklamy internetowej jako takiej; druga to rosnąca opozycja przeciw obserwacji zachowań konsumentów w trybie on-line. Sektor reklamy musi zatem uzasadnić ... mimo wygranej bitwy, wojna z piractwem nie skończy się szybko. Branża mediów musi poszukiwać sposobów podniesienia konkurencyjności rozwiązań alternatywnych wobec piractwa. ... WIĘCEJ

    Tematy: Rynek mediów i reklamy, reklama online, kino, telewizja
  • Rynek mediów i reklamy VII 2006

    Rynek mediów i reklamy VII 2006

    00:03 27.07.2006

    ... Jednocześnie respondenci uważają, że w ciągu najbliższych 3 miesięcy sytuacja na rynku mediów i reklamy nie ulegnie zmianie. Lipcowej fali badania BriefIndex, podobnie jak przy okazji poprzednich badań koniunktury na rynku mediów i reklamy, towarzyszyły pytania omnibusowe, które dotyczyły oceny festiwali międzynarodowych oraz konkursów branżowych ... WIĘCEJ

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex
  • Rynek mediów i reklamy I 2006

    Rynek mediów i reklamy I 2006

    00:39 02.02.2006

    ... rynek mediów i reklamy jest dobry, a co za tym idzie inwestycje w porównaniu do I kwartału 2005 roku są mniej ryzykowne. Styczniowej fali BriefIndexu, podobnie jak przy okazji poprzednich badań koniunktury na rynku mediów i reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: