eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rozmowy handlowe
  • Negocjacje handlowe: jak być skutecznym?

    Negocjacje handlowe: jak być skutecznym?

    Wyobraź sobie, że jesteś sprzedawcą w salonie samochodowym. Siedzi przed Tobą klient, pokazujesz mu oferty, kusisz silnikami, osiągami, szeroką gamą kolorystyczną, pozwalasz zasiąść za kierownicą. Klient potakuje, zerkając jednocześnie za okno – po drugiej stronie ulicy stoi salon konkurencji. A tam też nowe modele, wyjątkowa oferta, specjalne ... WIĘCEJ

    Tematy: perswazja, rozmowy handlowe, negocjacje, negocjowanie
  • Najskuteczniejsze techniki sprzedaży

    Najskuteczniejsze techniki sprzedaży

    Technika "negatywnego odwracania" tworzy sytuację, w której klient sprzedaje handlowcowi. Gdy ją opanujesz, będziesz mógł wygodnie usiąść i przyglądać się, jak klient próbuje cię przekonać do twojej oferty. Teraz chcę wam opowiedzieć historię dwóch wędkarzy. Pewnego dnia dwaj mężczyźni wybrali się razem na ryby. Jeden był zawodowcem, drugi – ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, sprzedaż produktów, marketing i sprzedaż, rozmowy handlowe
  • Techniki sprzedaży: model 3xP

    Techniki sprzedaży: model 3xP

    ... Jakie efekty możesz zapewnić swojemu klientowi (ogólnie rzecz biorąc)? Czy podczas rozmowy z konkretnym klientem — Klientem X — potrafisz ocenić do uzyskania jakich efektów dąży? ... co komu powiedzieć. Tego rozeznania nabiera się poprzez praktykę i codzienne rozmowy z klientami. Podsumowanie — model sprzedaży „3xP” polega na przekonaniu klienta, że ... WIĘCEJ

    Tematy: model sprzedaży, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, rozmowy handlowe
  • Perswazja: sztuka kontrargumentów

    Perswazja: sztuka kontrargumentów

    Co to jest perswazja? Czy zgodzisz się, że jest to zmiana osobistego przekonania lub nastawienia pod wpływem informacji? Przy czym przekonanie bardziej związane jest z emocjami i uczuciami, a nastawienie - z logicznym rozumowaniem. Perswazja jest zwodniczo łatwa na pierwszy rzut oka, ale piekielnie trudna kiedy naprawdę chcemy osiągnąć zamierzony ... WIĘCEJ

    Tematy: perswazja, rozmowy handlowe, negocjacje, negocjowanie
  • Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży

    Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży

    Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Dlaczego podczas gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki? Strategia sprzedaży to długofalowe planowanie sprzedaży. Zanim zaczniesz korzystać z konkretnych technik sprzedaży, powinieneś mieć rzetelnie opracowaną strategię ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec, komunikacja marketingowa
  • Mowa ciała w technikach sprzedaży

    Mowa ciała w technikach sprzedaży

    ... od siebie na odległość od jednego do dwóch metrów od siebie. W większości sytuacji taki odstęp tworzy się automatycznie, ponieważ wszelkie rozmowy z klientem odbywają się przy biurku, przy stole w restauracji, stole konferencyjnym albo w recepcji hotelowej. Jeżeli jednak nie ma tego typu naturalnej ... WIĘCEJ

    Tematy: mowa ciała, techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec
  • Jak zostać szamanem sprzedaży

    Jak zostać szamanem sprzedaży

    ... znaczenia, ile kto pracował, ile błyskotliwych wiadomości napisał i jak doskonałe są jego miesięczne zestawienia. Nie ma znaczenia, jak inteligentnie prowadzi rozmowy, jak świetnie jest ubrany, jak stylowo się nosi. Liczy się jedno - ile pieniędzy wpłynęło do firmy dzięki niemu. Jeśli w swojej ... WIĘCEJ

    Tematy: praca handlowca, handlowcy, skuteczny handlowiec, techniki sprzedaży
  • Podstawowe techniki negocjacji

    Podstawowe techniki negocjacji

    Czy zdarzyło Ci się po zakończeniu rozmowy handlowej z klientem lub dostawcą pomyśleć z niezadowoleniem: "Mogłem osiągnąć więcej..."? Czy kiedykolwiek sam przyczyniłeś się do fiaska negocjacji tylko dlatego, że ... WIĘCEJ

    Tematy: negocjacje, techniki negocjacji, sposoby negocjacji, negocjowanie
  • Jak rozmawiać z klientem

    Jak rozmawiać z klientem

    ... Zobowiązanie (omówienie warunków handlowych, uzyskanie zobowiązania, podpisanie umowy, omówienie szczegółów procesu sprzedaży, uzyskanie danych klienta itp.). JAKOŚĆ PROWADZENIA ROZMOWY Sposób rozmowy z klientem warunkuje sukces. Odpowiedni ton konwersacji, używanie (lub nie) konkretnego słownictwa, sposoby odpowiedzi na trudne pytania klientów to ... WIĘCEJ

    Tematy: wspieranie sprzedaży, obsługa klientów, rozmowa z klientem, marketing i sprzedaż


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.