eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › segmentacja klientów
  • Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji

    Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji

    11:02 16.10.2023

    ... szukać takich informacji? Można je znaleźć w: opiniach pozostawionych przez klientów, raportach Google Analytics, samodzielnie przeprowadzonych ankietach, sekcji komentarzy na stronie ... . Drugim niezbędnym krokiem podczas przygotowań do strategii personalizacji jest segmentacja odbiorców. Polega ona na podziale użytkowników na grupy wyszczególnione ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, personalizacja, marketing internetowe
  • Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce

    Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce

    00:35 30.09.2023

    ... do segmentów na podstawie zainteresowań klientów mają średnio o 74% wyższy współczynnik klikalności w porównaniu do kampanii ogólnych (Mailchimp, 2017). Segmentacja rynku – jak skutecznie ją wykonać? Skuteczna segmentacja rynku musi spełniać kilka warunków: Możliwość wyselekcjonowania danej grupy klientów na podstawie wybranej zmiennej dzięki ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, segmentacja rynku, segmentacja klientów, działania marketingowe
  • Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?

    Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?

    13:23 23.11.2022

    ... ale i marketingowych. Ostatecznym celem jest lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konkretnych grup klientów, a w konsekwencji - większa sprzedaż. Segmentacja klientów oznacza przypisywanie poszczególnych kupujących do ustalonych grup. Najprostszy będzie podział na klientów stałych i sporadycznych. Już opierając się na tak prostej segmentacji można ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja klientów, profilowanie klientów, strategia marketingowa, strategia sprzedaży
  • Marketing etniczny: jakie korzyści płyną z segmentacji klientów?

    Marketing etniczny: jakie korzyści płyną z segmentacji klientów?

    13:28 07.03.2018

    ... za sobą wymierne korzyści. Co daje nam segmentacja klientów? Redukcja kosztów Staroświecka koncepcja "marketingu masowego" mająca na celu zwrócenie uwagi najszerszego – możliwego wyboru konsumentów niesie za sobą olbrzymie koszty. Marketing etniczny i ostrożna segmentacja ogranicza obszar klientów i pozwala efektywniej wykorzystać budżet w każdym ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama marketing, segmentacja klientów, marketing etniczny
  • Analiza marketingowa klientów w branży turystycznej

    Analiza marketingowa klientów w branży turystycznej

    12:47 29.03.2012

    ... mają kłopoty z przetłumaczeniem tej wiedzy na konkretne działania marketingowe. Najprostszym – a zarazem skutecznym – sposobem jest podzielenie klientów na grupy ze względu na wiek. Mamy zatem osobną grupę klientów „dzieciństwo i wczesna młodość”, osobną grupę „wiek młody”, osobną – „wiek dojrzały” i wreszcie – „wiek starszy”. Akurat w przypadku ... WIĘCEJ

    Tematy: branża turystyczna, turystyka, usługi turystyczne, działania marketingowe
  • Segmentacja klientów

    Segmentacja klientów

    11:39 29.12.2010

    ... Malując portret klientów idealnych, warto sięgnąć po kilka prostych reguł. Segmentacja opisowa Na potrzeby ... Segmentacja jest po to, by taniej i celniej trafić z ofertą do wyselekcjonowanych odbiorców, by zrozumieć strukturę i potrzeby klientów, ich portfele, dostrzec migrację międzysegmentową, wyłapać i zapobiegać zjawisku churn. Segmentacja ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja klientów, techniki sprzedaży, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Czemu służy segmentacja rynku?

    Czemu służy segmentacja rynku?

    13:44 17.06.2010

    ... go sprzedać w kilku segmentach. Ostatnim możliwym wariantem jest specjalizacja rynkowa. Firma wyodrębnia pewną powiązaną ze sobą grupę klientów i zaspokaja ich potrzeby w szerokim spektrum. Współcześnie, segmentacja rynku to nie tylko narzędzie pomocne w wyborze docelowego rynku. Poszerzając zakres badań o analizę otoczenia, przedsiębiorca jest ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja rynku, segmentacja klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży

    Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży

    13:55 04.07.2006

    ... się realizować itp. Lista cech, według których możesz dzielić klientów na różne segmenty, jest nieskończenie długa. Chodzi o to, abyś zastanowił się, do jakiego segmentu klientów najlepiej zwrócić się z twoim produktem. Segmentacja klientów Aby móc wykorzystywać segmentację klientów jako element strategii sprzedaży, wybierz segmenty łatwe do ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec, komunikacja marketingowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: