eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia sprzedaży
  • Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?

    Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?

    13:23 23.11.2022

    ... , że 60% transakcji dotyczy drobnych zakupów, może stanowić wskazówkę, aby w punktach sprzedaży umieścić więcej małych wózków lub koszyków. Drugi cel – to marketing. Z ... potrzeb. Celem sieci handlowych lub usługowych jest oczywiście dążenie do większej sprzedaży. Ale z drugiej strony – jaką mamy alternatywę? Nie zgadzając się na profilowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja klientów, profilowanie klientów, strategia marketingowa, strategia sprzedaży
  • Zdolność kształtowania cen ważna dla przedsiębiorców

    Zdolność kształtowania cen ważna dla przedsiębiorców

    20:05 31.05.2021

    Zdolność kształtowania cen przez przedsiębiorstwo to potencjał do zmiany cen w reakcji na różne wydarzenia (np. wzrost kosztów), prowadzący do zwiększenia obrotów i marży przedsiębiorstwa, bez ryzyka strat związanych z odejściem klientów. Dla wielu branż zakres takiej zdolności stanowi kluczowy element w radzeniu sobie z kryzysem wywołanym ... WIĘCEJ

    Tematy: kształtowanie cen, kształtowanie ceny, strategie cenowe, rentowność
  • Wprowadzenie produktu na rynek: jak szacować sprzedaż?

    Wprowadzenie produktu na rynek: jak szacować sprzedaż?

    11:22 05.03.2020

    ... pomocne jest stworzenie modelu. Wprowadzenie parametrów, których powiązanie prowadzi do wyznaczenia docelowego wolumenu lub wartości sprzedaży doskonale ułatwia dyskusję na temat realności przyjętego planu sprzedaży. Przykład? Parametrami (wartościami wejściowymi) do uproszczonego modelu może być np. liczba samochodów osobowych zarejestrowanych ... WIĘCEJ

    Tematy: wejście na rynek, start up, strategia sprzedaży
  • Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    08:26 15.05.2018

    ... procesu obsługi klienta. Jakie są trudności klientów? Reklamacja informuje również o trudnościach, jakie napotykają klienci. Bezpośrednio wskazuje, co powinieneś poprawić w procesie sprzedaży i gdzie jest tzw. wąskie gardło. Jakie błędy popełniasz? Chodzi tu o firmę, ale również o pracowników zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta. Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, sprzedaż, strategia sprzedaży, obsługa klienta
  • Cała prawda o marketingu i PR w Polsce

    Cała prawda o marketingu i PR w Polsce

    10:16 11.10.2017

    ... że najlepszym wskaźnikiem efektywności pracy marketerów i PR-owców są dziś wyniki sprzedaży. - Z odpowiedzi udzielonych przez respondentów naszego badania dość jasno wynika, że działy ... firmy PMR C&R realizującej badanie na potrzeby raportu. Strategia, sprzedaż, promocja Według raportu strategia jest w tej chwili najważniejszym zadaniem działów ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, działy PR, reklama i promocja
  • Rozmowa sprzedażowa: jak to zrobić profesjonalnie?

    Rozmowa sprzedażowa: jak to zrobić profesjonalnie?

    12:22 16.05.2016

    ... w zawodzie sprzedawcy powinny łatwo nawiązywać kontakt z ludźmi, gdyż to jeden z elementów, który zapewnia sukces w sprzedaży. Dlatego ważną cechą osobowości pracowników handlowych jest bezpośredniość. – Każda forma sprzedaży rządzi się swoimi prawami. W przypadku telefonicznej ważny jest ton głosu i tempo mówienia. W bezpośredniej największe ... WIĘCEJ

    Tematy: rozmowa sprzedażowa, rozmowa handlowa, handlowiec, praca handlowca
  • Techniki finalizowania sprzedaży

    Techniki finalizowania sprzedaży

    10:11 19.02.2014

    ... . Jeżeli otrzymasz tego typu sygnał, czas jak najprędzej zamykać transakcję. Tradycyjne techniki zamykania sprzedaży Jeśli wcześniej uczyłeś się technik sprzedaży, prawdopodobnie zetknąłeś się z niektórymi tradycyjnymi technikami zamykania sprzedaży. Część z nich działa w niektórych sytuacjach, problem jednak w tym, że niekiedy mogą one przynieść ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, sprzedaż, klienci, strategia sprzedaży
  • Negocjacje handlowe: jak być skutecznym?

    Negocjacje handlowe: jak być skutecznym?

    13:31 01.10.2013

    ... ” Kevin Hogan. Przypomnijmy 12 najważniejszych: Ty, pieniądze, oszczędzać, wyniki, zdrowie, łatwy, miłość, odkrycie, sprawdzony, nowy, bezpieczeństwo, gwarancja. Słowa-wytrychy, które pomagają w sprzedaży. Warto je zapamiętać. Dobrze wiedzieć również to, że niektóre słowa niosą ze sobą wyjątkowy ładunek emocjonalny. Jest on oczywiście różny ... WIĘCEJ

    Tematy: perswazja, rozmowy handlowe, negocjacje, negocjowanie
  • Obniżki cen: czy warto je stosować?

    Obniżki cen: czy warto je stosować?

    10:27 12.07.2013

    ... sobie dwóch handlarzy, którzy kupili ciężarówkę arbuzów po 2 zł za sztukę. Następnie jadą na targ i – zmuszeni przez konkurencję – ustalają cenę sprzedaży na 1,95 zł za arbuza. Nic nie zarobili, choć sprzedali więcej niż pozostali handlarze. Jednak nikt o minimalnej choćby wiedzy ekonomicznej ... WIĘCEJ

    Tematy: cena, obniżka cen, obniżki cen, promocje
  • Techniki sprzedaży: jaka oferta dla klienta odnoszącego sukcesy?

    Techniki sprzedaży: jaka oferta dla klienta odnoszącego sukcesy?

    09:47 06.04.2012

    ... ci, którzy je mają. Większość technik sprzedaży skupia się na pierwszej grupie, ale finansowy spokój zapewniają raczej klienci z ... Wymaga to wielkiej wiedzy, umiejętności i cierpliwości w budowaniu dobrych kontaktów, szczerej chęci pomocy klientowi. Dyrektor sprzedaży prędzej czy później wpada zatem na odkrywczy pomysł – zamiast dogadzać klientom ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, strategia sprzedaży, skuteczna sprzedaż, oferta dla klienta

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: