eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing i sprzedaż
  • Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?

    Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?

    10:46 01.08.2014

    ... mobilnych kanałów sprzedaży i wynikające z niego zapotrzebowanie na specjalistów e-commerce – mówi Paweł Woźniak, Manager Zespołu Sprzedaż i Marketing w międzynarodowej firmie doradztwa personalnego Michael Page. Sprzedaż – stabilne zatrudnienie i wyższe wynagrodzenie Działy sprzedażowe należą do kluczowych w niemal każdej organizacji, niezależnie ... WIĘCEJ

    Tematy: zarobki, wynagrodzenia, wysokość zarobków, marketing
  • Internet a strategie marketingowe firmy

    Internet a strategie marketingowe firmy

    11:00 08.08.2012

    Od początku poprzedniej dekady widoczny jest ogromny wzrost znaczenia Internetu w działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Dynamicznie rosnąca liczba internautów sprawia, że organizacje gospodarcze stają obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki
  • Marketing referencyjny

    Marketing referencyjny

    11:48 03.01.2011

    ... ” z rynku, na przykład w ramach akcji rekomendacyjnej, bywa nieraz sztuczny, a przez to mylący. Marketing rekomendacji służy rekomendowaniu produktu przyszłym konsumentom, ale przede wszystkim ... . Jeśli kampania referencyjna działa, to nie dlatego, że „chwyciło” i sprzedaż rozwija się jak kółka na wodzie, wokół rzuconego kamienia „rekomendacji ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing referencyjny, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Formy marketingu farmaceutycznego

    Formy marketingu farmaceutycznego

    11:05 23.11.2010

    ... przekazu, ale także wytworzeniu większego zaangażowania odbiorcy, a w konsekwencji zwiększeniu zapamiętywania przekazywanych informacji. Nowoczesne strategie marketingowe typu Closed Loop Marketing (CLM) – wykorzystują one połączone siły nośników elektronicznych, multimediów, internetu i zaawansowanych systemów bazodanowych. Systemy te bazują na ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, rynek farmaceutyczny, firmy farmaceutyczne, marketing i sprzedaż
  • Wielozmysłowość w marketingu

    Wielozmysłowość w marketingu

    13:31 05.10.2010

    ... wystarczająco dobra i że chcemy ją „wymienić na lepszy model”. Wszystkie potrzeby w krajach, gdzie króluje marketing, wszystkie, które można zaspokoić (w każdym razie takie, za które można zapłacić kartą kredytową) - są ... poza rozwiązania (i zmysły), do których wcześniej byliśmy przyzwyczajeni. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe, marketing i sprzedaż
  • Marketing: strategie wzrostu

    Marketing: strategie wzrostu

    09:37 05.08.2010

    ... nimi są. Rozszerzenie tej postawy na mniej aktywnych klientów na pewno poskutkuje wzrostem sprzedaży. Przykładami działań nasilających w tym wymiarze są: sprzedaż w większych pakietach, dedykowane oferty i oferty premium. Istnieją dwa sposoby zwiększania użytkowania oraz konsumpcji: spowodowanie częstszego kupowania albo kupowania większych ilości ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marka, wizerunek marki, strategia sprzedaży
  • Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    13:54 24.06.2010

    ... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega ... klientów – tych istniejących i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama
  • Prawa konsumenta: rzetelna reklama

    Prawa konsumenta: rzetelna reklama

    01:10 25.02.2010

    ... marketing kojarzony jest z najbardziej widocznym dla konsumenta elementem – to znaczy reklamą o dużym zasięgu oddziaływania. Jednak twierdzenie, że współczesny marketing to zespół narzędzi intensyfikacji sprzedaży – nie jest prawdziwe. Wiele przedsiębiorstw stosuje marketing ... formą marketingu bezpośredniego jest sprzedaż przez telefon oraz mailing (w ... WIĘCEJ

    Tematy: akcje promocyjne, kampanie promocyjne, prawa konsumentów, marketing i sprzedaż
  • Skuteczna strategia marketingowa

    Skuteczna strategia marketingowa

    02:20 22.01.2010

    ... Polacy wypadają mizernie Na tym tle polska reklama, a tym samym marketing, pozbawione są prawdziwości, świeżości, sprytu i rozmachu. Mało któremu z marketerów chce ... to znaczy zaangażować się w nią. Zaangażować całą firmę. W wielu przedsiębiorstwach marketing stanowi nieco hermetyczny dział, gdzie mało mówi się o produkcie, o jego udoskonalaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki
  • Najskuteczniejsze techniki sprzedaży

    Najskuteczniejsze techniki sprzedaży

    13:46 15.01.2010

    ... wędkarza amatora i sprzedawcy amatora jest podobna. Sprzedawca amator chce bowiem finalizować sprzedaż zbyt wcześnie. Śpiesząc się i często zachowując się agresywnie, chce zbyt szybko ... zaszkodzi: ,,Panie Smith, co powinienem teraz zrobić?”. Gdy pan Smith odpowie, sprzedaż jest zakończona. Powyższy fragment pochodzi z książki H. Davida Handlera pt. „ ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, sprzedaż produktów, marketing i sprzedaż, rozmowy handlowe

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: