eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wspieranie sprzedaży
  • Insight czyli wyczucie klienta

    Insight czyli wyczucie klienta

    10:01 11.06.2013

    ... kopii centrach biurowych, też zgrzeszył pominięciem pewnej szansy rynkowej. Nie skorzystał z możliwości sprzedaży małych kopiarek dla indywidualnych użytkowników i małych firm. Podobnie było z rynkiem komputerów osobistych – IBM upierał się przy sprzedaży tzw. mainframe’ów, gdy rynek na te komputery się wyraźnie otwierał. Jest ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, działania marketingowe, strategia marketingowa, wspieranie sprzedaży
  • Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych

    Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych

    00:29 09.03.2013

    W jakim tak naprawdę celu tworzy się programy lojalnościowe i wydaje się na ich podstawie tzw. "karty stałego klienta"? Otóż głównym celem takiego programu jest przywiązanie klienta do jednego lub kilku przedsiębiorców sprzedających produkty lub świadczących usługi. Jednak niewielu z nas zadaje zdaje sobie sprawę, że często równie ważne dla ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, ochrona danych osobowych, ochrona danych, dane osobowe
  • Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?

    Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?

    12:52 08.07.2011

    ... 100 zł, objęty 50‑proc. przeceną, a z których sprzedaży wróci do nas ledwie 25 zł (połowę wartości sprzedaży oddajemy firmom organizującym sprzedaż grupową), to ... przygotowania takiej promocji po stronie zlecającego. Niestety nie wszystkie firmy sprzedaży grupowej mają wykwalifikowanych konsultantów, którzy będą nam w stanie pomóc zweryfikować ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy grupowe, techniki sprzedaży, wspieranie sprzedaży, działania marketingowe
  • Programy lojalnościowe zyskują popularność

    Programy lojalnościowe zyskują popularność

    00:03 10.10.2010

    Polski konsument coraz chętniej uczestniczy w programach lojalnościowych. 1/3 badanych deklaruje przynależność do co najmniej jednego obecnego na polskim rynku programu. Okazuje się, że programy lojalnościowe są w naszym kraju w dalszym ciągu domeną stacji benzynowych oraz super- i hipermarketów - wynika z najnowszego raportu BTL Monitor ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, program lojalnościowy
  • Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    12:52 09.06.2010

    Programy lojalnościowe to genialne narzędzie tworzenia i utrzymywania więzi z klientami. Nie tylko zwiększają one przywiązanie nabywców do danej marki, ale znacznie pogłębiają wierność wobec niej. Jednak nie wszystkie są skuteczne. Dlaczego? Winni są przede wszystkim sami ich twórcy, którzy nie do końca wiedzą, jak takie programy powinny wyglądać. ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy
  • Zakup mieszkania: odwiedź dni otwarte

    Zakup mieszkania: odwiedź dni otwarte

    13:09 26.05.2010

    ... kupujących. Będzie to okazja do obejrzenia mieszkania jeszcze przed oddaniem inwestycji do użytkowania. Deweloper nie zapowiada promocji i rabatów, ponieważ do sprzedaży pozostał ostatni penthouse. Skorzystaj z doradztwa Piknik planuje też Agroman w Pruszkowie - 29 maja 2010 r. Do dyspozycji odwiedzających będą doradca kredytowy i specjalista ... WIĘCEJ

    Tematy: zakup mieszkania, oferty mieszkań, dni otwarte, oferty deweloperów
  • Minął boom na promocje deweloperów

    Minął boom na promocje deweloperów

    12:35 14.04.2010

    ... liczby transakcji na rynku pierwotnym. W drugim półroczu 2009 roku deweloperzy sprzedali o blisko połowę więcej mieszkań, niż w pierwszym . - W związku ze wzrostem sprzedaży, deweloperzy coraz rzadziej stosują dodatkowe promocje, takie jak: duże rabaty, darmowe miejsca postojowe, komórki lokatorskie, darmowe wykończenie lokalu czy samochody ... WIĘCEJ

    Tematy: promocje deweloperów, deweloperzy, oferty deweloperów, wspieranie sprzedaży
  • Insight czyli zrozumienie konsumenta

    Insight czyli zrozumienie konsumenta

    10:26 23.02.2010

    ... nic innego, jak wykorzystywanie lub zmiana wcześniej wspomnianych elementów w celu zwiększenia sprzedaży. Insight jest również impulsem do pewnej inspiracji, która przeradza się w ... jest zadawanie sobie pytania „dlaczego?”. Przestudiujmy dawny problem niskiej sprzedaży ryżu w Polsce. Dlaczego utrzymywała się na takim poziomie? Ponieważ Polacy ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, wspieranie sprzedaży
  • Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

    Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

    10:24 23.11.2009

    W tzw. kryzysowym roku spadła liczba uczestników programów lojalnościowych - obecnie bierze w nich udział co piąty Polak. Zdobycie i utrzymanie wierności polskich konsumentów jest coraz trudniejsze. Stacje benzynowe są nadal mocne lojalnością - pokazują wyniki raportu ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2009/2010". „Choć tegoroczne wyniki BTL Monitor ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży
  • Programy lojalnościowe w stagnacji

    Programy lojalnościowe w stagnacji

    14:04 01.12.2008

    ... - z racji konieczności i dostępności - wpisały się w kalendarz konsumencki Polaków, stąd i programy lojalnościowe w nich oferowane to ponad połowa rynku tej formy promocji sprzedaży (56%). Program lojalnościowy ma opierać się na więzi emocjonalnej, nie tylko racjonalnej. Stąd wątpliwość, czy lojalność polskiego konsumenta jest „tą ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: