eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wspieranie sprzedaży
  • Programy lojalnościowe w stagnacji

    Programy lojalnościowe w stagnacji

    14:04 01.12.2008

    ... - z racji konieczności i dostępności - wpisały się w kalendarz konsumencki Polaków, stąd i programy lojalnościowe w nich oferowane to ponad połowa rynku tej formy promocji sprzedaży (56%). Program lojalnościowy ma opierać się na więzi emocjonalnej, nie tylko racjonalnej. Stąd wątpliwość, czy lojalność polskiego konsumenta jest „tą ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży
  • Programy lojalnościowe: księgowanie nagród

    Programy lojalnościowe: księgowanie nagród

    13:20 02.07.2008

    ... , czyli za 1 zł + 22% VAT. Taka operacja może być zaksięgowana następująco: Wn - 2 - „Inne rozrachunki z pracownikami” - 1,22 zł, Ma - 7 - „Przychody ze sprzedaży towarów” - 1 zł, Ma - 2 - „Rozrachunki z tytułu VAT” - 0,22 zł. Równolegle, po potwierdzeniu odbioru towarów, następuje księgowanie 1 zł: Wn - 7 - „Wartość sprzedanych materiałów ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, wspieranie sprzedaży, rachunkowość, księgi rachunkowe
  • Lojalność klienta coraz cenniejsza

    Lojalność klienta coraz cenniejsza

    00:12 30.11.2006

    Programy lojalnościowe różnych firm biły w ostatnich latach w naszym kraju rekordy popularności - w ubiegłym roku uczestniczył w nich niemal co trzeci Polak. Ostatnio nasz zachwyt tą formą promocji najwyraźniej jednak spada. Jednocześnie marnieją oferowane nagrody i rosną limity punktów niezbędnych do ich zdobycia - pisze "Polityka". Klienci ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, programy lojalnościowe, wspieranie sprzedaży
  • Jak rozmawiać z klientem

    Jak rozmawiać z klientem

    22:25 29.08.2005

    ... wywrzeć jak najlepsze wrażenie na swoich znajomych/rodzinie/współpracownikach. Proces sprzedaży jest procesem wielokierunkowym, który dokonuje się jednocześnie z klientem ... , chcąc na siłę udowodnić, kto ma rację. Nie powinien też rezygnować z próby sprzedaży. Należy natomiast starać się zbudować sieć porozumienia pomiędzy klientem i wyczuć jego ... WIĘCEJ

    Tematy: wspieranie sprzedaży, obsługa klientów, rozmowa z klientem, marketing i sprzedaż
  • Taktyka wspierania sprzedaży

    Taktyka wspierania sprzedaży

    00:03 07.07.2005

    ... poza tym bardzo małą możliwość analizowania danych. Nie ma w tym przypadku mowy o wprowadzaniu technik CRM-owych ze względu na brak informacji o sprzedaży dla wybranego klienta. Innym rozwiązaniem jest stosowanie kart magnetycznych bądź chipowych. Daje ono wiele interesujących możliwości, w szczególności rozpoznawania klienta i gromadzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż, wspieranie sprzedaży, promocje, Program lojalnościowy

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: