eGospodarka.pl
wiadomość od św. Mikołaja

eGospodarka.plTematy › lojalność klientów
  • Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    09:44 02.11.2018

    ... waluty na rynku, ponieważ są fundamentem budowania długofalowych relacji. Wartość dodana buduje lojalność klientów Oferując klientowi odpowiadające jego potrzebom wartości dodane, nie tylko zyskujemy przewagę nad konkurencją, ale też budujemy jego lojalność i maksymalizujemy szansę, że chętnie będzie on rekomendować nasze produkty. Wartości te ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta
  • Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    12:34 25.10.2018

    ... pracy naszego moderatora możemy poinformować o tym konsumenta. 3. Krótkie i zwięzłe odpowiedzi Postarajmy się, by odpowiedź była precyzyjna. Pamiętajmy, że zdecydowana większość klientów kontaktujących się z nami za pomocą mediów społecznościowych robi to na smartfonach, czyli na niewielkich ekranach. Dobrze zatem, by nasza wypowiedź ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    12:58 08.10.2018

    Klientów zainteresowanych produktami lub usługami potrzebuje każda firma i to bez względu na to, czy działa na rynku już wiele lat czy ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientami, lojalność klientów, obsługa klienta, model CZK
  • Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    11:16 21.09.2018

    ... zwrócić uwagę i z jakimi problemami mogą się zetknąć moderatorzy. Dzięki temu, osoby obsługujące profile będą mogły szybciej reagować i bardziej świadomie kierować klientów do określonych touchpointów. Żyjemy w rzeczywistości, w której nie tylko przenika się rola online’u i offline’u, ale również informacje mogą pochodzić z wielu kanałów ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów

    Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów

    11:05 24.05.2018

    ... Lidl, Tesco i Kaufland ze znajomością wspomaganą na poziomie 70-83 proc. Renata Twardowska mówi: „Sklepy sieci Biedronka wyróżnia dobrze odbierany przez klientów program lojalnościowy oraz szeroka oferta produktów marki własnej. Natomiast jej bezpośredniego konkurenta – sklepy sieci Lidl – inspirująca oferta produktowa wysokiej jakości ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, zachowania konsumentów, sieci handlowe, programy lojalnościowe
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    11:56 17.05.2018

    ... tego rodzaju marketingu, co przekłada się na stale zwiększającą się liczbę polskich marek, które wabią klientów działaniami multisensorycznymi – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. W walce o klientów firmy coraz częściej stosują nietypowe formy reklamy i promocji, czyli tzw. ambient marketing. Działania te powinny ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
  • Chemia budowlana: siłę przebicia ma tylko kilka marek

    Chemia budowlana: siłę przebicia ma tylko kilka marek

    13:09 01.03.2017

    ... pomimo intensywnego rozwoju budownictwa mieszkaniowego i korzystnej koniunktury, chemia budowlana staje się rynkiem zdominowanym przez zaledwie kilku wiodących producentów. Lojalność klientów wobec jednej marki uwidacznia się szczególnie w segmencie tynków gipsowych, gdzie wyraźnym liderem jest Knauf, jak również w przypadku wylewek anhydrytowych ... WIĘCEJ

    Tematy: chemia budowlana, materiały budowlane, chemia budowlana producenci, lojalność klientów
  • Banki promują nielojalność

    Banki promują nielojalność

    12:57 21.09.2016

    ... klienci instytucji, będziemy mogli korzystać z promocyjnych ofert. Banków, które gorzej traktują stałych klientów jest bardzo wiele. Dla przykładu, w Idea Banku na trzymiesięcznej lokacie nowy ... To, co szczególnie dotyka seniorów, to gorsze traktowanie klientów, którzy nie korzystają z nowoczesnych technologii. Znacznie wyższe oprocentowanie można ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, bankowość elektroniczna, usługi bankowe, lojalność klientów
  • Banki muszą zrozumieć pokolenie Y

    Banki muszą zrozumieć pokolenie Y

    10:33 22.06.2016

    ... bezpośrednim Postęp technologiczny spowoduje, że część stanowisk zniknie. Z kolei pracownicy sprzedaży coraz częściej będą korzystać z tabletów czy aplikacji przy obsłudze klientów. Wzrośnie liczba etatów dla osób wprowadzających nowe technologie. Aż 47% zawodów w gospodarkach rozwiniętych w najbliższych 20 latach może zostać zautomatyzowana. Banki ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi bankowe, oferta banków, banki, lojalność klientów
  • Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    00:15 20.02.2016

    ... na mapie wrażeń i doświadczeń Autorzy badania podkreślają, że skoro proces zakupu najczęściej zaczyna się od wyszukiwania informacji w sieci. Procesy zakupowe klientów można porównać do podróży. W jej trakcie klienci doświadczają indywidualnych wrażeń, odbierając rozmaite informacje, bodźce i sygnały – jeszcze zanim pojawią się w sklepie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.