eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plTematy › lojalność klientów
  • Program lojalnościowy. Formy i korzyści

    Program lojalnościowy. Formy i korzyści

    11:45 20.12.2019

    ... widzieć, czy będą to pracownicy, kontrahenci, czy może grupa najbardziej oddanych klientów. Najczęściej spotykany jest program punktowy, który polega na zbieraniu punktów na ... zapewniające korzyści w zamian za polecenie. Nagradzane jest tu przyprowadzanie nowych klientów (lub pracowników!). Jeśli ktoś zachęcił inną osobę do skorzystania z usług lub ... WIĘCEJ

    Tematy: program lojalnościowy, lojalność klientów, motywowanie pracowników, nagrody dla pracowników
  • Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje

    Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje

    00:36 14.07.2019

    ... odbiorców, którzy są nieobecni w mediach tradycyjnych. Marki długotrwale wspierająca tę formę rozrywki zyskują nie tylko nowych klientów, ale budują z nimi relację. Mogą liczyć na sympatię i lojalność fanów esportu, stając się często brandem pierwszego wyboru. Warto rozpocząć budowanie tej relacji już teraz, kiedy ... WIĘCEJ

    Tematy: gracze, esport, zachowania konsumentów, lojalność klientów
  • Jak aplikacje lojalnościowe wpływają na zachowania klientów?

    Jak aplikacje lojalnościowe wpływają na zachowania klientów?

    13:13 18.06.2019

    ... firmy Selectivv - autorzy badania na temat aplikacji mobilnych danych sklepów i ich wpływu na lojalność zakupową klientów. Do jakich wniosków prowadzą zgromadzone przez nich dane? Badanie objęło swoim zasięgiem klientów dyskontów spożywczych, DIY i drogerii. W przypadku tych pierwszych aplikacje lojalnościowe nieco częściej wybierają mężczyźni ... WIĘCEJ

    Tematy: aplikacje mobilne, aplikacje lojalnościowe, lojalność klientów
  • Personalizacja w banku, czyli konto osobiste i kredyt na miarę

    Personalizacja w banku, czyli konto osobiste i kredyt na miarę

    11:21 01.04.2019

    ... telefonem. Te dane pokazują, w jakim kierunku powinna podążać personalizacja usług bankowych. – Kluczową sprawą przy wdrażaniu personalizacji jest wsłuchanie się w potrzeby klientów i rozwijanie tych produktów oraz usług, z których ci najchętniej korzystają i proponowanie nowych rozwiązań. Chodzi o takie narzędzia, dzięki którym klienci będą mieli ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, lojalność klientów, personalizacja
  • Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    09:44 02.11.2018

    ... waluty na rynku, ponieważ są fundamentem budowania długofalowych relacji. Wartość dodana buduje lojalność klientów Oferując klientowi odpowiadające jego potrzebom wartości dodane, nie tylko zyskujemy przewagę nad konkurencją, ale też budujemy jego lojalność i maksymalizujemy szansę, że chętnie będzie on rekomendować nasze produkty. Wartości te ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta
  • Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    12:34 25.10.2018

    ... pracy naszego moderatora możemy poinformować o tym konsumenta. 3. Krótkie i zwięzłe odpowiedzi Postarajmy się, by odpowiedź była precyzyjna. Pamiętajmy, że zdecydowana większość klientów kontaktujących się z nami za pomocą mediów społecznościowych robi to na smartfonach, czyli na niewielkich ekranach. Dobrze zatem, by nasza wypowiedź ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    12:58 08.10.2018

    Klientów zainteresowanych produktami lub usługami potrzebuje każda firma i to bez względu na to, czy działa na rynku już wiele lat czy ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientami, lojalność klientów, obsługa klienta, model CZK
  • Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    11:16 21.09.2018

    ... zwrócić uwagę i z jakimi problemami mogą się zetknąć moderatorzy. Dzięki temu, osoby obsługujące profile będą mogły szybciej reagować i bardziej świadomie kierować klientów do określonych touchpointów. Żyjemy w rzeczywistości, w której nie tylko przenika się rola online’u i offline’u, ale również informacje mogą pochodzić z wielu kanałów ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów

    Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów

    11:05 24.05.2018

    ... Lidl, Tesco i Kaufland ze znajomością wspomaganą na poziomie 70-83 proc. Renata Twardowska mówi: „Sklepy sieci Biedronka wyróżnia dobrze odbierany przez klientów program lojalnościowy oraz szeroka oferta produktów marki własnej. Natomiast jej bezpośredniego konkurenta – sklepy sieci Lidl – inspirująca oferta produktowa wysokiej jakości ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, zachowania konsumentów, sieci handlowe, programy lojalnościowe
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    11:56 17.05.2018

    ... tego rodzaju marketingu, co przekłada się na stale zwiększającą się liczbę polskich marek, które wabią klientów działaniami multisensorycznymi – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. W walce o klientów firmy coraz częściej stosują nietypowe formy reklamy i promocji, czyli tzw. ambient marketing. Działania te powinny ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing

 

1 2 ... 6

następna



bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: