eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › lojalność klientów
  • Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    12:58 08.10.2018

    Klientów zainteresowanych produktami lub usługami potrzebuje każda firma i to bez względu na to, czy działa na rynku już wiele lat czy ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientami, lojalność klientów, obsługa klienta, model CZK
  • Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    11:16 21.09.2018

    ... zwrócić uwagę i z jakimi problemami mogą się zetknąć moderatorzy. Dzięki temu, osoby obsługujące profile będą mogły szybciej reagować i bardziej świadomie kierować klientów do określonych touchpointów. Żyjemy w rzeczywistości, w której nie tylko przenika się rola online’u i offline’u, ale również informacje mogą pochodzić z wielu kanałów ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów

    Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów

    11:05 24.05.2018

    ... Lidl, Tesco i Kaufland ze znajomością wspomaganą na poziomie 70-83 proc. Renata Twardowska mówi: „Sklepy sieci Biedronka wyróżnia dobrze odbierany przez klientów program lojalnościowy oraz szeroka oferta produktów marki własnej. Natomiast jej bezpośredniego konkurenta – sklepy sieci Lidl – inspirująca oferta produktowa wysokiej jakości ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, zachowania konsumentów, sieci handlowe, programy lojalnościowe
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    11:56 17.05.2018

    ... tego rodzaju marketingu, co przekłada się na stale zwiększającą się liczbę polskich marek, które wabią klientów działaniami multisensorycznymi – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. W walce o klientów firmy coraz częściej stosują nietypowe formy reklamy i promocji, czyli tzw. ambient marketing. Działania te powinny ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
  • Chemia budowlana: siłę przebicia ma tylko kilka marek

    Chemia budowlana: siłę przebicia ma tylko kilka marek

    13:09 01.03.2017

    ... pomimo intensywnego rozwoju budownictwa mieszkaniowego i korzystnej koniunktury, chemia budowlana staje się rynkiem zdominowanym przez zaledwie kilku wiodących producentów. Lojalność klientów wobec jednej marki uwidacznia się szczególnie w segmencie tynków gipsowych, gdzie wyraźnym liderem jest Knauf, jak również w przypadku wylewek anhydrytowych ... WIĘCEJ

    Tematy: chemia budowlana, materiały budowlane, chemia budowlana producenci, lojalność klientów
  • Banki promują nielojalność

    Banki promują nielojalność

    12:57 21.09.2016

    ... klienci instytucji, będziemy mogli korzystać z promocyjnych ofert. Banków, które gorzej traktują stałych klientów jest bardzo wiele. Dla przykładu, w Idea Banku na trzymiesięcznej lokacie nowy ... To, co szczególnie dotyka seniorów, to gorsze traktowanie klientów, którzy nie korzystają z nowoczesnych technologii. Znacznie wyższe oprocentowanie można ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, bankowość elektroniczna, usługi bankowe, lojalność klientów
  • Banki muszą zrozumieć pokolenie Y

    Banki muszą zrozumieć pokolenie Y

    10:33 22.06.2016

    ... bezpośrednim Postęp technologiczny spowoduje, że część stanowisk zniknie. Z kolei pracownicy sprzedaży coraz częściej będą korzystać z tabletów czy aplikacji przy obsłudze klientów. Wzrośnie liczba etatów dla osób wprowadzających nowe technologie. Aż 47% zawodów w gospodarkach rozwiniętych w najbliższych 20 latach może zostać zautomatyzowana. Banki ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi bankowe, oferta banków, banki, lojalność klientów
  • Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    00:15 20.02.2016

    ... na mapie wrażeń i doświadczeń Autorzy badania podkreślają, że skoro proces zakupu najczęściej zaczyna się od wyszukiwania informacji w sieci. Procesy zakupowe klientów można porównać do podróży. W jej trakcie klienci doświadczają indywidualnych wrażeń, odbierając rozmaite informacje, bodźce i sygnały – jeszcze zanim pojawią się w sklepie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów
  • Bankowość detaliczna traci klientów

    Bankowość detaliczna traci klientów

    14:49 27.04.2015

    ... na wynikach badań z 32 krajów i globalnych danych zebranych wśród 16 000 klientów bankowości detalicznej (jako część rocznego Wskaźnika Zadowolenia Klienta). Niepokojące zmiany w zachowaniach klientów Oprócz niższych poziomów doświadczeń konsumenckich klientów, raport WRBR stwierdza, że rośnie ich skłonność do rezygnacji ze swoich podstawowych ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi bankowe, oferta banków, banki, lojalność klientów
  • Pokolenie Y zmienia sektor bankowy

    Pokolenie Y zmienia sektor bankowy

    11:05 29.04.2014

    ... poniżej innych grup wiekowych. Poprawa jakości usług świadczonych dla klientów z Generacji Y będzie również wymagać od banków opracowania strategii dla mediów społecznościowych. Zdecydowana większość (89 proc.) klientów banków założyło już konto w mediach społecznościowych, a ponad 10 proc. klientów twierdzi, że co najmniej raz w tygodniu korzysta ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi bankowe, oferta banków, banki, lojalność klientów

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.