eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › techniki sprzedaży
  • Rozmowa sprzedażowa: jak to zrobić profesjonalnie?

    Rozmowa sprzedażowa: jak to zrobić profesjonalnie?

    ... w zawodzie sprzedawcy powinny łatwo nawiązywać kontakt z ludźmi, gdyż to jeden z elementów, który zapewnia sukces w sprzedaży. Dlatego ważną cechą osobowości pracowników handlowych jest bezpośredniość. – Każda forma sprzedaży rządzi się swoimi prawami. W przypadku telefonicznej ważny jest ton głosu i tempo mówienia. W bezpośredniej największe ... WIĘCEJ

    Tematy: rozmowa sprzedażowa, rozmowa handlowa, handlowiec, praca handlowca
  • Techniki finalizowania sprzedaży

    Techniki finalizowania sprzedaży

    ... Ostatnią techniką finalizowania sprzedaży, którą chciałbym opisać, jest metoda, którą nazywam „metodą niedopełnienia obowiązków służbowych”. Jest ona najbardziej przydatna przy sprzedaży produktów firmom, które regularnie kupują podobne produkty, ale od innego dostawcy. Polega ona na zaplanowaniu techniki sprzedaży w tak przemyślny sposób ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, sprzedaż, klienci, strategia sprzedaży
  • Negocjacje handlowe: jak być skutecznym?

    Negocjacje handlowe: jak być skutecznym?

    ... zdrowie, łatwy, miłość, odkrycie, sprawdzony, nowy, bezpieczeństwo, gwarancja. Słowa-wytrychy, które pomagają w sprzedaży. Warto je zapamiętać. Dobrze wiedzieć również to, że ... , ale na podstawie wzorców Miltona można w uproszczeniu podać najważniejsze techniki docierania do umysłu nieświadomego. Wiele jest możliwości, z których możemy skorzystać (do ... WIĘCEJ

    Tematy: perswazja, rozmowy handlowe, negocjacje, negocjowanie
  • Techniki sprzedaży: jaka oferta dla klienta odnoszącego sukcesy?

    Techniki sprzedaży: jaka oferta dla klienta odnoszącego sukcesy?

    ... ci, którzy je mają. Większość technik sprzedaży skupia się na pierwszej grupie, ale finansowy spokój zapewniają raczej klienci z ... Wymaga to wielkiej wiedzy, umiejętności i cierpliwości w budowaniu dobrych kontaktów, szczerej chęci pomocy klientowi. Dyrektor sprzedaży prędzej czy później wpada zatem na odkrywczy pomysł – zamiast dogadzać klientom ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, strategia sprzedaży, skuteczna sprzedaż, oferta dla klienta
  • Sprzedaż usług a style sprzedaży

    Sprzedaż usług a style sprzedaży

    ... różne style sprzedaży. W złożonym systemie sprzedaży, jakim jest sprzedaż usług, jest miejsce dla kilku różnych stylów sprzedaży. Warunkiem odniesienia sukcesu w sprzedaży jest uświadomienie sobie, jakie konsekwencje niesie prezentowany styl oraz gotowość do jego doskonalenia. Generalnie istnieją cztery style sprzedaży: uporządkowany towarzyski ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż, sprzedaż usług, usługi, techniki sprzedaży
  • Proces podejmowania decyzji zakupowych

    Proces podejmowania decyzji zakupowych

    Czasami lepiej zachować informację o dodatkowych korzyściach dla klienta na później. Po okresie pewnego oczekiwania, korzyści (np. opony zimowe do samochodu gratis) mogą wydawać się większe niż w rzeczywistości, a oczekiwanie na informację sprawia, że staje się ona dostatecznym powodem podjęcia decyzji. Sytuacja z życia wzięta. Kolega postanowił ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie zakupowe, decyzje zakupowe, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?

    Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?

    ... 100 zł, objęty 50‑proc. przeceną, a z których sprzedaży wróci do nas ledwie 25 zł (połowę wartości sprzedaży oddajemy firmom organizującym sprzedaż grupową), to ... przygotowania takiej promocji po stronie zlecającego. Niestety nie wszystkie firmy sprzedaży grupowej mają wykwalifikowanych konsultantów, którzy będą nam w stanie pomóc zweryfikować ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy grupowe, techniki sprzedaży, wspieranie sprzedaży, działania marketingowe
  • Segmentacja klientów

    Segmentacja klientów

    Kiedy myślę o segmentacji klientów, przypomina mi się scena z filmu "Artur", kiedy główny bohater, będąc po raz pierwszy na polowaniu, strzelał w powietrze, wołając do przelatujących ptaków "traf w kulę, traf w kulę!". Marketing wielu firm przypomina takie właśnie działanie. Rynek nie jest studnią bez dna. Ma swoją pojemność, a klient ma swoją ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja klientów, techniki sprzedaży, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Decyzje zakupowe są nieracjonalne

    Decyzje zakupowe są nieracjonalne

    ... wszelkiego rodzaju prezentów i gratisów. Nawet jeżeli w rzeczywistości sami za nie płacą… Praktyka wskazuje na cztery podstawowe techniki w ramach ekonomii behawioralnej, pozwalające skutecznie zwiększać wolumen sprzedaży produktów. 1. Spraw, by wydatek na produkt był mniej „bolesny” dla klienta Niemal w każdym procesie podejmowania decyzji ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie zakupowe, decyzje zakupowe, sprzedaż produktów, techniki sprzedaży
  • Sprzedaż bezpośrednia w 2009 r. wzrosła

    Sprzedaż bezpośrednia w 2009 r. wzrosła

    ... wzrosła w 2009 roku o 4 proc. do ok. 2 miliardów 280 milionów złotych, z czego 1 miliard 815 milionów złotych to sprzedaż przedsiębiorstw-członków Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). Pod koniec 2009 roku sprzedażą bezpośrednią zajmowało się ponad 869 tys. osób. W tym gronie nadal zdecydowanie przeważają kobiety ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż bezpośrednia, techniki sprzedaży, handlowcy, preferencje zakupowe

 

1 2 3

następna



REKLAMA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.