eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zwyczaje zakupowe
  • Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach

    Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach

    Grudzień to zdecydowanie najbardziej intensywny sezon prezentowy w całym roku. Potwierdzają to dane z monitoringu Internetu i mediów społecznościowych opracowane przez Instytut Monitorowania Mediów. Z analizy wynika, że 34 proc. wszystkich publikacji na temat prezentów powstaje właśnie podczas ostatniego miesiąca roku. Ile Polacy planują wydać na ... WIĘCEJ

    Tematy: świąteczne prezenty, zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, Boże Narodzenie
  • Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?

    Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?

    ... Anglii, Holandii, Niemczech, Szwajcarii oraz we Włoszech. Odpowiedzi udzielone przez przeszło 3 tys. respondentów pozwalają zidentyfikować zachowania konsumentów, w tym również zwyczaje i oczekiwania obu płci wobec współczesnego handlu. W sieci czy sklepie stacjonarnym? Nie jest odkryciem Ameryki stwierdzenie, że mężczyźni to pasjonaci elektroniki ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy przez internet, zwyczaje zakupowe, lojalność klienta
  • Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni

    Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni

    ... wyprzedaże. Większość decyzji zakupowych podejmują kobiety, jednak ich siła nabywcza pozostaje niedoceniana. Współczesne Polki w wieku 25-34 lat podejmują samodzielne decyzje zakupowe w większej ilości kategorii produktów niż mężczyzna. Coraz wyższe zarobki kobiet i nastawienie na ciągłą edukację będą prawdopodobnie pogłebiać ten trend. Współczesny ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe
  • Czego potrzebują marki własne?

    Czego potrzebują marki własne?

    Polacy coraz częściej sięgają po marki własne - głosi najnowszy raport „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” przygotowany na zlecenie Grupy On Board. Okazuje się jednak, że mamy pewne opory przed przyznaniem się do kupna tych produktów i to mimo to, iż przyznajemy, że odpowiada nam stosunek ich jakości ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Jak postrzegamy marki własne?

    Jak postrzegamy marki własne?

    Aż 1/3 polskich konsumentów kupuje marki własne, ale niechętnie się do tego przyznaje - wynika z raportu On Board "Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce", który powstał przy udziale ekspertów z Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Handlu oraz firmy badawczej SW Research. Wiele wskazuje zatem na to, ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Konsole i gry: preferencje konsumentów

    Konsole i gry: preferencje konsumentów

    Playstation 3 to konsola do gier, która cieszy się największym powodzeniem wśród polskich graczy - wynika ze specjalnego raportu przygotowanego przez porównywarkę cen Skąpiec.pl. Autorzy raportu przyjrzeli się również preferencjom e-konsumentów w zakresie gier. Czego szukają internauci? Model Dla osób zdecydowanych na zakup konsoli najważniejszym ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Zimowy sprzęt sportowy: preferencje konsumentów

    Zimowy sprzęt sportowy: preferencje konsumentów

    Zarówno, przekraczająca często 15° Celsjusza, temperatura na trwających właśnie XXII Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Soczi, pogoda za naszymi oknami, jak i długoterminowe prognozy przeczą temu, że od oficjalnego końca zimy dzieli nas jeszcze kilka tygodni. Niemal wiosenna aura nie cieszy jednak entuzjastów sportów zimowych, którzy, jak pokazują ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Tablety: preferencje konsumentów IV kw. 2013

    Tablety: preferencje konsumentów IV kw. 2013

    Skąpiec.pl przygotował kolejny raport specjalny, badający preferencje zakupowe polskich internautów. Tym razem publikacja została w całości poświęcona tematowi tabletów. Statystyki Skąpiec.pl z ostatniego kwartału 2013 roku wskazują, że internautów, ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Kupno laptopa: preferencje konsumentów

    Kupno laptopa: preferencje konsumentów

    Tocząca się już od pewnego czasu rywalizacja o tytuł najpopularniejszego urządzenia mobilnego nie została jeszcze rozstrzygnięta. Choć znawcy rynku technologii coraz częściej przyznają go tabletom i smartfonom, decyzja o dyskwalifikacji laptopów w tym zaciętym wyścigu nie została jeszcze przesądzona. Dowodzi tego między innymi najnowszy raport ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    ... określił(a)byś jako marki własne wybranych sieci handlowych?” wybrało prawidłową odpowiedź „wszystkie wymienione marki”. Pytania zadane respondentom sprawdzały również ich zwyczaje zakupowe. Wyniki pokazują, że skład (53%) oraz jakość (51%) to czynniki determinujące wybór konkretnego produktu spożywczego. Marka ma znaczenie dla jedynie ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety

 

1 2 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.