eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › crm
  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    00:16 05.08.2023

    ... dostępne dziś dane umożliwiają bardziej indywidualne podejście do konsumenta. Marketerzy CRM muszą zatem być biegli w analizie tych danych, aby móc zoptymalizować ... danych w celu poprawienia wpisów, usunięcia powtórzeń i uzupełnienia brakujących informacji. Wgląd w dane CRM manager musi nie tylko gromadzić dane, ale i wyciągać z nich wnioski. Proces ... WIĘCEJ

    Tematy: crm, Customer Relationship Management, menedżer crm, relacje z klientami
  • Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?

    Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?

    00:35 29.07.2023

    ... zgłoszeń – mówi Jan Karasek, Partner, Management Consulting, Strategy & Operations w KPMG w Polsce. Z kolei najczęściej wdrażanymi w firmach systemami informatycznymi są systemy CRM i ERP. Z systemu CRM do zarządzania relacjami z klientami korzysta 55% firm. Na drugim miejscu uplasował się system ERP do planowania zasobów przedsiębiorstwa. Został ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, chmura, blockchain
  • Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu

    Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu

    12:17 06.03.2023

    ... , z którego warto skorzystać z punktu widzenia przedsiębiorcy, jest wdrożenie platformy Salesforce. To jedno z najpopularniejszych na świecie rozwiązań stanowiących wsparcie obsługi klienta (CRM), które jest oparte o rozwiązania chmurowe. Na uwagę zasługuje przede wszystkim fakt, iż platforma nie ogranicza się wyłącznie do wsparcia sprzedaży ... WIĘCEJ

    Tematy: IT, usługi IT, outsourcing IT, Salesforce
  • CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?

    CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?

    11:42 19.09.2022

    ... na te czynności zostanie ograniczony do minimum i przyniesie firmie korzyści. Niezgodność z systemem księgowym Ważne jest, aby wcześniej dowiedzieć się, czy CRM jest technicznie kompatybilny z systemem księgowym stosowanym w Twojej organizacji. Jeśli istniejące oprogramowanie nie będzie kompatybilne z nowym systemem komputerowym, może to spowodować ... WIĘCEJ

    Tematy: crm, systemy crm, wdrożenie crm, oprogramowanie biznesowe
  • Nierzetelny jak polski handlowiec?

    Nierzetelny jak polski handlowiec?

    12:39 29.04.2019

    ... Sprzedaży nie da się nauczyć? Proces sprzedaży jest zdefiniowany i opisany w zaledwie 54% firm działających w Polsce. Według 61% dostawców brak systemu CRM powoduje bałagan w informacjach o klientach, a sprzedawcom umykają niektóre terminy (24% wskazań). Dodatkowo brak obiektywnych informacji do analizy utrudnia wyciąganie konstruktywnych wniosków ... WIĘCEJ

    Tematy: B2B, handel, crm, handlowcy
  • Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    11:30 25.05.2018

    ... ograniczonym zestawem funkcji, warto wcześniej zapoznać się z trzema podstawowymi typami systemu CRM: CRM – o czym należy pamiętać przed wdrożeniem? Określenie docelowej grupy klientów naszej ... mające miejsce w firmie – wylicza Krzysztof Grabowski, ekspert ds. technologii. CRM MOBILNY – tym mianem określa się aplikacje wspierające biznes, z których ... WIĘCEJ

    Tematy: crm, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Informatyzacja firmy jest koniecznością

    Informatyzacja firmy jest koniecznością

    13:10 27.01.2017

    ... , Partner w Deloitte Digital. Eksperci Deloitte Digital podkreślają, że wdrożenie systemu CRM zyskuje szczególne znaczenie w „erze aplikacji mobilnych”, które natychmiastowo reagują na potrzeby ... np. dla pracowników sprzedaży, którzy często podróżują służbowo. Wybierając CRM odpowiedni dla danego biznesu, należy zatem zwrócić uwagę na to, czy ... WIĘCEJ

    Tematy: informatyzacja firmy, informatyzacja, jak podwyższyć sprzedaż, sektor MŚP
  • 3 główne trendy na rynku CRM

    3 główne trendy na rynku CRM

    12:01 31.05.2016

    ... . Umiejętne zarządzanie relacjami z klientami w dobie wielokanałowości, stanowi nie lada wyzwanie. Które trendy w CRM mają obecnie największy wpływ na branżę reklamową? CLV – gorący trend w ... w marketingu nie od dziś, to jednak właśnie w dobie szybko postępującej ewolucji CRM mocno zyskało na znaczeniu. Jak pokazują badania, 26 proc. badanych ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic buying, crm, mobile marketing, omnichannel
  • Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce

    Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce

    14:51 23.11.2015

    ... działania marketingowe przed świętami. Tak naprawdę najważniejszą kwestią jest umiejętne korzystanie z zasobów, które e-sklep posiada. – Jeżeli dany biznes e-commerce posiada CRM, to już w połowa sukcesu – uważa ekspert Sociomantic Labs. – Zamiast poświęcać czas na bezosobowy mailing wysłany do wszystkich klientów, którzy kiedykolwiek ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, zakupy online, zakupy przez internet, Czarny Piątek
  • Najważniejsze trendy w e-commerce

    Najważniejsze trendy w e-commerce

    12:35 02.11.2015

    ... na reklamę online do ok. 10 proc. Poznaj swoich klientów, albo zgiń CRM umożliwia skuteczną identyfikację klientów i ich potrzeb, a przez to zapewnia im satysfakcję z oferowanych ... oraz w reklamie osobistej (online, mobile, video, czy OOH). Zdaniem ekspertów sam CRM na przestrzeni lat mocno ewoluował – od zwykłej reklamy w różnych kanałach, przez ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, programmatic, e-commerce, m-commerce

 

1 2 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: