eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plTematy › relacje interpersonalne
  • Relacje międzyludzkie w pracy. Lepsza przyjaźń niż kochanie?

    Relacje międzyludzkie w pracy. Lepsza przyjaźń niż kochanie?

    12:46 14.02.2020

    ... oraz wielogodzinne przebywanie razem zacieśnia międzyludzkie relacje w pracy i to nie tylko na gruncie czysto zawodowym. Dobre relacje międzyludzkie mają więcej plusów niż minusów ... Karolina Bieńkowska, Talent Acquisition & Employer Branding Team Leader w Grupie Pracuj. Relacje międzyludzkie w pracy raczej powinny kończyć się na przyjaźni Z wyraźnie ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • Relacje międzyludzkie w pracy. Czy jest miejsce na przyjaźń i akceptację?

    Relacje międzyludzkie w pracy. Czy jest miejsce na przyjaźń i akceptację?

    11:45 13.02.2020

    Relacje międzyludzkie w pracy bywają trudne, ale okazuje się, że w przypadku polskich ... , że w pracy spędzamy całkiem pokaźną część naszego dnia. Nie jest zatem zaskoczeniem, że i tam budujemy relacje międzyludzkie. Szczęśliwie najczęściej okazują się one dobre - 66% respondentów badania deklaruje, że lubi swoich współpracowników, a 44% przyjaźni ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • Relacje interpersonalne. Z kim wolimy pracować?

    Relacje interpersonalne. Z kim wolimy pracować?

    09:09 05.12.2019

    ... z osobami bez doświadczenia, obcokrajowcami, ludźmi mającymi długą przerwę w zatrudnieniu i niepełnosprawnymi. Rzadziej mamy ochotę na relacje interpersonalne z seniorem i juniorem Z badania Grupy Progres wynika, że na relacje interpersonalne i chęć przyjęcia pracowników do zespołu w dużej mierze wpływa ich wiek. Wśród osób, z którymi większość ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • 6 kroków menedżera do zdrowych relacji z nowym zespołem

    6 kroków menedżera do zdrowych relacji z nowym zespołem

    14:04 01.08.2019

    ... jasno granice w zespołowych relacjach Mimo wskazań do zapoznania się z zespołem na poziomie osobistym, należy pamiętać o pewnej hierarchii w biurze. Zbyt przyjacielskie relacje mogą powodować uczucia stronniczości i faworyzowania u innych pracowników, co może wpłynąć na morale w całym zespole. Jeśli nawiązujesz przyjaźnie z innymi osobami w biurze ... WIĘCEJ

    Tematy: menedżer, nowa praca, zmiana pracy, relacje interpersonalne
  • Atmosfera w pracy, czyli osamotnienie wśród technologii

    Atmosfera w pracy, czyli osamotnienie wśród technologii

    09:42 27.05.2019

    ... pracy i zaangażowanie. Jednocześnie jak wynika z badań Hays Poland, satysfakcja z pracy wynika przede wszystkim z dobrej atmosfery i pozytywnych relacji. – Aby budować zdrowe relacje oraz motywującą atmosferę w zespole, należy respektować proste zasady, takie jak wzajemny szacunek, uczciwość czy tolerancja. Współpraca i zaufanie są źródłem dobrej ... WIĘCEJ

    Tematy: atmosfera w pracy, komunikacja w firmie, relacje interpersonalne
  • Internet zabija relacje międzyludzkie czy jednak łączy?

    Internet zabija relacje międzyludzkie czy jednak łączy?

    10:45 05.04.2017

    ... INEA. Internet pomaga utrzymywać relacje międzyludzkie Aż 91,2 proc. Polaków twierdzi, że internet pomaga im utrzymać relacje międzyludzkie, a 4 na 10 uważa ... pola widzenia, że są to formy kontaktu poboczne, które z trudem zastępują bezpośrednie relacje międzyludzkie, – komentuje dr Tomasz Kozłowski, socjolog z Katedry Edukacji i Nowych Mediów, ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje międzyludzkie, relacje interpersonalne, nowe technologie, internet
  • 5 sposobów na efektywne zebranie w firmie

    5 sposobów na efektywne zebranie w firmie

    13:44 17.10.2016

    ... i prawdopodobnie istnieją takie zespoły, które mogą pracować całkowicie „zdalnie” – mówi Agata Rajchel, trenerka w firmie szkoleniowej . - Jednakże drugą stroną zagadnienia są relacje i stosunki międzyludzkie. Wielu z nas po prostu lubi patrzeć na osobę, z którą rozmawia. Jako ludzie lubimy obserwować zachowania niewerbalne, chcemy żywej ... WIĘCEJ

    Tematy: zebranie, spotkanie firmowe, plan zebrania, agenda spotkania
  • 12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    13:58 09.05.2016

    Od początku mojej kariery zawodowej zajmuję się zarządzaniem. Można powiedzieć, że zacząłem przygodę z biznesem od najwyższego stanowiska, które wiąże się też z wysoką odpowiedzialnością. Przez te wszystkie lata zdążyłem zatrudnić wielu pracowników, współpracować z wieloma osobami. Jak każdy szef, cenię sobie pracowitych, lojalnych pracowników. ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • Przebojowy jak introwertyk

    Przebojowy jak introwertyk

    00:22 28.03.2014

    Brzmi to paradoksalnie, ale w zdominowanym przez ekstrawertyków świecie osoby mające skłonność do nieśmiałości i zamykania się w sobie również mogą zostać ludźmi sukcesu. Przedstawiamy sposoby, jak tego dokonać i jak wykorzystać takie predyspozycje jako atut. Słuchaj Wielu, zbyt wielu, ludzi nie słucha wystarczająco uważnie tego, co mówią inni. ... WIĘCEJ

    Tematy: introwertyk, komunikacja, relacje interpersonalne, komunikacja interpersonalna
  • Rynek pracy: nadszedł kryzys zaufania

    Rynek pracy: nadszedł kryzys zaufania

    00:23 07.06.2013

    ... ogólnopolskiego sondażu, przeprowadzanego corocznie od 2010 r. na zlecenie Great Place to Work® Institute Polska przez NORSTAT, wskazują na to, że relacje między pracownikami w przeciętnej organizacji dalekie są od etosu „jednej drużyny”. Niekoniecznie obchodzą nas koledzy i koleżanki z pracy, a także niekoniecznie wierzymy w – mówiąc ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, badania pracowników, pracownicy

 

1 2 3

następna



bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: