eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › relacje w pracy
  • Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?

    Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?

    ... i naszych relacji? Jak, mając tego świadomość, budować poprawne relacje w pracy nawet w trudnych sytuacjach? Szakal w akcji W codziennym wirze obowiązków, tych zawodowych ... dochodzi szakal. Sprawdźmy na przykładzie, jak działa ten drapieżnik, jeżeli chodzi o relacje w pracy. Pracownik, któremu przełożony dziękuje za wykonane zadanie, mówi: „Wiesz, z ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • 5 mitów na temat relacji z szefem

    5 mitów na temat relacji z szefem

    ... decyzję o zmianie pracy? Jak polscy pracownicy oceniają swoje kontakty z przełożonymi? Odpowiedzi na te pytania poszukiwał serwis Pracuj.pl. Mit pierwszy: Najczęściej odchodzimy z pracy ze względu na złe relacje z szefem Wprawdzie skomplikowane relacje z szefem mogą stać się jednym z głównych powodów decyzji o zmianie pracy, to jednak praktyka ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • 12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna

    12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna

    ... , również nie jest powodem do dumy. Czytaj także: - 3 typy toksycznych współpracowników - 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy 4. Życie bez tajemnic Niektórzy pracownicy zapominają, iż w pracy należy zachowywać się profesjonalnie, a biuro to miejsce spotkań biznesowych a nie gabinet psychoterapeuty. Nieustanne mówienie na głos o swoim ... WIĘCEJ

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, kontakty interpersonalne, tematy tabu
  • 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy

    7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy

    ... codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem ... WIĘCEJ

    Tematy: praca, atmosfera w pracy, relacje w pracy
  • 3 typy toksycznych współpracowników

    3 typy toksycznych współpracowników

    ... po wycofanych introwertyków – to jasne. Z każdym można ułożyć sobie choćby poprawne relacje. Ale zdarza się, że nie wiemy, dlaczego czyjeś zachowanie nas przytłacza ... . Plotkarz To jakby cofnąć się w czasie do podstawówki. Plotkarze funkcjonują w każdej pracy, bywają zupełnie nieszkodliwi, ale też i niebezpieczni. Zdecydowanie najmądrzej unikać ich ... WIĘCEJ

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, współpracownicy, plotki w pracy
  • 12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    ... skutkuje wzrostem doświadczenia i w konsekwencji – ulepszenia jakości pracy. 3) Brak samodzielności Brak samodzielności w codziennej pracy wiąże się z koniecznością ustanowienia ciągłej kontroli ... 6) Złe zarządzanie czasem W pracy nie funkcjonuje tzw. „eleganckie spóźnienie”. Notoryczne spóźnianie się pracownika do pracy lub na spotkanie biznesowe ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?

    Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?

    ... pracy nie chodzi o to, by wszystkich lubić. Liczą się efektywne, zawodowe relacje. Emocje i uczucia trzeba odłożyć na bok. Każdy ma swoje ograniczenia W pierwszych dniach nowej pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: nowa praca, zespół pracowników, relacje w pracy, relacje między pracownikami
  • 8 kroków do utraty pracy i szacunku kolegów

    8 kroków do utraty pracy i szacunku kolegów

    ... zasługi całkowicie, czy tylko próbujemy się podczepić pod czyjś projekt. – Udana współpraca opiera się na szacunku, a to oznacza też poszanowanie pracy i wysiłków współpracowników – podkreśla ekspert GoWork.pl. Huśtawki nastrojów Niestabilność emocjonalna często świadczy o niskiej inteligencji emocjonalnej. Wybuchy złości, niezależnie od tego ... WIĘCEJ

    Tematy: kariera zawodowa, wizerunek pracownika, praca, sukces zawodowy
  • Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?

    Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?

    ... bardzo skrupulatnie obserwowany i musi się bardzo starać, aby nikogo nie urazić. Szczególna ostrożność dotyczy zarówno kwestii zawodowych, np. opinii o czyjejś pracy, czyichś pomysłach bądź projektach, jak i kwestii czysto personalnych, należy więc bardzo uważać z dowcipami czy komentarzami dotyczącymi zachowania bądź ubioru. Zachowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: nowy pracownik, adaptacja pracownika, relacje w pracy, relacje między pracownikami
  • Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?

    Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?

    ... źle dobrana wywrze przeciwny efekt. Dotyczy to zwłaszcza przyjaźni z przełożonymi. Relacje osobiste między ludźmi z różnych szczebli firmowej hierarchii są bowiem względnie mało ... Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Stawiaj na trwałe relacje Przyjaźnie zawodowe są zależne od sytuacji w pracy i z tego powodu często się rozpadają. ... WIĘCEJ

    Tematy: przyjaźń w pracy, relacje w pracy, relacje między pracownikami, relacje przełożony - podwładny

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.