eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje w pracy
  • Atmosfera w pracy: 3 sposoby na malkontentów

    Atmosfera w pracy: 3 sposoby na malkontentów

    12:22 17.05.2018

    ... rozpocząć etap „odtruwania”, którego istotą jest przypomnienie malkontentowi atutów jego pracy, firmy, zespołu czy produktów. Nawiązując jednak do tych pozytywnych aspektów podczas ... , bo ktoś znowu nie dotrzymał terminu, przez co on traci dobre relacje z klientem, odpowiedź szefa może brzmieć: „Sporadyczne kłopoty z dystrybucją są nieuniknione ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, atmosfera w pracy, niezadowolenie z pracy
  • 6 zachowań, których nie lubią współpracownicy

    6 zachowań, których nie lubią współpracownicy

    00:20 13.05.2018

    ... dwóch rzędach. Wśród kilkunastu osób siedzi trzech przełożonych. Od pracowników wymagają pracy bez zbędnych kaw czy przerw na rozmowy, jednocześnie sami nieustannie ... na którą pracują inne działy. 6 zachowań, które sprawią, że współpracownicy nie polubią pracy z tobą Pewnie zastanawiasz się teraz, jak twój dział i ciebie odbierają współpracownicy. ... WIĘCEJ

    Tematy: praca, zachowanie w pracy, relacje w pracy, współpracownicy
  • Samoocena, czyli dlaczego lubimy rzucać sobie kłody pod nogi?

    Samoocena, czyli dlaczego lubimy rzucać sobie kłody pod nogi?

    10:10 12.03.2018

    ... , ale nie można z tym nic zrobić, ponieważ na przeszkodzie stoi np. prawo pracy. Jeśli efektem działania będzie porażka, szef może uznać, że doszło do ... samoocenę. Taka strategia stosowana jest zwykle jeszcze przed osiągnięciem faktycznego wyniku pracy i stanowi zabezpieczenie na wypadek ewentualnej porażki. Rzucanie kłód pod nogi to skomplikowany i ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, samoocena
  • Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?

    Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?

    12:16 07.12.2017

    ... i naszych relacji? Jak, mając tego świadomość, budować poprawne relacje w pracy nawet w trudnych sytuacjach? Szakal w akcji W codziennym wirze obowiązków, tych zawodowych ... dochodzi szakal. Sprawdźmy na przykładzie, jak działa ten drapieżnik, jeżeli chodzi o relacje w pracy. Pracownik, któremu przełożony dziękuje za wykonane zadanie, mówi: „Wiesz, z ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • 5 mitów na temat relacji z szefem

    5 mitów na temat relacji z szefem

    11:56 20.11.2017

    ... decyzję o zmianie pracy? Jak polscy pracownicy oceniają swoje kontakty z przełożonymi? Odpowiedzi na te pytania poszukiwał serwis Pracuj.pl. Mit pierwszy: Najczęściej odchodzimy z pracy ze względu na złe relacje z szefem Wprawdzie skomplikowane relacje z szefem mogą stać się jednym z głównych powodów decyzji o zmianie pracy, to jednak praktyka ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • 12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna

    12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna

    00:41 06.11.2016

    ... , również nie jest powodem do dumy. Czytaj także: - 3 typy toksycznych współpracowników - 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy 4. Życie bez tajemnic Niektórzy pracownicy zapominają, iż w pracy należy zachowywać się profesjonalnie, a biuro to miejsce spotkań biznesowych a nie gabinet psychoterapeuty. Nieustanne mówienie na głos o swoim ... WIĘCEJ

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, kontakty interpersonalne, tematy tabu
  • 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy

    7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy

    10:15 08.08.2016

    ... codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem ... WIĘCEJ

    Tematy: praca, atmosfera w pracy, relacje w pracy
  • 3 typy toksycznych współpracowników

    3 typy toksycznych współpracowników

    00:20 12.05.2016

    ... po wycofanych introwertyków – to jasne. Z każdym można ułożyć sobie choćby poprawne relacje. Ale zdarza się, że nie wiemy, dlaczego czyjeś zachowanie nas przytłacza ... . Plotkarz To jakby cofnąć się w czasie do podstawówki. Plotkarze funkcjonują w każdej pracy, bywają zupełnie nieszkodliwi, ale też i niebezpieczni. Zdecydowanie najmądrzej unikać ich ... WIĘCEJ

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, współpracownicy, plotki w pracy
  • 12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    13:58 09.05.2016

    ... skutkuje wzrostem doświadczenia i w konsekwencji – ulepszenia jakości pracy. 3) Brak samodzielności Brak samodzielności w codziennej pracy wiąże się z koniecznością ustanowienia ciągłej kontroli ... 6) Złe zarządzanie czasem W pracy nie funkcjonuje tzw. „eleganckie spóźnienie”. Notoryczne spóźnianie się pracownika do pracy lub na spotkanie biznesowe ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?

    Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?

    00:20 07.04.2016

    ... pracy nie chodzi o to, by wszystkich lubić. Liczą się efektywne, zawodowe relacje. Emocje i uczucia trzeba odłożyć na bok. Każdy ma swoje ograniczenia W pierwszych dniach nowej pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: nowa praca, zespół pracowników, relacje w pracy, relacje między pracownikami


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: