-
Atmosfera w pracy: 3 sposoby na malkontentów
12:22 17.05.2018
... rozpocząć etap „odtruwania”, którego istotą jest przypomnienie malkontentowi atutów jego pracy, firmy, zespołu czy produktów. Nawiązując jednak do tych pozytywnych aspektów podczas ... , bo ktoś znowu nie dotrzymał terminu, przez co on traci dobre relacje z klientem, odpowiedź szefa może brzmieć: „Sporadyczne kłopoty z dystrybucją są nieuniknione ...
Tematy: relacje w pracy, atmosfera w pracy, niezadowolenie z pracy -
6 zachowań, których nie lubią współpracownicy
00:20 13.05.2018
... dwóch rzędach. Wśród kilkunastu osób siedzi trzech przełożonych. Od pracowników wymagają pracy bez zbędnych kaw czy przerw na rozmowy, jednocześnie sami nieustannie ... na którą pracują inne działy. 6 zachowań, które sprawią, że współpracownicy nie polubią pracy z tobą Pewnie zastanawiasz się teraz, jak twój dział i ciebie odbierają współpracownicy. ...
Tematy: praca, zachowanie w pracy, relacje w pracy, współpracownicy -
Samoocena, czyli dlaczego lubimy rzucać sobie kłody pod nogi?
10:10 12.03.2018
... , ale nie można z tym nic zrobić, ponieważ na przeszkodzie stoi np. prawo pracy. Jeśli efektem działania będzie porażka, szef może uznać, że doszło do ... samoocenę. Taka strategia stosowana jest zwykle jeszcze przed osiągnięciem faktycznego wyniku pracy i stanowi zabezpieczenie na wypadek ewentualnej porażki. Rzucanie kłód pod nogi to skomplikowany i ...
Tematy: relacje w pracy, samoocena -
Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?
12:16 07.12.2017
... i naszych relacji? Jak, mając tego świadomość, budować poprawne relacje w pracy nawet w trudnych sytuacjach? Szakal w akcji W codziennym wirze obowiązków, tych zawodowych ... dochodzi szakal. Sprawdźmy na przykładzie, jak działa ten drapieżnik, jeżeli chodzi o relacje w pracy. Pracownik, któremu przełożony dziękuje za wykonane zadanie, mówi: „Wiesz, z ...
Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie -
5 mitów na temat relacji z szefem
11:56 20.11.2017
... decyzję o zmianie pracy? Jak polscy pracownicy oceniają swoje kontakty z przełożonymi? Odpowiedzi na te pytania poszukiwał serwis Pracuj.pl. Mit pierwszy: Najczęściej odchodzimy z pracy ze względu na złe relacje z szefem Wprawdzie skomplikowane relacje z szefem mogą stać się jednym z głównych powodów decyzji o zmianie pracy, to jednak praktyka ...
Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie -
12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna
00:41 06.11.2016
... , również nie jest powodem do dumy. Czytaj także: - 3 typy toksycznych współpracowników - 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy 4. Życie bez tajemnic Niektórzy pracownicy zapominają, iż w pracy należy zachowywać się profesjonalnie, a biuro to miejsce spotkań biznesowych a nie gabinet psychoterapeuty. Nieustanne mówienie na głos o swoim ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, kontakty interpersonalne, tematy tabu -
7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy
10:15 08.08.2016
... codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem ...
Tematy: praca, atmosfera w pracy, relacje w pracy -
3 typy toksycznych współpracowników
00:20 12.05.2016
... po wycofanych introwertyków – to jasne. Z każdym można ułożyć sobie choćby poprawne relacje. Ale zdarza się, że nie wiemy, dlaczego czyjeś zachowanie nas przytłacza ... . Plotkarz To jakby cofnąć się w czasie do podstawówki. Plotkarze funkcjonują w każdej pracy, bywają zupełnie nieszkodliwi, ale też i niebezpieczni. Zdecydowanie najmądrzej unikać ich ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, współpracownicy, plotki w pracy -
12 zachowań, których nienawidzi każdy szef
13:58 09.05.2016
... skutkuje wzrostem doświadczenia i w konsekwencji – ulepszenia jakości pracy. 3) Brak samodzielności Brak samodzielności w codziennej pracy wiąże się z koniecznością ustanowienia ciągłej kontroli ... 6) Złe zarządzanie czasem W pracy nie funkcjonuje tzw. „eleganckie spóźnienie”. Notoryczne spóźnianie się pracownika do pracy lub na spotkanie biznesowe ...
Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne -
Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?
00:20 07.04.2016
... pracy nie chodzi o to, by wszystkich lubić. Liczą się efektywne, zawodowe relacje. Emocje i uczucia trzeba odłożyć na bok. Każdy ma swoje ograniczenia W pierwszych dniach nowej pracy ...
Tematy: nowa praca, zespół pracowników, relacje w pracy, relacje między pracownikami
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- oferty pracy
- social media
- praca
- zmiana pracy
- kariera zawodowa
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- pracownicy z Ukrainy
- Ukraińcy
- rozwój zawodowy
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- satysfakcja z pracy
- atmosfera w pracy
- zarządzanie pracownikami
- Ukraińcy w Polsce
- uchodźcy z Ukrainy