eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › atmosfera w pracy
  • Sport i problemy osobiste, czyli Polaków rozmowy w pracy

    Sport i problemy osobiste, czyli Polaków rozmowy w pracy

    00:35 19.01.2019

    ... , w tym rodzinnych, uczuciowych i zdrowotnych. Takiej odpowiedź udzieliło przeszło ¾ badanych (76 proc.). Aż 65 proc. kobiet przyznało również, że w pracy chętnie rozmawia o… pracy. Podium zamknęły tematy „kuchenne” z rezultatem 63 proc. Z proponowanych odpowiedzi (możliwość wielokrotnego wyboru), najmniej głosów oddanych zostało z kolei na tematy ... WIĘCEJ

    Tematy: praca, rozmowy w pracy, kontakty interpersonalne, atmosfera w pracy
  • Well being - to się opłaca!

    Well being - to się opłaca!

    00:40 10.01.2019

    ... przecenienia zwłaszcza w naszej branży, w której realizujemy duże projekty, wymagające pracy zespołowej” – wyjaśnia Prezes Zarządu firmy Quercus. Nie bez znaczenia jest też atmosfera panująca w pracy – mniej formalna sprzyja budowaniu pozytywnych relacji w zespole. Luźna atmosfera, mówienie sobie na „Ty”, wspólne obchodzenie urodzin (tort i prezent ... WIĘCEJ

    Tematy: work-life balance, well-being, efektywność pracy, motywowanie pracowników
  • Toksyczny szef może zniszczyć nawet najlepszą organizację

    Toksyczny szef może zniszczyć nawet najlepszą organizację

    11:17 24.09.2018

    ... o wykwalifikowanego pracownika, to będzie musiała zapewnić mu dobrą atmosferę pracy i podtrzymywać motywację do efektywnego działania. W takim środowisku najważniejszą rolę odgrywać ... szybko ją zniszczyć. Nawet w zdrowych organizacjach posiadających wzorową kulturę pracy może istnieć toksyczny szef. Najczęściej spotykany typ osoby zarządzającej, ... WIĘCEJ

    Tematy: zaangażowanie w pracę, rozwój firmy, atmosfera w pracy, dobry szef
  • Co robić, gdy spada satysfakcja z pracy?

    Co robić, gdy spada satysfakcja z pracy?

    10:31 14.09.2018

    ... ani dla firmy. Jak wynika z badania zrealizowanego przez Hays Poland, satysfakcja z pracy w największej mierze uzależniona jest od dobrej atmosfery oraz pozytywnych relacji z kolegami i przełożonymi. Aby jednak te ostatnie rzeczywiście były zdrowe, a atmosfera w zespole motywowała do działań, należy zadbać o respektowanie prostych zasad, jak ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, satysfakcja z pracy, kariera zawodowa
  • Jasna strona stresu w pracy

    Jasna strona stresu w pracy

    08:20 25.05.2018

    ... , jest dla organizacji motywacją do stworzenia takiego środowiska pracy, w którym pracownicy odczuwać będą zarówno komfort fizyczny, jak i psychiczny. Zrealizowane przez Hays Poland badania dowodzą, że już 4 na 10 pracodawców przekonanych jest, iż przyjazne środowisko pracy i atmosfera panująca w organizacji to czynniki, które mogą skutecznie ... WIĘCEJ

    Tematy: stres w pracy, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem
  • Atmosfera w pracy: 3 sposoby na malkontentów

    Atmosfera w pracy: 3 sposoby na malkontentów

    12:22 17.05.2018

    ... należy rozpocząć etap „odtruwania”, którego istotą jest przypomnienie malkontentowi atutów jego pracy, firmy, zespołu czy produktów. Nawiązując jednak do tych pozytywnych aspektów podczas rozmowy ... poprosić samego narzekającego o to, by zastanowił się, co lubi w swojej pracy. Takie „odtruwanie” pomoże mu w powrocie do stanu równowagi, niezbędnego do ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, atmosfera w pracy, niezadowolenie z pracy
  • Stres w pracy. Dlaczego?

    Stres w pracy. Dlaczego?

    08:46 17.04.2018

    ... najmniej stresujące warunki pracy? Jeśli chodzi o bezpieczeństwo pracy z pewnością to Finlandia, ale najlepsze relacje międzyludzkie panują we Francji. W Polsce bywa różnie. Z pewnością to, co musimy poprawić to atmosferę pracy, którą tworzą ludzie. Wyniki sondy w Polsce. Co nas stresuje w pracy? 27 proc. – atmosfera w pracy, 25 proc.– nadmiar ... WIĘCEJ

    Tematy: stres w pracy, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem
  • Szczęśliwi pracownicy to wyższe zyski

    Szczęśliwi pracownicy to wyższe zyski

    13:21 03.04.2018

    ... z pracy – zwrócenie uwagi pracodawców na zagadnienie szczęścia w pracy i zachęcenie pracowników do wyjścia z inicjatywą i aktywnego zabiegania o elementy, które dają spełnienie i satysfakcję. Instytut wyróżnił także 4 najważniejsze filary, które wpływają na satysfakcję pracowników. Są to zdrowie, atmosfera i emocje, flow w pracy i sens pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, tendencje na rynku pracy, atmosfera w pracy
  • Stres w pracy to nie problem szefa?

    Stres w pracy to nie problem szefa?

    13:37 21.03.2018

    ... miejscu znalazły się finanse (46%), zaraz potem gastronomia i rozrywka (38%) oraz opieka zdrowotna (38%). - „Stres w pracy i problemy ze zdrowiem psychicznym są jednym z głównych powodów nieobecności pracowników w pracy oraz w dalszej konsekwencji rotacji w zatrudnieniu, co oznacza, że wspieranie pracowników jest nie tylko słuszne, ale ... WIĘCEJ

    Tematy: stres w pracy, walka ze stresem, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem
  • Skąd bierze się satysfakcja z pracy?

    Skąd bierze się satysfakcja z pracy?

    08:11 01.02.2018

    ... pracy będzie dla nas obciążająca. Nie bez znaczenia dla zadowolenia z pracy pozostają także relacje w zespole. Rzecz jasna im milsza atmosfera, tym bardziej ma się ochotę przyjść do biura. Jednak bliskie relacje w pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, tendencje na rynku pracy, wynagrodzenia
  • Praca Comarch oddział LUBLIN

    Praca Comarch oddział LUBLIN

    12:02 12.12.2011 PORADA

    Witam,   Bardzo proszę o informacje odnośnie pracy w lubelskim oddziale firmy Comarch? Atmosfera, wynagrodzenie, urlopy, nadgodziny etc.   Dziękuję. WIĘCEJ

    Tematy: comarch, comarch lublin, atmosfera w pracy, wynagrodzenie w comarch

 

1 2 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: