eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje interpersonalne
  • Kontakty międzyludzkie a sztuka słuchania

    Kontakty międzyludzkie a sztuka słuchania

    13:51 24.09.2008

    ... ma bałagan w papierach i pogubił zaległe faktury. Obserwacja siebie i monitorowanie w jakich sytuacjach i z kim robisz powyższe błędy w słuchaniu pomoże ci poprawić swoje relacje z innymi ludźmi. Innym ciekawym ćwiczeniem jest przysłuchiwanie się jakie błędy popełniają inni — szczególnie dobrze to widać w programach typu „gadające głowy ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja interpersonalna, kontakty międzyludzkie, relacje interpersonalne, konflikty
  • Sztuka prowokacji: co należy wiedzieć?

    Sztuka prowokacji: co należy wiedzieć?

    12:38 31.07.2008

    Sprowokowany człowiek często robi z siebie "głupka", popełnia błędy, podpada szefowi i niweczy swój, wydawałoby się zaklepany, awans. Jak tego uniknąć? Trzeba wiedzieć co nieco na temat prowokacji. Zagrywka prowokacyjna polega na wywołaniu odruchów, wrażeń, skojarzeń, wyobrażeń, domniemań, które nie powstałyby same z siebie, lecz są reakcją na ... WIĘCEJ

    Tematy: efekt bumerangowy, teoria prowokacji, sztuka prowokacji, prowokacja
  • Dysonans kulturowy a organizacja firmy

    Dysonans kulturowy a organizacja firmy

    13:43 09.06.2008

    Jedną z przyczyn, które powodują chroniczny stres u sporej część ludzi żyjących w XXI wieku jest dysonans kulturowy. Stykamy się z nim zarówno w życiu codziennym, jak i w rodzinie i pracy. Wyjścia są dwa: totalna izolacja lub adaptacja. Zanim przejdziemy do opisu czym jest dysonans kulturowy, zastanówmy się nad możliwymi rozwiązaniami. Czy w ... WIĘCEJ

    Tematy: różnice kulturowe, komunikacja międzykulturowa, kontakty międzyludzkie, relacje interpersonalne
  • Komunikacja niewerbalna a różnice kulturowe

    Komunikacja niewerbalna a różnice kulturowe

    13:34 12.03.2008

    Internet zniósł granice, dosłownie. Nikogo już nie dziwi współpraca biznesowa z mieszkańcami Indii, Chin czy Argentyny. Dziwi natomiast znikoma popularność informacji związanych z zachowaniem się w interesach. "Klienci najpierw kupują ciebie, dopiero potem twój produkt" - to główne prawo sprzedaży. Jeśli nie wydasz się klientowi wiarygodny i ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientami, komunikacja międzykulturowa, komunikacja interpersonalna, kontakty międzyludzkie
  • Konflikty w miejscu pracy - przyczyny i powiązania

    Konflikty w miejscu pracy - przyczyny i powiązania

    13:17 13.09.2006

    Miejsce pracy to specyficzne środowisko, w którym wszelkie konflikty stawiają szczególne wymagania zarówno spierającym się osobom, jak i tym, którzy muszą wmieszać się w konflikt, aby uzdrowić atmosferę w firmie. Dlaczego w Twojej firmie dochodzi do konfliktów? Jakie zachowanie sprzyja powstawaniu konfliktów? Kiedy należy interweniować? Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: konflikty, rozwiązywanie konfliktów, jak unikać konfliktów, komunikacja interpersonalna

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: