eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w prasie
  • Reklama w prasie I-IX 2007

    Reklama w prasie I-IX 2007

    02:49 03.11.2007

    Tygodnik Wprost miał największe wpływy reklamowe we wrześniu 2007 roku spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc. większe wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    01:34 13.10.2007

    ... , że reklamy tradycyjne są uważane za najbardziej wiarygodne i pozostawiają daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. respondentów. Zaledwie 26 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna
  • Reklama w prasie VIII 2007

    Reklama w prasie VIII 2007

    00:23 29.09.2007

    Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 proc. Druga pozycja przypadła ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Reklama zapachowa w prasie

    Reklama zapachowa w prasie

    11:11 06.09.2007

    Treść czy grafika już niedługo mogą przestać decydować o skuteczności reklamy prasowej. Najistotniejszy może stać się zapach. Pachnąca reklama już wkrótce pojawi się w amerykańskim dzienniku The Los Angeles Times. Będzie promować nowy film familijny "Mr. Magorium’s Wonder Emporium". Wystarczy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, formy reklamy, reklama w prasie, reklama prasowa
  • Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    01:14 03.09.2007

    ... się na to, w jaki sposób postrzegają reklamę. Ponad 3/4 uważa, że reklama internetowa jest znacznie bardziej nachalna niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż w sieci. Eksperci sugerują, że kampanie offline i online powinny się wzajemnie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy
  • Marketing offline wpływa na zachowanie online

    Marketing offline wpływa na zachowanie online

    08:53 31.08.2007

    ... bądź hasła reklamowego użytego w kampanii offline. Kampanie prowadzone w telewizji i komunikacja WOM najbardziej zachęcają konsumentów do poszukiwań w sieci. Z kolei reklamy w prasie i WOM najbardziej motywują do robienia zakupów. Badanie wykazało również, że 54 proc. respondentów korzysta z internetowych wyszukiwarek przynajmniej raz dziennie.WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing offline, reklama telewizyjna
  • Reklama w prasie VII 2007

    Reklama w prasie VII 2007

    01:43 29.08.2007

    Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 proc. Druga pozycja przypadła ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007

    Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007

    00:22 16.08.2007

    ... . (jeśli jednak weźmiemy je pod uwagę dynamika osiągnęła poziom 11,8 proc.). Najwyższą dynamiką, w porównaniu z analogicznym okresem 2006 r. cechowały się reklama internetowa (+39,6 proc.), reklama kinowa (+13,6 proc.) oraz telewizja (+13,1 proc.). Poniżej średniej rynkowej rosły nakłady na reklamę w radiu (+2,9 proc.), w magazynach (3,1 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna
  • Reklama w prasie I-VI 2007

    Reklama w prasie I-VI 2007

    00:07 27.07.2007

    Tygodniki opinii - Wprost, Polityka i Newsweek - zarobiły w I półroczu br. na reklamach najwięcej spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach w I półroczu br. 55,48 mln zł. Pismo miało o 7,39 proc. mniejsze wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Program Print Ads od Google

    Program Print Ads od Google

    01:22 23.07.2007

    ... ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. Gazety objęte programem są zlokalizowane w 32 z 35 największych ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, Google AdWords, Google Print Ads, reklama w prasie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: