eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w prasie
  • Reklama w prasie VIII 2006

    Reklama w prasie VIII 2006

    00:04 24.09.2006

    Gazeta Wyborcza (Agora) miała w sierpniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej - 6,3 mln zł wpływów (spadek ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 3 4



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: